Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Savner dere!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Savner dere!

Savner dere! 13 år 4 måneder siden #74147

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Hei jenter!

Jeg savner virkelig den tiden hvor jeg hadde god tid til å sitte ved pcen og "snakke" med dere her inne. Er dere andre like aktive fremdeles?

Jeg er innom av og til, men rekker sjelden å skrive/svare på innlegg. Her har det gått i ett etter sommerferien. Vognperioden er definitivt over, men MB står trygt lagret på loftet. Har ikke hjerte til å selge den. Ellers har vi nå feiret 4 års dag her i huset, så da var det vel kanskje på tide og gi opp vogntrillingen :laugh:

Noen som har noen nye og spennende vognprosjekter?

Håper å kunne komme innom å skravle litt med dere av og til, men merker at døgnet ikke har nok timer nå som jeg har begynt å jobbe 100% igjen (jobbet tidligere bare 60%).

Og hvordan går det med dere gravide? Kommet noen nye Barnevognguiden-babyer i det siste?

Ha en super helg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Savner dere! 13 år 4 måneder siden #74151

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
er det mulig???? jeg svarte på dette her innlegget i stad :dåne: Og så har jeg vel ikke klart å lagre da :stønn:

Her er det ingen spennende vognprosjekter om dagen, desverre. Jeg skulle gjerne kunnet forsvare enda flere, men når jeg ikke klarer det overfor meg selv en gang da innser jeg at det er håpløst :P

men, vurderer om jeg trenger race til A i vinter eller om jeg trenger maclaren søskentrille f.eks :humre:


Her er det ikke kommet noen baby enda, denne uken har jeg en del koseavtaler med venninner, noe som er koselig. Men nå har jeg oppdaget at jeg ikke har fått gjort på langt nær det jeg hadde tenkt i høst. Ja, jeg har bl og er sykemeldt, men noe kunne jeg jo klart, men nei da... Så om ingenting har skjedd etter denne uka, da tror jeg at jeg ofrer det meste av helse og tar en god gammeldagsrundvask :P :kokko:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Savner dere! 13 år 4 måneder siden #74156

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Er nok bare sånn periodeaktiv jeg også, savner den tida alle var aktive her inne som i MB-konkuransen ;) Men ingen spennende vognprosjekt her for tia nei, er totalt schizofren, vognperioden for S er over, men har en ny vognperiode foran meg, som jeg kan se for meg blir en smule kaotisk :humre: Har du tiltenkt MB til en evt nestemann eller? ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Savner dere! 13 år 4 måneder siden #74161

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei! Koselig at du titter innom :) Er en stund siden sist! Du er savnet :) Er ikke her så ofte for tiden. Tror jeg har roet litt ned på vognfronten etter et totalt vognbytte nå i høst (nå har jeg City cross 11 og Brio spin 10). Føler meg fornøyd. Så får vi se hva som skjer om jeg plutselig skulle få et innfall, eller når våren kommer ;) Jenta vår er ikke 1,5 år før i januar, så litt vognperiode er det jo igjen..
Gruer meg til jeg må innse det du har måttet innse :) Hadde vært koselig om det skulle klaffe sånn at vi kan få skravlet litt en kveld en gang i blant.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Savner dere! 13 år 4 måneder siden #74162

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Synes du har en fin vognstall jeg Empa :D Helt perfekt, minner kanskje litt om min, med unntak av Zapp'n min da :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.601 sekunder