Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bugaboo Cameleon
 

oppskrytt og overpriset, men fin vogn.

Tilfredshet:
 
3.0
Omtalt av Iceline
March 06, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor denne vogna har bitt så skrytt opp i skyene som den har blitt. Greit nok, den er lekker å se på, og en kjempeflott kjøpesentervogn. Kanskje også på asfalt. Nå har jeg kun prøvd vogna med svivelhjul, så jeg kan ikke uttale meg hvordan den er med vinterhjula. Jeg sleit iallefall med den i vinter. Sålenge det var snø på bakken og spesielt der det ikke var asfalt. Måtte jeg faktisk enkelte ganger løfte den (et lite pluss for at vogna er lett). Da jeg kjøpte vogna sa folk at der bugaboo ikke kan trille er det ikke verdt å gå tur. Da kan jeg bare si at det ikke kalles å gå tur når man går på kjøpesenteret. Vet at veldig mange er uenige med meg. Men jeg synes jeg burde skrive min mening her. Da jeg vurderte å kjøpe vogna var det bare skryt å lese. Ingen over, ingen ved siden. Men der er altså jeg sterkt uenig. Dessuten er den bittelita og trang i sittedelen. Sønnen min er 14 mnd og 82 cm og ligger oppi kalesja. Det synes jeg er litt dårlig når det står at den kan brukes til 4 år.

Et pluss er handlebaggen under. Den likte jeg. Muligheter til å ha en del oppi den når man bare kan snørpe sammen. Veldig smart. Jeg liker også den smarte løsninga på bremsa, og når man skal bikke ungen i forskjellige sittestillinger.

Man må ta sportsdelen fra understellet for å slå sammen vogna. Det synes jeg er litt dårlig, selv om det går kjapt.

uansett, vogna mi er iallefall solgt. Og ikke om jeg kommer til å anbefale den heller. Den er ikke verdt prisen. Kanskje om den hadde vært under halv pris, så hadde jeg kanskje brukt den som tralle på kjøpesenteret. Beklager folkens, men jeg ble overhodet ikke overbevist.

 

Powered by JReviews