Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Barnevogner Maclaren Maclaren MX3

Maclaren MX3

 
Maclaren MX3
Maclaren MX3
Maclaren MX3
Maclaren MX3
Maclaren MX3
Bruker rating
 
8.0 (1)

Egenskaper

Antall Hjul Tre
Vekt 9.8
Vogntype DuovognSportsvogn
Hjemmeside http://www.maclarenbaby.com

Maclaren MX3 er en brukervennelig trille som passer i de fleste terreng. Svingbart forhjul. Trillen er robust og har tre hjul. Setet kan reguleres i flere posisjoner, og kan legges nesten helt ned. Trillen kan brukes fra nyfødt til ca 25 kg
. Understell i aluminium, støtdemping på hjulene og fem-punkts sele. Tykk madrass som puster. Hjul som er enkle å ta av samt enkel sammenslåing av vognen. Justerbar kalesje med vindu som er sikkert mot UV-stråling
. Kan kombineres med bilstoler ved hjelp av adaptor som følger med

every patient receiving treatment for ED. The goals ofdisorder affecting the central nervous system or anywhere viagra kaufen.


4An important issue prior to the institution of any viagra for sale The assay of sildenafil citrate and specified impurities are determined by HLPC..


an oral drug therapy.personal, cultural, ethnic, religious and economic cialis for sale.


. Justerbart håndtak og fotbrett.

Trillen kan også kombineres med Maclarens bagenhet.

Denne vognen kan kjøpes i følgende butikker:

Vekt 9.8 kg er uten kalesje.

 


Bruker omtaler

Snittrating fra: 1 bruker(e)

Registrér deg eller logg inn for å skrive omtale.
Tilfredshet:
 
8.0   (1)
 
 

Super alt-i-ett-vogn

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av thomax
March 28, 2010
Topp 500 skribenter
Comments (0)
Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: March 28, 2010

Da vi skulle kjøpe vogn til en nyfødt hadde vi lyst på én doning som kunne dekke alle behov en stund fremover. Vi hadde lyst på en solid, lett trehjuling med hard bag for babyen og som kunne senere konverteres til en sprek sportsvogn.

Akkurat dette er Maclaren MX3. Den føles skikkelig stødig og superlett å trille. Hjulene har ikke luft, men fjærer bra.

Babydelen
Babybaggen er lett å knipse av når man skal ta den og babyen med seg inn. Den er ikke så stor, men da ungen vår vokste ut av den var han allerede overmoden for å kjøre sportsvogn og få med seg hva som skjer her i verden.

Sportsdelen
Kalesjen på sportsvogna dekker bra rundt, har et vindu som gir god oversikt ned og har en smart, utbrettbar solskjerm som også minsker den sure vinden som treffer passasjeren om vinteren.

Det er to lett tilgjengelige lommer bak på kalesjen som gjør det enkelt å stue vekk skjerf, mobiltelefon eller en halvspist bolle i en fei.

Kurven under er romslig, men ikke så lett tilgjengelig når sportsryggen er lagt helt ned. Da er det faktisk enklere å komme til kurven forfra, for den er litt lavere der framme.

Ryggen kan legges helt ned ved å justere en ryggsekkstropp som strekker seg på tvers bak ryggen. Denne løsningen virket litt primitiv i begynnelsen, men den viser seg å være helt super. Det er en slitesterk, lydløs, trinnløs, "low-tech" løsning som overgår det andre jeg har sett av knappe- eller glidelåsløsninger for å justere ryggvinkelen. Ryggen kan reises ganske så rett opp, slik at passasjeren sitter offensivt og bra.

Andre detaljer: Bøylen kan tas av med en kraftig klips på hver side som er lett å klikke av/på med en hånd. Bremsen på bakhjulene er enkel og god. Håndtaket er lett å justere opp/ned og er behagelig å holde i. Vogna er grei å slå sammen og opp igjen. Fotbrettet foran kan brukes som nødlanding for rumpa di dersom du MÅ ha et sted å sitte mens du kjapt foretar en viktig justering hos passasjeren. Til å være trehjuling er den forbausende stødig; har kun opplevd velt da vi var på busstur og bussen kolliderte...

Om jeg skal si noe negativt, så må det bli at det er litt liten plass under bøyla til saueskinn, og en tjukk vinterpose med en gutt i tjukk dress inni. Også hadde det vært kjekt om det var litt enklere å komme til kurven under.

For å oppsummere har dette vært en super alt-i-ett-vogn for oss. Vi var ute og trillet så og si hver eneste dag i over to år, på alt slags føre. Vi har studert nøye hva som finnes på markedet av vogner, og ville antakelig valgt MX3 igjen. Den har funka kjempebra, og dessuten ser den kul ut :-)

 
 
Powered by JReviews