Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Den store bildetråden Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :)

Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5244

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Krysser fingrene
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5245

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ikke du heller nei? Skjønner ikke jeg. Men du får til å laste opp personlig bilde ihvertfall!
Eller er det bare jeg som ikke kan se at du har fått det til nå?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5247

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har fått til å laste opp alt mulig frem til nå...
Men det kan jo hende som moderator sa at bildet er for stort...prøvde å endre størrelsen, men jeg fikk det sikkert ikke til ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5249

:dry: ser ikke noe bilde jeg
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5251

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
tenkte kanskjje det var karma på gang, at nå skulle det gå for meg siden det ikke går for deg, men akk nei. Jeg har nok gjort noe ille gæli i et annet liv som må leve med frustrasjonen ved å ikke få dele barnevognbilder med andre galninger!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5252

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh: :laugh:
Nei blir visst ikke noe bilde fra meg idag!
Jeg må resignere å spørre mannen om å hjelpe meg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5293

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nydelig liten sjarmør du har der;)
Så da ut som han koste seg i rosa vogn han:laugh:

Så fin han var i nyedressen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5294

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
neimen jøss, der kom plutselig bildet jo! Knallsøt livsnyter ja!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5295

Så nydelig han er... ser ikke rosa fargen vettu, når en så nydelig gutt stråler frem!!!! blir sikkert bedre med den BLÅ posen i og!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5296

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Oi se der kom det ja :cheer:
Ja skikkelig fin gutt i rooosa vogn! Så sånn triller vi nå rundt da om dagene :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5298

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Men jeg tipper folk tror du har jente uansett jeg? Jeg fikk spørsmål idag om hvor gammel gutten min var. Han gutten i den svarte vogna som hadde på seg orange body og brun KJOLE!!! :laugh:
Er det rosa er det jente. er det akt annet enn rosa er det gutt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5299

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja den blå posen kommer til å hjelpe MASSE ;)
Men håper ikke jeg blir trillende lille gutten rundt i rosa vogn veldig lenge til!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5320

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, det må bli ny vogn nå snart:) Om ikke for fargen sin del så for abstinensene sin del:P

Blå pose hjelper jo på også:) Men enig at folk tror at rosa - da er det jente uansett og ikke rosa da er det gutt. Har en venninne som har en liten jente som satt med marineblå alpelue med sløyfe på, øredobber og marineblå kåpe og fikk høre for en nydelig liten gutt:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5322

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:

Har fått en del kommentarer på den søte jenta mi ja.
Nesten så jeg har vurdert å finne frem utedressene etter storesøstra i rosa slik at jeg slipper at folk er i tvil ihvertfall :laugh:

Nei jeg må da se å få fingeren ut å bytte! Bare når jeg selger den mangler jeg plutselig to vogner...trenger både til storesøster og minsteskatt...hmmm...men må få tak i vogn til minste først da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5325

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, du må vel kjøpe ny først:) Kan jo ta litt tid om du skal kjøpe brukt, både å finne den rette og muligens få den tilsendt
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5327

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hm, hva er det egentlig du trenger og vil ha, Plummis? Nå datt jeg helt av ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5332

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh: :laugh:

Jeg vet nesten ikke selv!

Jeg hadde en singelvogn til hver av de to minste, så solgte jeg Bugabooen for noen uker siden...og skulle bare bruke vogna til prinsessa en liiiten stund til jeg fant ny.
Så fant jeg ut at jeg skulle selge Othen og heller kjøpe en lettere sportsvogn...eller mer trille til jenta mi, og en ordentlig sportsvogn til gutten min ( der tenker jeg TFK eller Cangaroo )

Er så glad i den rosa Othen at jeg har klamret meg til den litt for lenge nå, men tror den er solgt nå...venter på et endelig svar fra noen.

Like rotete forklart som tankene er i hodet mitt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5336

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det skjønner jeg godt! Jeg er en av de stakkarer som aldri har vært så priviligerte engang å få prøvekjøre en oth :(
Men en cangaroo må da være et godt bytte der ja!
Hvor mye får du solgt oth'n for forresten?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5340

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Oi, fått solgt othen også? Her går det jammen unna:)
Da MÅ du finne deg en ny. Holder fremdeles en knapp på cangaroo jeg:)

Hvilken lue er det gutten din har egentlig? Altså hvilket merke? Synes den er så fin, så på den sist jeg så bilde av ham også:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5342

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg sa hun kunne få den til 2500 kr...enten det eller så bytter jeg trekk med henne...hun har et sort, og da kunne jeg solgt den til litt mer...kanskje 3000? Ja solgt med sort trekk til noen andre ja :)
Jeg vil prøve andre vogner nå nemlig :laugh:

Om du bor sør i landet er det bare å komme å låne OTH i påsken ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5345

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du får helt sikkert 3000 kr for en sort, det tror jeg! Ellers er jo ikke 2500 så verst heller, men ser at også 05 modeller går for det så mulig du kunne fått noen hundrelapper til. Men er jo greit om salget går fort og greit også, verdt en hundrelapp og to det:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5348

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Syntes du jeg skulle bytte trekk, eller tror du ikke det har noe for seg? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5352

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg tror kanskje vogna selges fortere og for litt mer om du bytter til svart trekk ja, hvertfall hvis trekket ikke er falmet e.l.
Svart går uansett fortest.

Men om hun kommer og henter vognen straks så kan det jo være verdt det for å slippe å styre med annonse, muligens måtte sende vogna osv. Kommer an på hvor mye du mener det er verdt:)

Men om du får 3000 for den kan du jo klare å finne en brukt cangaroo eller tfk til bare 500 kr mer.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5355

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Plummis skrev:

Om du bor sør i landet er det bare å komme å låne OTH i påsken ;)

Hvilken dugnadslig, medmenneskelig ånd det er her inne, fantastisk! :kiss:
Bor sør i landet ja, men er livredd for å prøve en vogn og finne ut at jeg bare ikke kan leve uten!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5356

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Meeeen prøv vogna da!!!! Du får dem jo kjempebillig på finn brukt vet du :)
Jeg drøyer bare noen dager med å sende trekket!
Det er jo artig å prøve vogner vel ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5360

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
artig å prøve vogner ja! Men det er det samme som med klær. Skikkelif dumt å prøve den jakka som ser så fin ut, for hvis den er så fin på som den ser ut på henger så må man jo kjøpe den. Og overført til barnevognverden blir den slags veeeldig dyrt :dry:

men jeg kunne jo bare prøvd den da. hmm.. Var det ikke nos slikt adam sa da han smakte på eplet også :lol:

Nei jo jeg må jo prøve den!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5361

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Sender deg en pm med tlfnr mitt, så prøver du vogna litt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5365

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Bare ikke si no til stakkarn ved siden av meg i sofaen her :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5366

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Om jeg ikke hadde visst bedre kunne man nesten mistenkt deg for en skjult salgsagenda her:laugh: :laugh: Men jeg vet det bare er fordi du er så snill:kiss:

Er jo bare moro å prøve vogn, så det tilbudet må du benytte deg av! Kan trøste deg med at vogna uansett er forovervendt, og om jeg husker riktig vil du ikke har forovervendt vogn enda. Så du kan bare prøve den, finne ut hvor god den er og så har laaang tid til å finne en rimelig brukt en på finn;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5369

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MammasLilleVidunder skrev:
Hvilken lue er det gutten din har egentlig? Altså hvilket merke? Synes den er så fin, så på den sist jeg så bilde av ham også:)

Dytter opp dette spm litt jeg, tror det forsvant helt i mengden her:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5370

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh: :laugh:
Ja kunne nesten virke slik :laugh:
Men loooover det ikke er andre baktanker enn at jeg elsker å prøve vogner selv, og elsker tanken på at andre får gjort det også :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5374

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
MammasLilleVidunder skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Hvilken lue er det gutten din har egentlig? Altså hvilket merke? Synes den er så fin, så på den sist jeg så bilde av ham også:)

Dytter opp dette spm litt jeg, tror det forsvant helt i mengden her:)

Hmmm...det skal jeg kikke etter...tror den ligger i bilen :) Men du skal få svar denne gangen :laugh:
Det er iallefall ikke noen dyr lue...tror den ble kjøpt på noe som heter noe så fansy som "Kenneths barneklær" i Kristiansand sentrum.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5378

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Hvilken lue er det gutten din har egentlig? Altså hvilket merke? Synes den er så fin, så på den sist jeg så bilde av ham også:)

Dytter opp dette spm litt jeg, tror det forsvant helt i mengden her:)

Hmmm...det skal jeg kikke etter...tror den ligger i bilen :) Men du skal få svar denne gangen :laugh:
Det er iallefall ikke noen dyr lue...tror den ble kjøpt på noe som heter noe så fansy som "Kenneths barneklær" i Kristiansand sentrum.

:laugh: Det var ett fancy navn ja:laugh:
Den ser så god ut også, sitter så godt rundt ansiktet:) I tillegg til nydelige farger. Håper det er ett kjent merke som går an å få tak i her også, og at de lager luer i samme fasong neste sesong:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5380

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
:laugh: :laugh: :laugh:
Ja kunne nesten virke slik :laugh:
Men loooover det ikke er andre baktanker enn at jeg elsker å prøve vogner selv, og elsker tanken på at andre får gjort det også :laugh:

Jeg tror deg på den;)
Er veldig greit å kunne byttelåne littegrann for å få prøve ja! Om du kjøper deg tfk eller cangaroo må du beholde den til neste sommer så jeg kan få komme å trille tur:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5382

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kom å trill i vei :laugh:
Neste sommer skal jeg jo ha en drøss med flotte vogner på plass ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5390

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
I`ll be there:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5450

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Og han var fryktelig søt :) Ser at det er enn liten mann, selv om vogna er rosa. Men han fortjener så absolutt en ny vogn, mamma :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5452

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Takk for at du ser det er gutt :laugh:
Ja må vel få til ny vogn veldig snart...han kan jo få varige men av dette...eller iallefall faren når han må trille sønnen sin i rosa vogn :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5454

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Er sikkert verst for faren ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5503

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Det skal jeg love deg :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gjør enda et forsøk på å vise frem søting i rosa vogn :) 15 år 2 uker siden #5510

For en nydelig liten kar i flott rosa vogn :) Men er enig i at han (og du, og pappaen) fortjener ny vogn :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.163 sekunder