Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Stakkars, stakkars barn!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Stakkars, stakkars barn!

Stakkars, stakkars barn! 12 år 9 måneder siden #83882

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
I dag da jeg gikk tur så jeg faktisk en dame som trillet rundt på et sovende barn i en tykk EasyGrow-pose :tullerdu:

MED glidelås godt opp OG ekstra teppe ned over halve kalesje-åpningen. Det var sol og over 20 grader, og min lille lå og sprellet i vanlig tøy uten teppe over engang.

En nydelig, grå MB av nyere type. Og jeg var jammen fristet til å spørre om hun ikke trodde det var litt varmt nede i vognen. Men jeg er nok litt pysete på sånt :sparke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stakkars, stakkars barn! 12 år 9 måneder siden #83883

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Stakkars lille :ohmy: Hørtes forferdelig varmt ut.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stakkars, stakkars barn! 12 år 9 måneder siden #83884

Kanskje barnet var sjukt eller noke sånt, så det hadde ei logisk forklaring? Vi får håpe det :) Teppe over åpningen lika eg ikkje, men så lenge det berre er over halve får i alle fall barnet frisk luft inn. Anngåande det vart eg forresten overraska over kor mange som brukte tjukke tepper, håndklær og lignande over heile åpningen på vognene i den slåande heten i syden. Huff :sparke: Men eg og eg fryktelig pysete når det kjem til å gi beskjed om sånt.
Også må eg berre legge til at eg trilla rundt på Lucas i voksi urban i juni da han var 1 år gammal, men det var i kjølig vestlandsvær.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stakkars, stakkars barn! 12 år 9 måneder siden #83886

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Ja, kjølig vær er nok greit. Da ville jeg ikke tittet sånn. Men det var virkelig nydelig, varmt vær her i dag. KAN jo selvsagt være syk, men er det ikke like viktig da og ikke overopphete?

Nå kjenner jeg ikke EasyGrow-posene annet enn av utseende da, så aner ikke hvor varme de er.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.589 sekunder