Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Pimp my Go

Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23525

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
I dag så jeg GO kombinasjonen din på Reflex butikken ved meg Marihøna :-) Lekkersmekker! (men har din faste seler???)

Oki, omsider har stæsjet til Go'n min kommet, alt var ikke som jeg trodde men det blir vel bra likevel.

Først så bestilte jeg svart seatcower fra Teutonia med hvite prikker... Og så trodde jeg stellevesken og parasollen var like, men det var de vist ikke... De var med mørkerødt på... Om jeg beholder det får vi se på....





Så bestilte jeg en som passet til den gamleteutoniaen, men som også er KNALL i GO...




Og så til slutt en JOOOOSA! Den passer jo supert til den stellevesken (og softbagen) jeg kjøpte på finn :-)




Hva synes dere??? Ris og ros takk.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23528

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ser noen av bildene ble elendige :( Men jeg måtte forte meg for å rekke det idag, vi får besøk i kveld, og i morgen er vi vel borte store deler av dagen dag også.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23529

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
oooh, jeg ELSKER det rosa settet med softbag og stelleveske! :lol: Jeg VIL ha en sånn rosa softbag, jeg skal starte letingen på blocket NUH. Ser ut som det sitter helt supert i vogna?

Det blomstrete teutonia insetrtet var også kjempekult, det ha rjeg også siklet på, ville ha det med matchende solskjerm til spiriten min. Fint :)

Det prikkete var kjempekult til din vogn, med din vogn, kjempetøft! Er liiiitt usikker på det røde på stellevesken og parasollen? Men det er jo ikke så lett å se på bilderm hvordan den rødfargen egentlig er :)

Jeg har ikke faste seler nei, og ikke vil jeg had et heller :) tyrodde det var den røde special ed, jeg?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23532

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Likte godt den siste komboen ! De to andre var ikke helt meg.. :) Jeg liker fargene til Teutonia, og de var gørrfine i Go, men jeg liker ikke teutonia sine stellevesker, syns de henger for lavt. Samt blir for lange, også her på Goen..

Men det er min mening.

Men fint var det absolutt - bare ikke min stil :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23543

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Kjempestilig pimpet go, Spentsmurf :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23549

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg digger den svarte med runde prikker, den er veldig fin i GO og jeg ble så utrolig lei meg for at parasollen og stellevesken ikke var lik.... Skikkelig nedtur. Ikke at de ikke er fine, for jeg liker de jo litt, men det var veldig langt fra hva jeg ville ha. Jeg ville ALDRI kjøpt de om jeg hadde sett de først. Men av og til trenger vi et lite puff... Er vel sikkert håpløst å få solgt igjen også.

Den blomstrete liker jeg også, og har siklet på lenge til S3, så ganske komisk at nå når den er ute av hus har jeg den andre. Men utrolig nok liker jeg den veldig godt i svart.

Det rosa er bare så utrolig kult! Så det kan dere mislike eller like alt dere vil, for jeg ELSKER det.




Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23553

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja det rosa er kjempestilig! Vil også ha, men det er vel umulig å få tak i :(

Er det egentlig vinrødt, eller er det sånn burgunderaktig ndet prikkete? Ha det noen dager og se om du blir fornøyd, hvis ikke selger du det :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23558

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Utrolig flotte seat insert! Likte alle kjempegodt, men spesielt det med prikker var kjempestilig i vognen din ;)
Så er det jo veldig greit å ha flere som passer så fint :)

Litt usikker på hva jeg synes om den burgunder/røde stellevesken og parasollen, synes vel kanskje at det hadde vært stiligere om den var helt lik set insertet men på den andre siden så var et kanskje litt fint med litt farge på det også?
De har ikke bare sendt deg feil farge da, at du kan få byttet til noen med sort hovedfarge?
Ellers er jeg enig med marihøna i at det kan være lurt å bare se noen dager hva du synes. Du får sikkert solgt det om du ikke liker det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pimp my Go 14 år 7 måneder siden #23573

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nei, jeg ser på nettsiden at det nok er slik... desverre... og fargekoden stemmer.

Fargen er litt vinrød med svart i, eller burgunder... litt usikker på hvordan man definerer de to fra hverandre kjenner jeg.

login.pingpong-online.com/Teutonia09/Dessin_3465.jpg det er vist liksom denne fargen jeg har bestilt vet dere, mens jeg trodde det var den som var på seatcoweret... dårlig forklart, men det er natta,.. hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pimp my Go 14 år 6 måneder siden #25380

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jeg synes alle var fine jeg, et til hvert sitt bruk.. Men den var finest med rosa tilbehør da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pimp my Go 14 år 6 måneder siden #25385

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Kjempefint med rosa!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pimp my Go 14 år 6 måneder siden #25493

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg liker det rosa godt selv også :-) Men av og til glemmer jeg å bruke de ulike... Så i morgen tror jeg vi slår til med rosa,igjen :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.222 sekunder