Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Teutonia Spirit S3
 

grei vogn

Tilfredshet:
 
5.0
Omtalt av Iceline
March 06, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Hadde denne vogna i sommer fra mai til september. Kanskje var mini litt for liten, og det var derfor jeg ikke ble helt fornøyd. Følte ikke at han lå godt oppi der. At han bare seig nedover setet. Litt dumt at selene ikke kan reguleres i lengde, for de er festa langt oppe på ryggen. Sikkert flott til større barn, men jeg skjønte altså ikke helt tanken med å feste beltet der da..

Og dere som skriver at dempinga er god. Overhode ikke enig. Framhjulet lager lyd og er veldig hardt når man bikker vogna over en kant. Lillegutt våknet ofte pga denne lyden. jeg hørte rundt om det virkelig skulle være en sånn lyd, og det skulle det. Jeg fikk litt plastikkfølelse når jeg trilla den vogna. Det ble fort riper i plasten, og jeg følte at jeg ikke stolte helt på vogna. En gang jeg hadde satt opp ryggen til lillegutt og kjørt i sikkert 30 minutter slik, falt ryggen ned. Dette var midt på kjøpesenteret, så det kunne ikke vært kraftig humping som gjorde det. Der skremte meg så mye, at jeg solgte vogna. ;ulig det bare var dårlig service hos forettninga der jeg kjøpte den. Jeg leverte også inn vogna pga bremsa etter 1 uke. Den virka ikke, og var veldig treig. Da fikk jeg beskjed om at bremsa måtte renses etter bruk ute?! Hadde en del problemer med vogna, og det var alltid "sånn det skulle være". Kanskje bedre service hadde gitt meg et bedre inntrykk, ikke vet jeg. Men jeg var altså ikke 100% fornøyd med vogna. Den er lekker, og god å trille sålenge det ikke er humpete.

 

Powered by JReviews