Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Maclaren Quest Sport
 

Super paraplytrille

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av Empa
September 21, 2008

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: February 08, 2010

Dette er en fin paraplytrille som vi var fornøyde med. Den er solid, enkel å legge sammen og slå opp, lett å regulere ryggen på. Den har solide og gode fempunktseler. Hjulene er ganske små, men overraskende gode å trille med. Mye bedre enn på de andre paraplytrillene jeg har prøvd og har hatt. Meget lett og smidig å manøvrere uten noe tull som f.eks at hjulene henger seg opp (som skjer med enkelte andre triller av denne typen). Veldig lett og nett trille, minst av alle de jeg har sett. Men sittedelen er passe romslig og god, men minus er at ryggen ikke kan legges tilnærmet flatt. Den har mer en hvilestilling, men absolutt godt nok for litt større babyer. Stort pluss for det medfølgende regntrekket, vanntett kalesje og avtagbar/vaskbar sittedel. Også flott med opbevaringslomme og tittevindu bak på kalesjen. Sammenlagt er den passe liten, jeg har målt den til 103 cm lang sammenlagt. Flott at denne er utstyrt med bærehåndtak samt sele, slik at du kan bære den over skulderen. Skulle derimot ønske at den også hadde kommet med egen reiseveske.

Minus med denne trilla var at den veltet lett bakover om man hadde noen poser på styret, og barnet ute av trilla.
Dessuten fikk vi problemer med rust på den, selv om den ble oppbevart innendørs. Fikk ikke godkjent reklamasjon på det heller, da leverandøren mente vi måtte regne med rust pga. den norske klima....

 

Powered by JReviews