Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Tilbake fra ferie!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Tilbake fra ferie!

Tilbake fra ferie! 13 år 7 måneder siden #70215

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Endelig hjemme igjen, denne gange for godt. Nå skal vi bare slappe av hjemme resten av ferien, og forberede hus og hjem til lillebror kommer. Har hatt en fin uke i Danmark, sett masse store babyvogner (jeg syns Simovogna mi er stor nok!), masse reisetriller, trillet lånt reisetrille fra ferieparken og misunt alle med snertne trehjulinger...
Lånte en BassonBaby-trille som forsåvidt var helt grei, O sov godt i den og hadde god plass, men dere vet jo at jeg ikke helt er reisetrilletypen, sånn egentlig. Men greit å gjøre det slikt, hadde slitt med plass i bilen hvis vi skulle hatt med Vigouren, og Mila hadde neppe vært noe bedre. Men når denne babyen kun trenger en liten, lett vogn SKAL jeg ha en Swift! Basta! :laugh: Det blir vel en stund til det...
Jeg fikk kikket på stellevesker på den lille babybutikken som var der, og tror nå at jeg har slått fra meg Oioi. De blir rett og slett litt store. Fant en som var ok i størrelsen, men den virket så stiv. Vil helst ha skinn, tror jeg. Så tilbake til start på stelleveskefronten og...

Har vært på kontroll hos jordmor i dag, og lillebror ligger pent med hodet ned (O lå i seteleie). Under 7 uker igjen til termin, så jeg må vel begynne å forberede meg på at denne ungen skal ut... Hadde keisersnitt sist, så dette er litt nytt for meg. :laugh:

Har det skjedd noe spennende her siste uka da? Noen som vet noen om Studine? Babyen må vel ha kommet nå? Jeg er spent på å høre hvilken vogn Marihøna bare MÅ ha denne uka, og hvilken bagvogn Smurfen ender opp med, om Simenmin noengang får premien sin, om vogna MTG har vunnet er bra og om LinkaLill har fått Stokkevogna si. Og Empa vant vel også en vogn, har den kommet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tilbake fra ferie! 13 år 7 måneder siden #70216

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, denne uka er smurfen litt tilbake på cerox med bag :dåne: sammen med Go og Simo :P hehe Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Høres ut som du har hatt en flott ferie! VI begynner ferie på mandag, og jeg gleder meg. Selv om vi ikke har noen store ferieplaner... Eller en tur til Dyreparken i Kristiansand, og forhåpentligvis blir verandaen her hjemme ferdig og kanskje får vi tid til en hyttetur på tre uker også :)

7 uker igjen høres herlig ut :) For min del er det vel en 17 uker igjen :P Men det går da unna dette her :dåne: :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tilbake fra ferie! 13 år 7 måneder siden #70220

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hyttetur på tre uker? Det hørtes jammen lenge ut!
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Jeg er snart 34 uker, og har begynt å lese om fødsel... :woohoo: 17 uker igjen på deg ja, da har du jo god tid til å ombestemme deg mange ganger. :laugh: Jeg må finne ut hvordan man fjerner rust, vet du det, du kloke smurf?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tilbake fra ferie! 13 år 7 måneder siden #70224

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nei, ikke hyttetur på tre uker, men en liten hyttetur må vi da få til i løpet av tre uker :P

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Rust ja... Eh, har vel aldri hatt en vogn lenge nok til at det har kommet rust :knegg: Men, vet jo at om man får litt rust på bilen polerer man, så kanskje det fungerer på vogn også? På sykkel brukte jeg i sin tid bittelitt skrubb eller fint fint sandpapir :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tilbake fra ferie! 13 år 7 måneder siden #70226

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Polerer? Er det det samme som å gnikke? :laugh: Jeg får prøve det da. Denne vogna er jo ganske gammel da, fra 2006, så litt rust er vel ikke så rart. Har ikke polert så mye på den siden jeg fikk den. :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tilbake fra ferie! 13 år 7 måneder siden #70228

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, polere, slik man gjør med bilen.. man gnikker vel litt med en fin klut etter å ha påført noe slik guffe :knegg: Jeg gjør det ikke jeg, men hehe vet det blir gjort :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.016 sekunder