Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Endelig begynt...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Endelig begynt...

Endelig begynt... 11 år 2 måneder siden #89527

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
:tullerdu: Iiiiik, det gikk nylig opp for meg at det nærmer seg noe aldeles fort frem mot termin og jeg har så og si ingenting på plass..... :dåne: litt mer avslappet enn forrige gang kan en vel si :knegg: men altså, kjente jeg fikk litt panikk.

Så dermed var det bare til å sette igang. Vi fikk omsider ryddet ut av roterommet/gjesterommet/lageret (kall d hva en vil, hehe) slik at vi iallefall kan male d ferdig - eneste rommet i huset som aldri har blitt skikkelig ferdig. Er ikke super viktig at barnerommet trenger å være helt 100 % når babyen kommer, men kjenner at d skal bli godt å få det ferdig malt iallefall, sånn at det bare er til å lagre alle babytingene/utstyret der inne - så kan jeg tutle litt etter litt og kose meg.

Vi har jo heldigvis det meste av utstyret vi trenger etter J-S som seng, vogn, og bilstol. Vi har også fått låne to vogger, en til stuen og en til soverommet (så blir det litt bedre plass når vi ikke trenger å ha sprinkelsengen der inne før hun blir større).
Det eneste vi må kjøpe er et nytt stellebord (er stadig å jakt etter et funksjonelt og pent - så tar gjerne imot tips om nettbutikker som har utvalg i stellebord)
og vippestol.
Hadde BabyBjørn sin vippetol forrige gang og var super fornøyd og avhengig av den -bare MÅÅÅ ha en slik igjen. J-S brukte sin til hun bar 3,5 år og kan vel si den var skikkelig oppbrukt.
Så tenkte jeg å kjøpe inn en Sangenic bleiebøtte som vi også var fornøyd med sist.
Ja også trenger vi en ny babycall. Lurte litt på avent sin? noen som har erfaring m denne? Tittet på tretti.no og de låg de ganske billig prismessig.

Hmmm, manglet visst litt allikevel, ikke rart jeg fikk litt panikk- selv om det ikke er d viktigste som mangler - men rart m det, føler liksom en må hadet meste klart.

Må ut å handle inn litt tøy, gulpekluter, stelleprodukter, bleier ol også - gleeeder meg :jippi2: Utrolig hvor mye mer utvalg, både i farger og typer alt har kommet i siden forrige gang, men det er jo snart 6 år siden vi hadde baby i hus sist, så det er jo ikke akkuat så rart d da. :shopping:

Og jammen meg bestilte jeg meg en lekker vonpose fr Risa Rosa også idag. Valget ble en i grått/rosa.
Gjett om jeg gleder meg til denne kommer og vognen skal gjøres klar :jippi2:
Har bestemt meg for at det blir Simo vognen i første omgang, så får jeg se om den blir byttet ut etterhvert.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Endelig begynt... 11 år 2 måneder siden #89539

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Får man fremdeles gratis bleiebøtter på Babyshop? Iallefall er de ok.

Babycall: Jeg har tidligere brukt Avent/phillips sin og var veldig fornøyd. Denne gangen gikk vi for Luvion Grand med kamera. Like bra lyd/dekning som Avent og godt bilde. Synes det er kjempekjekt å kunne ta en titt på hvordan junior har det før vi løper inn. Ikke alltid det har vært nødvendig å forstyrre selv om han har laget litt lyd.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Endelig begynt... 11 år 2 måneder siden #89702

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så spennende! Og den vinterposten VIL jeg se bilder av!!!! :D Nydelig!

Vi har aldri hatt bleiebøtte..... :sparke: Og så hadde vi baby call til A med kamera, til C hadde vi ikke babycall... Stellebord, skulle jeg valgt om igjen tror jeg jeg ville valgt et med badekar under puta på.... Vi har slitt ut to stelleputer. Eneste som er like pen er den vi kjøpte fra babydan, men så er den nesten ikke brukt heller, for den er jo så kort...

Menjeg tror også jeg kunne falt for Stokke sitt stellebord, det er NYDELIG. Vi hadde et som het Troll Lux (tenk selv det er solgt....)

Akkurat nå står det bom stille, men jeg vet jeg for lenge siden titet på noen nydelige baby og barnerom, det var ikke oliver furniture, men ah, skalsi i fra om jeg kommer på det :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.508 sekunder