Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min?

Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70649

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg har lagt ut Vigouren nå, men lagret annonsen før jeg gikk ut for å ta bilder av vogna. Trodde jeg kunne legge til bilder i etterkant, men finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det. Hjelp meg, erfarne Finn-selgere. ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70650

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg tror du må vente til annonsen er aktivert.

Da går du inn på mine annonser, og så endre annonsen. Da får du opp hele annonsen sånn som den så ut da du lagde den, og da kan du bare legger til bilder og trykke lagre.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70651

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
jepp, det stemmer. Men noen ganger har jeg fått lagt til bilder etterpå, før den er blitt godkjent også, men tror nok bare det har vært en glipp fra finn sin side.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70652

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Ja, så det etterhvert. Jeg var visst bare litt utålmodig. :laugh:
Nå er masse bilder lagt til iallefall.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70660

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lykke til med slageet! Håper det går fort! :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70661

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
Lykke til med slageet! Håper det går fort! :hug1:

Håper det går i det hele tatt... Så at alle Vigourene som lå ute nå er borte, med unntak av en sennepsgul en, så det er kanskje et marked for dem nå... *håpe*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70675

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
krysser fingrene :hug2:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70678

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Ikke fått noen henvendelser, hverken på tlf, sms eller mail. :dry:
Dessuten har jeg blitt superforkjøla og fått sykemelding for de siste dagene mine på jobb, så nå er jeg visst i permisjon, men er så slapp at jeg ikke klarer å nyte det. :(
Og har begynt å klø, så nå blir det oppfølging på sykehuset. Har vært på omfattende kontroll i dag, hvor alt var bare fint med lillebror, og skal tilbake i morgen for å ta blodprøver (på tom mage) og finne ut om noe må gjøres. Snufs. :dry:
Koelstra-selgeren svarer ikke på sms, sendte ny i dag. :(
Bare klaging på meg i dag...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70684

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Men huff da, det var da ikke mye bra nyheter fra den kanten... Men, god permisjonstid! :D Skummelt med kløe, men jeg har faktisk klødd på ryggen i flere mnd nå, uten at det har blitt nevnt som noe mer enn en av mine hypokondergreier :dåne: Så kan jo være dette går helt fint! Krysser fingre og håper på oppdatering! :D OG angående vognsalg, tro rjeg bare ikke dette er uka :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70685

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
Men huff da, det var da ikke mye bra nyheter fra den kanten... Men, god permisjonstid! :D Skummelt med kløe, men jeg har faktisk klødd på ryggen i flere mnd nå, uten at det har blitt nevnt som noe mer enn en av mine hypokondergreier :dåne: Så kan jo være dette går helt fint! Krysser fingre og håper på oppdatering! :D OG angående vognsalg, tro rjeg bare ikke dette er uka :S

Jeg hadde KS sist svangerskap pga kløe og utslag på blodprøvene, og klør der man ikke bør klø, hender og føtter. Så er forberedt på at det kan være litt alvorlig denne gangen og. :unsure:
Håper du har rett mht vognsalg, og at det tar seg litt opp igjen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70690

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Isj da... KOm det omtrent samtidig med sist gang nå også? Utrolig kjedelige saker... Krysser fingre for at det går bra i alle fall.

Med tanke på vognsalg, ja, jeg håper virkelig det tar seg opp for jeg har faktisk ikke mottatt en eneste henvendelse på den vakre simoen min :( Og det er jo i og for seg greit, for den funker forsåvidt, men hehe jeg er litt klar for en ny vogn :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70698

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Nei, det kom tidligere sist, så hadde håpet at faren var over når det ikke hadde kommet til nå. Men har iallefall fått tatt blodprøver i dag, hatt jordmortime (kanskje den siste??), puttet lammeskinn og bittesmå ullklær i vaskemaskinen, og skal nå slappe av noen timer før O kommer hjem fra barnehagen.
Begynne på en bukse til lillebror kanskje?
Har fått en henvendelse på Finn-annonsen, men kun på stormtrekk og seatinsert. Var ikke det jeg følte det hastet mest med å få solgt...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kan jeg ikke legge til flere bilder i Finn-annonsen min? 13 år 7 måneder siden #70700

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men det er mer enn jeg har fått på simoen min... Lurer nå på å lage en samleannose på stæsj jeg finner her etterhvert jeg. Har en stelleveske, parasoll, noen mammaklær og sikkert en drøss babyklær vi ikke trenger :S Men så ble det jo sagt her at samleannonser ikke var tingen, så usikker... men har så mye ræl vi sikkert kan selge/gi bort
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.769 sekunder