Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
GT safari
 

En favoritt!

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av Empa
April 01, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Bildet av vogna her på siden er fra en eldre modell. Håper barnevognguiden kan oppdatere bildet av vogna etterhvert!



Vi har denne vogna og er kjempefornøyd! Den er utrolig god å trille, vogna har luftdekk som gir en helt utrolig god demping (vogna har ikke støtdemper, men det trengs ikke med disse dekkene!). Den er svært lett å manøvrere, og kommer frem på det meste av underlag. Den har svingbart og låsbart forhjul.



Vi bor langt nord i landet, og denne vogna er helt super på vinterføre, selv i rimelig dyp snø, kommer den lett frem. Har fra før en firehjuls sportstrille, og Safarien er mer framkommelig enn den. Vi er vant til Simo-kvalitet når det gjelder skjerming og lunhet, men jeg må si at dette er en vogn som er lun og god (Simo er jo suveren på det området). Når det blåser og snør fungerer det fint med det heldekkende regntrekket: Lunt og godt for barnet.



Komforten for barnet er super. Vogna har en sportspute, som gir et mykt underlag, 5-punktsele, full liggestilling og god sittestilling. Det er stropperegulering på ryggen, noe som er svært praktisk.



Vogna har god plass til Voksi og andre vognposer, og den er lang i ryggen. Den har regulerbart fotbrett.



Vogna har avtagbar koppeholder for mor og far, veldig praktisk! Flott med tittevindu i kalesjen. Den har også regulerbart håndtak, noe som er et must for oss.

Den har en romslig og lett tilkommelig varekurv under, og praktisk oppbevaringslomme i kalesjen. Vogna har en praktisk bøyle som barnet kan holde seg i, og som gjør at vognposen sitter bedre.



Sammenlagt er vogna relativt liten. Og den blir enda mindre om man tar løs dekkene.



Til sist vil jeg nevne stabilitet, fordi det er veldig viktig for meg. Safarien er en trehjuling som er veldig stabil! Har stellebag bakpå, og vogna står svært støtt med den på. Jeg var i utgangspunktet skeptisk til trehjulinger , men denne vogna har virkelig overbevist meg. Anbefales på det varmeste om du ønsker en stilig, komfortabel og praktisk trehjuling.

 

Powered by JReviews