Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Phil & Teds e3/sport
 

Phil & teds e3 med søskensete

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av mamma til c og d
July 29, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Hadde 06 modellen av denne i 6mnd. Super vogn for to tette. veldig lang i ryggen så min lange treåring hadde mye å gå på ennå. Litt trangt for beina, spes med regtrekk på. Savnet at plaststykket til å henge på bak ikke var som vognen, ble varmt i solsteiken med plasten og veldig lyst så sydde et svart trekk til som ble bra. Ellers synes storebror det var stas og sitte på toppen og bak, som gikk helt fint selv om han er dobbelt så tung som lille søster. ( det var ikke anbefalt da, men gikk fint Men den letteste skal ifølge produsent sitte bak)Savnet hjuldeksel som kom på neste utgave så ikke barna tar tak i hjulene hele tiden når de satt bak. Bedre regulering på håndtaket kom også på den neste modellen. Dette er den eneste vognen jeg har hatt som jeg fikk mye "rustflekker" på bare etter noen mnd (inni med hjul og der du setter bumper baren eller sete på). Sittedelen er det som gjorde jeg solgte vognen jenten min ville ikke sitte nedover med rompen, forsøkte og dra seg opp hele tiden etter bumper-baren og da ble det tungt og det ble bare grining. Men hadde det ikke vært for det siste hadde jeg beholdt den for super å trille kommer frem overalt, litt lite demping, men det var ikke noe problem. Anbefales!Så den nye modellen vibe i butikken så hadde sjekket den ut først hvis jeg skulle kjøpt igjen

 

Powered by JReviews