Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Den store bildetråden Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?!

Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16362

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva er vitsen med ull, fleece, sommer og vinterkalesjer? Hvordan funksjon har en ull vs fleece f.eks?

(spørsmålet var marihøna sitt egnetlig under bildetråden til bugaboo)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16366

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
takktakk, det var dette jeg planla, men aldri gadd ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16368

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men jeg lurte også sånn på det! ;-) Ser liksom ikke helt behovet for å ha så mange kalesjer jeg da, annet enn for utseende sin del hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16381

Uten at jeg har den store kunnskapen i bugaboo vil jeg tro det er forskjellig lunhet i sommer og vinter f.eks :) :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16384

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fleecen kommer vel av at trekkene opprinnelig var fleecetrekk, så er det kommet canvastrekk i tillegg nå :)
Sommerkalesjen har lufting, ull kalesjen vet jeg ikke..Fungerer bra om vinteren kanskje? :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16386

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men ullkalesje og snø høres skrekkelig ut!

Fleece også for den del. Jeg godtar lunhet i sommer og vinterkalejse, men tror jeg setter pris på teutonia kalesjen likevel jeg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16388

Jeg og setter pris på min teutonia kalesje, det er noe av det jeg liker best med vognen. Men Teutonia og Bugaboo kalesje er egentlig ikke sammenlignbare engang :P :blink: Men det hadde vert gøy med muligheten for å veksle mellom flere kalesjer, farger osv :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16390

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg fant akkurat ut nå at en av de tingene jeg er mest fornøyd med på teutonia'n min er kalesjen, selv om den ser gedigen ut om man ikke danderer den rett. Mystisk at den har skjørt hihi

Men, kalesjen er jo stor, lun, gir skygge og har innebygget uv50 greier, i tillegg har den mulighet for fjerning av bakveggen og da vil den jo bare bli perfekt for mulige varme sommerdager.

Du som har svart vogn kan jo freshe den opp med solskjermer i kule farger.... Jeg tror rett og slett teutonia har et hittil ukjent fordel, kalesjen! Tror vogna kan selges mer på grunn av den en noe annet...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16391

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Moro å kunne bytte farge ja :) Kunne tenke meg vogn med den funskjonen en gang :) (akkurat som om det er noe jeg ikke kunne tenke meg når det gjelder vogn :P )

Og helt enig spentsmurf i at ull og snø ikke hørtes ute som noen god kombinasjon :S Skjønner at den vogna ikke er designet i norge :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16402

Nå har vi bestilt sort solskjerm også, kom jo aldri freshe, fine på lager.

Men jeg holder på å strikke(!!) (prøver vertfall) et turkis teppe som kan freshe opp litt :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16403

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
enig, enig i alt! Kalesjen til teutonia er strålende, selv om den er vanskelig å få til å se fint ut :angry:
Men lun, pen når den er pen, myggnettingen, stormtrekket+kalesje = :kiss:
Uff hvordan skal det gå uten en teutonia i huset :woohoo:

Får lyst på en bugaboo jeg altså, å ha i tillegg. Men det tør jeg ikke si høyt her hjemme :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16408

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
strikke et helt vognteppe?? I èn farge?? Har du tålmodighet til det skulle du hatt premie! En gedigen premie! Jeg klarer såvidt å strikke ferdig et skjerf hver vinter, og da må jeg ha minst to farger tl striper så jeg ikke går lei :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16409

Kalesjen blir det jeg kommer til å savne mest når jeg ikke har teutonia, tror jeg.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16412

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kalesjen og fotposen! Også savner jeg styret til mistralen, det er det mest behagelige jeg har trillet. Savner EWn også jeg gitt. og simoen :dry:
N¨kom jeg på at det er jammen godt jeg ikke kjøpte mandarin tfk på salg, for jeg har jo bestilt stay put med rosa blomst, det hadde blitt myyyye å se på :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16416

Fotposen har vi brukt veldig lite, glemmer ofte at jeg har den. Simoen kommer alltid til å bli savnet, men jeg skal ha simo kombi igjen en gang. Jeg må det.

Hehe, små gleder :) Har du bestemt deg for farge på TFK nå? Ble det brun?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16424

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Åh nei den har vi brukt masse! Ihvetrall på mistralene og timmyen, gir super lunhet!
Jeg må nok også ha simo igjen ja. en super vogn for små stompilompier det :)

Det blir nok brun ja! Så den grønne irl idag og syns den var litt kjedelig. Brunfargen er frsåvidt ikke så spennende den heller teutonia og EW sine er mye finere, men. Svart syns jeg gjør vogna for hard og skarp, så da blir det brun og da kan jeg vel bruke tilbehør i alle farger, vil jeg tro!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16428

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Har det kommet ull kalesje til Bugaboo???

Noen som har link?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16430

Jeg begynner å tro du er veldig brunfrelst! :P Men brun er en nydelig farge, spesielt på barnevogner. Kjøper du ny eller holder du utkikk på finn?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16431

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Aner ikke, kanskje jeg bare sa en ting for mye!?

Jeg strikker ikke,så jeg er imponert om dere bruker en eller tusen farger. hihi VI vil se bilder!

Brunt er flott! Spesielt med rosa til jente og turkis til gutt... synes jeg da....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16435

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
holder utkikk på finn, men vil bare ha brun, så det blir vel ny tenker jeg. Hadde veldig oppheng i brun ja, etter timmyen, men det er mest teutonia egentlig. Men så dukket EWn opp og det var omtrent samme fine brunfarge. På tfk er det mest fordi ingen av de andre fargene er fine (syns jeg) ;) Har veldig lyst på lilla vogn engang også, og rød (fin rød) og så elsker jeg den grønne til teutonia, og så så jeg en grå mistral idag og den gråfargen er kjempekul, det ser mye bedre ut enn på bilder!!

Vogngal, jeg innbiller meg at jeg har sett det, men nå ble jeg usikker :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16444

Vis oss skjerfet ditt da!! :D Jeg har ikke akkurat kommet så veldig langt ennå. Var så stolt da jeg klarte å legge opp maskene selv :P :laugh: Men skal vise det, selv om jeg sikkert ikke blir ferdig før august :P I alle fall om jeg bruker alle kveldene her :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16446

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MariHønaMedHvitveis skrev:
holder utkikk på finn, men vil bare ha brun, så det blir vel ny tenker jeg. Hadde veldig oppheng i brun ja, etter timmyen, men det er mest teutonia egentlig. Men så dukket EWn opp og det var omtrent samme fine brunfarge. På tfk er det mest fordi ingen av de andre fargene er fine (syns jeg) ;) Har veldig lyst på lilla vogn engang også, og rød (fin rød) og så elsker jeg den grønne til teutonia, og så så jeg en grå mistral idag og den gråfargen er kjempekul, det ser mye bedre ut enn på bilder!!

Vogngal, jeg innbiller meg at jeg har sett det, men nå ble jeg usikker :s

Om du ønsker deg rød vogn tror jeg at jeg ville kjøpt meg rød tfk, den synes jeg er litt fin.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16447

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg strikker et skjerf i året jeg, skryteskryte :laugh: Også har jeg en heeeeel diger haug med halvferdige på loftet, og så en kurv nede på rommet med de som er nesten ferdige, men hvor jeg ikke har giddet å feste trådene :blush: Skal vurdere å ya bilder imorgen ;)

Når det roer seg ned her i ferien får du maassse tid til å strikke i sola i hagen og kose deg! Eller nei, det er jo da du skal flytte :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16449

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
holder utkikk på finn, men vil bare ha brun, så det blir vel ny tenker jeg. Hadde veldig oppheng i brun ja, etter timmyen, men det er mest teutonia egentlig. Men så dukket EWn opp og det var omtrent samme fine brunfarge. På tfk er det mest fordi ingen av de andre fargene er fine (syns jeg) ;) Har veldig lyst på lilla vogn engang også, og rød (fin rød) og så elsker jeg den grønne til teutonia, og så så jeg en grå mistral idag og den gråfargen er kjempekul, det ser mye bedre ut enn på bilder!!

Vogngal, jeg innbiller meg at jeg har sett det, men nå ble jeg usikker :s

Om du ønsker deg rød vogn tror jeg at jeg ville kjøpt meg rød tfk, den synes jeg er litt fin.

Ja den er fin den, men jeg syns den er litt for lysende. Tror eneste røde vogna jeg har sett og likt hittil er simo og den teutoniavognen som er på teutoniareklamen inne på hovedsiden her!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16454

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men da blir det rødmistral til vinteren ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16457

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
off, hvis jeg kjøper en mistral til tror jeg sambo få hetta stakkar! Han var kjempefornøyd både med timmyen og den første og den andre mistralen og ville aldri selge noen av dem, men om jeg hadde kommet nå og sagt at jeg vil ha enda en... :laugh:
Nei, jeg håper nå at tfken klarer vinteren godt jeg. Men jeg angrer litt på at jegsolgte mistralen, mistral og tfk hadde vært den utlimate kombinasjonen for meg :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16505

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Men solgte du ikke mistralen fordi du kjente at det var mye bedre for bekkenet ditt å trille spirit? Da er det vel ikke vits i å kjøpe ny mistral :P Og jeg hadde også blitt sprø om jeg var samboeren din og du kom med mistral nummer 3 på så kort tid :laugh: :laugh:

Bugaboo med vinterhjul fungerer jo også på vinteren :laugh: :laugh:

Ellers så er nok tfk en fullgod vintervogn, så strengt tatt trenger du bare den om Symre uansett vil sitte forovervendt ;)

Men har ikke du så lyst på en ny timmy med tid og stunder? DA kan du jo prøve å få tak i den i rød :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16509

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Heeerlighet, jeg henger ikke med på mine egne tanker selv engang er imponert over deg :laugh:

Jo, mistralen ble jo bare stående stakkar. Nei, jeg savner nok mest utseende på den, den er liksom Symrevogna :) (og at det var så enkelt å skifte retning!)

Jeg nekter, nekter, nekter å tro at bugaboo fungerer på vinteren altså, det kommer jeg aldri til å tro før jeg har opplevd det selv, og det kommer sikkert aldri til å skje :p

Timmy vil jeg ha i brun, for den har jeg angret sånn på at jeg solgte. Nei, jeg kunne tenke meg en rød lambda jeg, men jeg skal jo ikke ha lambda. Nei nå vet jeg det, jeg skulle ha kjøpt cybexen i rødt istedenfor brunt, det har jeg også angret på!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16513

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Siden du har brun cybex kunne du vel ha kjøpt rød timmy? den er sikkert nesten like fin som den brune ;)

Og jeg synes den fargen du har på cybexen ser mye finere ut enn den røde ;)

Er egentlig helt enig med deg angående Bugaboo altså ;) Har hørt den blir veldig stiv med de faste hjulene på
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16517

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ah, ja jeg er så enig med MLV, rød timmy og brun cybex. Timmy til de dagene man trenger firehjul og tfk resten. :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16518

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
besserwisser du altså, det er så plagsomt med sånne som argumenterer godt imot de elendige ideene og stikker kjepper i de kjøpegale hjulene mine :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16539

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe vi to er ikke bra for noen andre enn de som annonserer på finn... vi eier ikke impulskontroll..
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16540

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei, det er helt forferdelig. Forrige uke da vi var helt blakke syns jeg jeg var så flink som ikke kjøpte noe til meg selv, men så kjøpte jeg klær til sambo for 1300 kroner, bare på rent innfall. Og alle vognene, ikke en eneste en har vært gjennomtenkt. Og studievalg. Og da jeg flyttet til bergen, og da jeg flyttet hjem igjen. Håpløst!
Håper det blir bedre når jeg begynner å studere igjen og blir så fattig at det bar eikke lar seg gjøre :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16555

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe du og jeg.... jeg startet på et studie rett etter vdg jeg også, og ga meg ikke før til jul... Men så jobbet jeg 6 mnd og så gikk jeg tre år på bi og så har jeg jobbet etter det da... om enn i litt diverse relevante stillinger.

Jeg kan også vips bruke masse penger, derfor har jeg ofte holdt meg hjemme... men da ender jeg jo opp med en vogn fra finn i steden. Jeg altså.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16562

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
å, hva var det du begynte på da? godt å høre at andre også prøver og feiler litt og allikevel ender godt til slutt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16572

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
dataingeniør.. men jeg var ikke så god på programering hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16598

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
:lol:
Flirer litt for meg selv når jeg kom inn i denne tråden.
Avsporing eller? :woohoo: :laugh:

Ikke frekt ment altså :blush:

Vet ikke grunnen hvorfor det er så mye tillegskalesjer til bugaboo, kanskje for å tjene penger :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16605

Vi er veldig flinke på avsporing, tror vi avsporer i nesten alle tråder. Men det er jo sånn det er med skravling ;)

Jeg gjør veldig mye på impuls, men når det kommer til shopping av litt dyrere ting klarer jeg å ha litt selvkontroll. Må det når det bare er meg og Lucas. Hadde vi vert en til med enda en inntekt, hadde det vært vanskligere :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16616

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, avsporing?! Hva tenker dere på? hehe, huff vi er ekstreme tror jeg... utrolig hvordan vi kan komme inn på ingeniørstudiene mine i en kalosjetråd...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16624

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ullkalesje har jeg verken hørt om eller sett. Sommerkalsesjene er lufting på, og noen av de har UV-filter også. Fleece er mykere enn canvas trekkene/kalesjene og mange foretrekker de på vinteren fordi de hevder at de gir en lunere følelse. Men fleece kan ha en tendens til å trekke til seg smuss.

Marihøna, hva er det jeg leser? Lyst på Bugaboo? Er det cameleonen vi snakker om ;) ?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16625

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
PS. Så skifter man også ut trekkene for forandringens skyld :) det er jo noe av det som er så flott med denne vogna, at man kan fornye den med nye trekk, baser og handlekurver i flere farger ;) Ikke er det så himla dyrt å gjøre det på buggis, som det er f.eks med MB.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16626

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Bugaboo er vel i korte trekk den ultimate jålevogn ;) Hehe :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16787

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det må da være vognen for deg Marihøna :laugh: :laugh: Du som sier du er så jålete :P
MEN til neste baby ;) :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16896

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Eller til vinteren i steden for tfk som jeg foreslo ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16916

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Der skjønner jeg Marihøna veldig godt, ville heller aldri hatt bugaboo som vintervogn uansett om folk sier den fungerer greit :laugh:
Er veldig skeptisk til å trille den med faste hjul, og har også lest flere som skriver at den da blir veldig stiv og trille
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16949

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Jeg hadde cameleon i venter og jeg synest den mister mye komfor på vinterføre. Er vel derfor jeg vurdere EW å ha på de dagene det er snø ute, så bruker jeg cameleon de dagene det er bart på veiene:laughing2:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16968

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Da er vel jeg den eneste som synes den fungerer helt greit på vinterføre. Var masse snø her på Østlandet i vinter, men vi klarte oss fint med de små hjula så lenge det ikke var klam snø (klistra seg fast i de små hjula). Har vinterhjul, men brukte de nesten ikke. Synes ikke vogna da er verre å trille enn f.eks Simo kombi.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er det så mange tilleggskalesjer på Bogaboo?! 14 år 10 måneder siden #16982

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja de store tunge vognene kan fort bli enda tyngre og vanskligere å manøvrere på vinteren :(
Liker faktisk best å trille trehjuling med lufthjul på vinteren ;)

Når det gjelder Bugaboo har jeg jo aldri prøvd den, er bare skeptisk til den på vinterføre likevel :P Fordommer :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.398 sekunder