Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden God Påske kjære BVG venner
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: God Påske kjære BVG venner

God Påske kjære BVG venner 12 år 11 måneder siden #82514

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Påsken er en herlig og avslappende og ikke minst etterlengtet ferie her i gården. En feiring vi kan nyte på en helt annen måte. Ikke skal det kjøpes inn gaver, vaskes over alt, klargjøres osv osv... nei, påsken er bare nytelse. Ja, så baker vi litt gjærbakst og har i frysen som vi tar med oss ut i påskesolen og handler inn mye god mat. Men likevel, stressnivået er på langt nær som feks i julen. (misforstå meg rett, jeg ELSKER julen også :glis: ):glis:

Denne påsken ar vi kommet enda lenger i hagen, en ny terrasse har sett dagens lys, en virkelig stor platting nederst i hagen, hvor det etterhvert også skal komme et lite grillhus :jippi2: vi har fått satt opp en levegg på den lille terassen og begynt å klargjør for utgraving av resten av tomten (venter på bare på naboen, som skal gjøre dette).
jeg har handlet inn blomster og hekk og stooor gleder meg til å kommer igang m plantingen i den halvdelen av hagen som er ferdig.

Vi har også hatt påskefeiring i hagen med alle naboene - hvor også påskeharen hadde vært innom med påskekart. Så det ble leting etter påskeegg av både store og små :jippi2: kjempegøy. Etterpå grillet vi og spilte slåball med de største barna. Det er så kos med slike dager, bare gøy og morro. Viktig å ha gode naboer, der er vi heldige :hug1:

resten av påsken skal også nytes (jeg må innom litt på jobb da, har ikke helt fri i påsken, men der er heldigvis dagvakter - slik at jeg får godt utbytte av finværet og kosen jeg også.

Hva gjør dere på i påsken?



Til slutt vil jeg ønske alle mine kjøre venner her inne en virkelig GOD PÅSKE :hug1:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: God Påske kjære BVG venner 12 år 11 måneder siden #82515

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det høres herlig ut! Også så deilig å få ting gjort i hagen. Også grille da, det MÅ vi få gjort også i løpet av påsken :)

Vi har også bare heeeeelt slappe-av-påske. Vært fem dager på Finse, og jeg har trukket S i pulk for første gang. Ikke så veldig lett så sent i sesongen, det var ikke fantastisk skiføre akkurat :dry:

De siste dagene skal vi bare nyte i hagen, plante og rake og stelle og styre, kun avbrutt av mat og kaféturer :knegg: Kveldene går til finn og oppgaveskriving, jeg klarer bare ikke finen ut hva jeg skal gjøre, eller ikek gjøre, på vognfronten :p


God påske til gjengen fra meg også :hug1:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.935 sekunder