Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Freestyle 3 XL Comfort
 

En hendig, sporty, lett og praktisk vogn! :)

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av viviantw
January 28, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Vi er mer enn godt fornøyd med vår vogn:) Vi har valgt å kjøpe sportsdelen, men med en Teutonia mykbag oppi. Den er den største du får på markedet - denne fungerer supert og passer perfekt i vogna, det er god plass, foret med flees og bagen kan gjøres om til fotpose når vi tar i bruk sportsdelen. Mitt lille Nurk har vært ute HVER dag i vogna siden hun var 3 uker gammel, nå er hun 5 mnd og har fotsatt god plass i sin saueskinspose i bagen. Vogna er stødig og sikker og kommer godt ut i ulike tester i forhold til sikkerhet (dette var et viktig pluss for oss!), den er veldig lett å trille og har svingbart forhjul - genialt i trange pasasjer som f.eks butikken eller på bussen. Dersom hjulene "knirker", er det bare å stramme eikene. Den fungerer godt på grus og snø og er super lett å trille på asfalt - alt man sier om at 3-hjulinger ikke fungerer i terreng er ikke sant! Vi har bare gode erfaringer. Den er lett å slå sammen og ta med seg i bil (ikke noe problem når man er aleine)- den tar litt plass, men er faktisk en av de letteste og smaleste vognene på markedet om man begynner å sammenligne de ulike. Det er full liggestilling i spotsdelen med god og trygg sele, bøyle og pute. Det er lang og god kalersje som ikke lekker, og den har desuten praktiske lommer forand. Et minus kan være at den ikke er lydløs når den tas opp og ned, men dette har aldri vært et problem for oss - Nurket sover uansett. Et tips for å beksytte maksimalt mot regn og vind er å kjøpe et Teutonia regntrekk - denne passer perfekt til Quinny med mykbag / spotsdelen (den er i nylon og ikke plast som knitrer og blir stiv i kaldt vær). Kalersjen er ikke lystett, men dette har hjulpet oss slik at vårt Nurk lettere har skilt mellom dag/natt og fått nødvendlig med lys hver dag (viktig!). Det er et god og romslig plastbelagt rom under vognen med glidelås, det er håndbrems og skinntrekt styre, man kan lett variere trillehåndtaket i 2 høyder, pumpe til hjulene følger med, vendbar innsats, passer til Maxi Cosi bilsete (denne har ikke jeg prøvd - men jeg ser det er mange som bruker den)

En MEGET GOD vogn for en "billig" penge. Jeg fikk min for 2900,- sommeren 2007 Denne anbefaler vi på det sterkeste:)- den er hendig, sporty, lett og prakisk. GOD TUR!

mvh Vivian

 

Powered by JReviews