Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio Happy

Brio Happy 14 år 9 måneder siden #19969

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Da ble det med en sort Brio Happy med light teleskop understell i dag ! Det blir den nye sove/krise vogna/vinter til K :) Tanken var faktisk å ha med seg Simo trille hjem, de er superlange i ryggen, stooor god kalesje ++++ men mannen ville ikke ha en "trille" til i hus, samme hvor mye jeg forklarte at det var en sportsvogn og ikke trille, selv om den heter det.... :P Men men, han hadde lyst på compact understell, men pga stivheten og vekta på det, ville ikke jeg ha det. Så da ble det light understell og sete, og da er den helt okei å løfte inn og ut av bil :) Sort understell og sort vogn (Happy er jo morsom slik at man kan skifte trekk :P

Og eple snugglen min i.. den er sååå fin syns jeg, og passer godt til sort Happy og GO :)

Nå skal stokke legges ut for salg i dag, eller i morgen :) To teutoniaer ble solgt i går, så nå er det GO og Happy til K, Bee til L og ny søskenvogn er på prosjektlista = perfekt park :) (utenom at stokke skal selges da... :p )

K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 9 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #19971

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grattis med ny vogn!

Har du kjøpt lufthjulene utenom? For alle med teleskop light understellene jeg har sett, har vært uten lufthjul. Men det lette understellet + lufthjul må jo være en utrolig god kombinasjon.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #19973

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vogngal skrev:
Grattis med ny vogn!

Har du kjøpt lufthjulene utenom? For alle med teleskop light understellene jeg har sett, har vært uten lufthjul. Men det lette understellet + lufthjul må jo være en utrolig god kombinasjon.

Ja, stemmer det, det er ikke vanlig nei, de kommer med kanalhjul :)

Den er super å trille ! :) Lett og fin både inn i bil og trille på :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #19976

Gratulerer så mye med nok en ny vogn ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #19978

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Grattis med ny vogn!! Jeg har akkurat solgt som min som var nesten helt lik. Savner den allerede.. Håper du blir fornøyd med din:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #19980

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Reipok skrev:
Grattis med ny vogn!! Jeg har akkurat solgt som min som var nesten helt lik. Savner den allerede.. Håper du blir fornøyd med din:)


Hvorfor solgte du din da? Eller kanskje rettere sagt, hva erstattet du den med?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20046

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, og mitt spørsmål er hvor kjøpte du den??? hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20048

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
KJenner forresten at jeg DIGGER vognparken din hihi


Heldigvis at jeg har vært her inne såpass lenge at de fleste vet jeg er ute etter en god firhjuling til vinteren (og ender opp med GO????) hihi men da får jeg ikke kallenavn kopi med det første håper jeg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20051

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hvor jeg har kjøpt den?????? Hvor tror du? Hehehe :p

Hehe.. Jeg skulle ha en Happy i fjor april jeg, og kom ut med en S3, og har hatt mange i mellom også.. :) Men det var mannen dengang som ville ha Happy, og nå har han fått vilja si.. selv om det egentlig var han som ville ha Go også, da den var på visning her hjemme :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20057

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe ;) Men jeg trodde ikke de hadde happy :-)

Men jeg er imponert over at mannen din har så masse meninger om vogner, og at du får det til å høres ut som at det er han som vil og MÅ ha de nye vognene, jeg har mye å lære!!!! :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20059

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Joda, vi hadde Happy, men fikk inn trekk i dag, og et par nye understell :)

å nei, han vil ikke ha og mener ikke vi trenger.. hehe, men han har funnet ut at det der er "mitt område". Og så prøver han å henge på så godt han kan, når avgjørelsen er tatt, hehe.. for si nei gidder han ikke, da kommer han heller med meninger og innspill nå :) Moro det da ;) Men det som er mest gøy, er at han sammnenligner vogner selv nå, etter trilletur med Go, fortalte han at det var den beste til nå, helt av seg selv. Og nye vogner studerer han nøye og har en mening om :)

Han skjønner dette med diller, og er tålmodig... en sammensetting man kommer langt med.. :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20065

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Utrolig bra! Jeg har skyhøye forventninger til GO og teller dager til tirsdag.... LENGE!!! 5 dager... Nesten en uke.

Men jeg burde hatt finn forbud :-( Nå sitter jeg nemlig og ser etter barnehagevogn, en firhjuling. Er det MULIG??!?!?!

www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=1787...782/01_901896621.jpg denne var det grei pris på tror jeg, men jeg tror ikke jeg vil ha lilla.... Men det erjo lett å skifte trekk? hihi

Men, jeg får vente for vi kan da ikke ha 6 vogner i hus! hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20067

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det er lett, men det koster ca 2000,- så det er like greit å finne fargen man vil ha med en gang, syns jeg...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20072

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det er det da. Takk for ca pris :-) Blir jo nesten som å kjøpe ny vogn det da.

Husker forresten prisen nå for jeg fikk sjekket på en brukt jeg så på på nett tidligere, den stod i nærheten her men var sitrongul :-(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Happy 14 år 9 måneder siden #20080

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
hehe, det er det da. Takk for ca pris :-) Blir jo nesten som å kjøpe ny vogn det da.

Husker forresten prisen nå for jeg fikk sjekket på en brukt jeg så på på nett tidligere, den stod i nærheten her men var sitrongul :-(

Sitrongul... hehehehe :)

Ja det er ikke så veeeldig langt unna ny pris. Men det ligger jo mange farger på finn da. Ser mange har kompakt eller grått understell.. jeg liker ikke det gråe jeg da :blush: og kompakt ville vi også ha, helt til vi fikk testet det skikkelig, samt sett (at det ikke var) forskjellen på de sammenlagt. Lightunderstellet er en drøm å løfte på.. er ikke stort mer å løfte på enn GOen.. og skal man ha det enda lettere, er det jo bare å ta andre hjul også
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.722 sekunder