Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Easywalker
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Easywalker

Easywalker 12 år 10 måneder siden #82640

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, jeg fant dette bildet på easywalker sine hjemmesider, og er det bare jeg som synes dette var en LITT merkelig måte å ta bilde av en barnevogn på. Det er vel ikke spesielt vanlig å binde en hest i vogna????


easywalkerskyhest.png
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker 12 år 10 måneder siden #82641

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Og jeg ser at jg har kalt bildet ewsky, men ser jo selvsagt at det er en qtro!!!! og jeg skrev bare feil. Sorry!!! :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker 12 år 10 måneder siden #82643

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Hehe, det har jeg aldri sett før, selv om jeg har vært inne på de sidene mange ganger :P det var litt spesielt ja :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker 12 år 10 måneder siden #82644

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
He, he... den har jeg også lagt merke til og irritert meg litt over. Ja det er sikkert en veldig stødig vogn, men stakkar unge om den hesten blir skremt og løper ut :rolleyes:

Men jeg synes det er et fint bilde da.... men hun burde vel strengt tatt holdt i hestens tau selv :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker 12 år 10 måneder siden #82645

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, ja altså, det er jo ikke det at bilde ikke er fint eller noe. Det var rett idyllisk. Men altså, en hest bundet i en barnevogn?! Den var ny for meg... Jeg som ikke tar sjansen på å binde hunden i vogna en gang :knegg:

Leste forresten en del om easyw. qtro pluss på vognverden i går, og de skriver så positivt at jeg NESTEN får lyst på den :humre: vognverden.blogspot.com/2011/01/easywalk...11-er-na-testet.html
Men jeg synes fremdeles stoffet var veldig tynt jeg da, og jeg er ikke så gira på glidelåser og utilgjengelgehandlekurver, ;) Men sånn sett bort sett i fra det så er vel vogna veldig bra da, sikkert :) Og tja, litt merkleig justeringsmulighet av styret også, men nok en gang vanesak :) Jeg ble bare så satt ut over at det var slike "duppeditter" man løftet ned og ikke slik knapp man trykket inn. Men dersom jeg en gang får en unge som aksepterer å sitte kun fremovervendt kunne jeg nok vurdert den :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker 12 år 10 måneder siden #82646

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
At man ikke bare kan lage sin egen barnevogn på bestilling. Det måtte da ha vært mye bedre. Jeg vil gjerne ha Easyvalker qutro, men med vendbar sittedel, en annen måte å justere ryggen på og helst en litt annen måte og flå den sammen på. Gjerne litt tykkere stoff også, men jeg vil gjerne beholde hjulene og bagen og solskjermen. Brio go har jo MYE av det jeg ser etter,men jeg liker rett og slett ikke utseende. Synes sittedelen ser så smal ut i forhold til det brede understellet, er noe med proposjonene der som ikke stemmer for meg :knegg:
Og så er det hjulene da. JEG VIL HA LUFTHJUL :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker 12 år 10 måneder siden #82649

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Joda, EW høres grei ut. Og mange skryter. Men jeg synes rett og slett den finnes andre forovervendte som er like praktiske og penere :sparke: Glidelåser er ikke så praktisk f.eks. Og handlekurven virket både liten og kronglete da jeg tittet på den i en butikk.

Hadde faktisk en gammel modell av EW (2002). Den gang man ikke fikk kjøpt de i butikker, bare direkte fra importør. Den hadde fasthjul og vendbart sete (fleece+stoff) og veide ingenting. Likner litt på de som heter classic nå, bare annet sete. Kjempevogn dengang, nå tror jeg kanskje jeg er blitt for bortskjemt ang svingbare hjul :humre:

Krumeline: Enig med deg ang hjulene på Go. Hadde de i det minste vært som bakhjulene på Buggisen. Det er heller ikke lufthjul men har samme type gummidekke som lufthjul :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker 12 år 10 måneder siden #82655

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
Plusle skrev:
Krumeline: Enig med deg ang hjulene på Go. Hadde de i det minste vært som bakhjulene på Buggisen. Det er heller ikke lufthjul men har samme type gummidekke som lufthjul :)

Min buggis hadde faktisk lufthjul bak (2005 eller 2006 modell eller noe sånt).... at jeg kunne finne på å selge den :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker 12 år 10 måneder siden #82656

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
De er ikke så værst de nye hjulene uten luft heller. Var småskeptisk på forhånd :knegg:

Når sluttet de forresten med lufthjulene? Har vært fraværende på vognfronten fra 2006 og til nå nylig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.717 sekunder