Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Kokkooooo :S
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Kokkooooo :S

Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75071

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75075

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
HEHE! Hva med beholde Go, Race og kjøpe cerox da? da har du cerox i bhg til minsten, go på trilletur (mot deg), og race til kortere turer feks på senter, på stranda, og plasser det er greit med en liten vogn. Og vinteren har du go i bhg og cerox hjemme til trilleturer. Synes de tre passer godt til hverandre:p Da kan du selge edge når du føler du må ha cerox:p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75076

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ikke så dumt det :knegg: Og om jeg har Go'n så lenge så er det jo ikek så vondt å sette den i bhg, for da er den jo eldgammel :knegg: Ingen dum tanke.. Nei, Race må nok få bli... Men hehe, tror du race er så mye mindre enn Go :S Men sant, vi må ha en race til stranda, for der funker ikke GO :P Nesten så jeg trenger en parasoll :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75077

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
hehe:p jepp, eller kanskje en slik solskjerm? ala den teutonia hadde en gang i tiden:p Var det rosa du bestilte? når du får den, kan du si noe om hvoradn fargen vil gå til simo sin rosa termopose? hvis du har sett den da:p har posen, og vil gjerne ha vogn med farge på,ikke helsvart. men har ikke råd eller lyst til å bytte ut posen:p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75078

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Lita&søt,tror kanskje simoposen er ganske mye lysere enn fargen på race? men det kan jo passe fint sammen, det :)

SS, jeg begriper ikke hva du skal med den der Zappen :p Kvitt deg med zappen, vent et par mnd og bytt ut edge med cerox, og behold race.
Go gidder jeg ikke kommentere engang, du kommer til å ha med Gi i grava :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75079

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
og teutonia sin solskjerm er genial, og så så mange lækre farger den kommer i :cheer: Men race sin kalesje er kanskje litt firkantet til at den sitter fint? :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75081

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
hmm, men det er vel flere som har slike solskjermer? hvilken farge tror dere blir finest til rosa simopose da? (ikke si svart:P) er litt lei svart vogn, men om det blir finest, er det frem med symaskina og få sydd noe tilbehør i artige farger:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75082

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Du hører aldri svart fra meg, vær sikker, den eneste ensfarget svarte vogna jeg har hatt røk etter en måned :knegg:

Den rosa simoposen passer alldeles nydelig til brun eller grå vogn, men også helt sikkert de fleste rosanyanser og kanskje lilla?
Jeg har hatt en litt gammelrosaaktig fleecepose i den knallrosa scooteren et par ganger tidligere i høst, og det ble litt kræsj, men det var bare en nyanse eller to feil. Moralen er: prøve før du kjøper ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75083

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Race er fin å ha ;) ikke er den så dyr heller. Og den er fin å ha til A om dere skal på ferietur feks, og bestemødre liker godt sånne vogner ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75088

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MariHønaMedHvitveis skrev:
Lita&søt,tror kanskje simoposen er ganske mye lysere enn fargen på race? men det kan jo passe fint sammen, det :)

SS, jeg begriper ikke hva du skal med den der Zappen :p Kvitt deg med zappen, vent et par mnd og bytt ut edge med cerox, og behold race.
Go gidder jeg ikke kommentere engang, du kommer til å ha med Gi i grava :knegg:

Go blir med mannen i graven også :humre: Så da får vi dele grav :humre: (grøss for et morbid svar...)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75089

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, hehe, hva skal jeg med Zapp? Den tar genailt liten plass, og er faktisk god å trille... OG jepp, jeg har jo bil vettø og da er det av og til greit å ha snuppa sovende og bruke zapp med bilstol, så jeg tor jeg selger bilstolen og zappen sammen :knegg:

Jeg tror også simoposen blir litt lys til race, men tja, det kan funke :P Ellers synes jeg den helsvarte er fin jeg da :sparke: Stod mellom den og den rosa her i gården... Men nok o det... Enig at brun og grå, heier litt på grå, vil være nydelige... Men jeg tror ikke en simopose ville stoppet meg fra å kjøpe rosa race, for hvor ofte har man pose i den da tro :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75092

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hmm. Nå lagde du nye problemer i hodet mitt og :s . Jeg sitter liksom og tenkte på om jeg skal selge hele CC og bare kjøpe ny Go. Istedenfor og kjøpe Bee i tillegg til CC. men det er kansje dumt det? Er ikke liggestillingen på Go god nok for en på da 7-8 mnd? :gruble:
Men så har jeg jo lyst å prøve en ny vogn og da.. som Bee ;)
Men jeg savner Go.. Men kan ikke ha både cc og Go. Det blir for mye vogn, selv for meg :knegg:
Ikke har jeg råd til det heller.. føler at jeg må ha ny Go med fottrekk visst jeg skal ha den igjen :whistle:

Menne, over til ditt problem ;) . Synst du skal selge edgen når bag tiden er over og kjøpe deg en cerox i tillegg til Go. God plan :) edgen som sportsvogn vil vel bare irritere deg? el? :s
Om du trenger en ny vogn til eldstemann blander jeg meg ikke borti ;). Menne, får du mannen med på det så hvorfor ikke? :knegg:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75093

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hr. smurf blander seg ikke sånn veldig inn i vognplanene til fru smurf. Eneste Hr, SMurf har uttrykt er at GO er den beste vogna vi har hatt hittil.

Jo, Go er mer enn god nok til unge på 7-8 mnd :knegg: Det er bare det at ja, eh, jeg trenger en god grunn til å kjøpe Cerox :knegg: Men japp, Edge er ingen sportsvogn for meg nei... Tror jeg... :humre:

Eldste her fikk Go da hun var 11 mnd, og det gikk jo strålende :humre: Og Mhmv sin datter var vel 9 eller noe sånt... SÅ jo da, bare jeg som tuller med hodet ditt ;)

Og tja, slik ståa er nå så får vi ikke trillet tur med begge jentene, for Go fungerer ikke sånn veldig på føret ute her nå. Dvs to tonn snø, manglende brøyting og japp... skjønner? Men som sagt, i har jo akebrett :humre:

Cerox og Go var jo den opprinnelige planen også forresten :humre: Men trenger man ikke en trille???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75097

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
Hr. smurf blander seg ikke sånn veldig inn i vognplanene til fru smurf. Eneste Hr, SMurf har uttrykt er at GO er den beste vogna vi har hatt hittil.

Jo, Go er mer enn god nok til unge på 7-8 mnd :knegg: Det er bare det at ja, eh, jeg trenger en god grunn til å kjøpe Cerox :knegg: Men japp, Edge er ingen sportsvogn for meg nei... Tror jeg... :humre:

Eldste her fikk Go da hun var 11 mnd, og det gikk jo strålende :humre: Og Mhmv sin datter var vel 9 eller noe sånt... SÅ jo da, bare jeg som tuller med hodet ditt ;)

Og tja, slik ståa er nå så får vi ikke trillet tur med begge jentene, for Go fungerer ikke sånn veldig på føret ute her nå. Dvs to tonn snø, manglende brøyting og japp... skjønner? Men som sagt, i har jo akebrett :humre:

He he. høres ut som at hr.smurf er en meget smart mann :knegg:
Menne du, fungerer edgen bra på sånt føre da? Har liksom fått for meg at ingen vogner fungerer noe særlig på slikt føre jeg da :sparke: Synst ikke CC er noe særlig mer tess enn Go var i hvertfall. Men d ER kansje annerledes med luft hjul?

Vært på Barnas Hus igjen i dag jeg :blush: ;) . Og prøvd henne oppi Go og bee. Og prøvd begge ungene oppi babyravel city mini søskenvogn. fantastisk god vogn! Fikke veldig lyst på en sånn! Er en på finn no.. vurderer nesten og kjøpe den visst den ikke er solgt :humre:
Men så er jeg så i tvil da.. er d en nødvendighet? Vil den bli brukt? jeg tror d ;) Og uansett kan jeg jo alltids bare selge den igjen vel? :whistle: :glis:

ellers så tror jeg at jeg fant ut at jeg må ha Go i gjen.. men ikke før jeg er ferdig med bag perioden. Så hvertfall en mnd el to til. Men jeg klarer nesten ikke å vente! Men blir for dumt og skifte til Go nå allerede..
Men har 20 % på simo butikken i år også så då kan eg jo kjøpe helt nyyyy og ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75098

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
Hr. smurf blander seg ikke sånn veldig inn i vognplanene til fru smurf. Eneste Hr, SMurf har uttrykt er at GO er den beste vogna vi har hatt hittil.

Jo, Go er mer enn god nok til unge på 7-8 mnd :knegg: Det er bare det at ja, eh, jeg trenger en god grunn til å kjøpe Cerox :knegg: Men japp, Edge er ingen sportsvogn for meg nei... Tror jeg... :humre:

Eldste her fikk Go da hun var 11 mnd, og det gikk jo strålende :humre: Og Mhmv sin datter var vel 9 eller noe sånt... SÅ jo da, bare jeg som tuller med hodet ditt ;)

Og tja, slik ståa er nå så får vi ikke trillet tur med begge jentene, for Go fungerer ikke sånn veldig på føret ute her nå. Dvs to tonn snø, manglende brøyting og japp... skjønner? Men som sagt, i har jo akebrett :humre:

Cerox og Go var jo den opprinnelige planen også forresten :humre: Men trenger man ikke en trille???
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75105

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
SS: Cerox, rød Go 2011 og Brio race....samt Bee plus til sommern... Da skulle du være dekket :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75117

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Edge og simo (duoen jeg hadde) fungerer begge perfekt på slik dritt føre som er nå :) Så jeg liker lufthjul ;)

HEhe, ja, da bær jeg være dekket Empa ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kokkooooo :S 13 år 2 måneder siden #75120

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men hehe, jeg liker veldig godt happy heritage også, så :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.854 sekunder