Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster Twist
 

Full pott!!

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av RaMpeTErteN
June 23, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Nå har jeg prøvd et titalls vogner gjennom de i overkant 2 årene jeg har vært mamma, og endelig har jeg kjøpt en TFK Joggster Twist - i hovedsak til babyen i vente, men den er jo super alt til storebror!!



Sportsvognen er utrolig romslig, her har man virkelig en vogn ungen ikke vokser fra!! Lang rygg og bred sitteinnsats, uten at vognen blir bredere mellom bakhjulene. Et stort pluss.



Vognen har håndbrems m/ skivebrems, den har regulerbart fotbrett, tilnærmet flat liggestilling, deilige lufthjul for både asfalt og terreng. Gode reguleringsmuligheter med tanke på styret i høyden. Joda, handlekurven er noe klønete mtp tilgang, men det er vel eneste minueset hva jeg tenker, samt at sportsvognen ikke er vendbar, men ingen vogn er jo perfekt. Denne blir jo i tillegg nokså kompakt sammenlagt, og er utrolig god å trille. En av de største bagene på markedet gjør den til en vinner hos oss; da vi vektlegger muligheten for å kunne bruke bag så lenge som mulig.



Alt i alt er dette en av de tre beste vognene jeg har trillet, av MANGE, og derfor gir vi den full pott!!!



Mye vogn for pengene, et veldig godt valg og et suverent alternativ til lignende vogner på markedet - synes uttellingen her er den beste kontra OTH og f.eks Easywalker!!

 

Powered by JReviews