Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bugaboo Cameleon
 

Elegant og smekker!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Empa
August 28, 2008

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: February 08, 2010

Så ble det en Bugaboo cameleon på meg. Det hadde jeg aldri trodd. Men så falt jeg bare for denne vognens eleganse og praktisk funksjoner.
I første omgang blir bare sportsvogndelen brukt, men håper å få prøve ut bagen til evt. nestemann. Vår lillegutt på snart 13 måneder har god plass i vogna, og det ser ut som han kan bruke den lenge. Hans juveler :D klemmes ikke mot selen når han sitter i full sittestilling på denne vognen.

Jeg liker:
-At man kan snu både håndtak og sete. Det er godt å kunne trille tur og ha ungen vendt mot deg. At du kan velge å ha de store eller de små hjula fremst.
-At vogna er så lett
-Utseende, utrolig stilig vogn. Og så kan man jo bytte trekk i mange lekre farger!!!!! Da får vogna et litt mer personlig uttrykk.
-Liker at man kan snurpe sammen handlekurven.
-At lillegutt trives i vogna. Han både sitter godt og sover godt.
-At bagen er stor og god.
-Super kalesje som er lun og gir god skjerming for sola, spesielt i sittestilling på sportsvogndelen.
-Letthåndtert. Enkel å legge sammen, enkelt å slå opp vogna og snu både sittedel og styre.

Skulle ønske den hadde:
Svingbare vinterhjul! Da hadde jeg brukt de hele året (Bugaboo må gjerne begynne å produsere slike svingbare vinterhjul for nordiske forhold, og de bør også passe tidligere buggismodeller...hint-hint...).
Da ville dette blitt en helt perfekt vogn i mine øyne.

Bagen ble etterhvert testet ut til nestemann ;) Den var som forventet, romslig og god.
Understellet ble til slutt årsaken til at vogna røk ut hos oss, vi ble gjentatte ganger plaget med at teleskophåndtaket skled ut, selv om vi fikk både nytt understell og nye skruer.

Allikevel, kanskje vi var maks uheldig. Dette er allikevel en god vogn. Og man kan ha den som eneste vogn, takket være vinterhjulene som gjør vogna like bra på vinterføre som de mer tradisjonelle firhjulingene. Noen vogn for Nord-norske forhold er den i mine øyne ikke, fordi den er så lett (vinden tar den ;)).

 

Powered by JReviews