Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Prisjakt Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone??

Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88842

Må ha! :glis: Finner jo ikke noe brukt. En helt ny en på finn var vel det jeg fannt. Fullt utstyr med bag og stelleveske og det hele til 6000. Det blir både for dyrt og for mye utstyr. Vil bare ha vogna og sittedelen jeg... :) Søkt litt på den svekske utgaven av finn.no, men noen av de jeg har sett vil ikke sende, og ei anna ei hadde en mulig kjøper, så om ikke den ble solgt så var det kanskej aktuelt. Hvis man får kjøpt brukt vogn fra Sverige, må man betale moms eller toll eller hva det er for noe da? Og er det noen som har erfaring emd porto fra Sverige? Er det mye dyrere enn innenlands? Når jeg har sendt og mottatt vogner i Norge før så mener je gå huske det har kostet ca 250 kr eller noe. vil ha ny vogn nåååå :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88843

Var inne på emmaljunga.no nå for å se årets farger. Der var det ikke noen som fallt i smak hos meg ivertfall. Så da er ikke ny vogn aktuelt heller. Da må det bli brukt! Eller pleier butikkene å selge fjorårets modeller til nedsatt pris? Butikken her hos oss hadde ikke noen ozone nå ivertfall, de ventet inn de 2013 modellene, så her hos oss er det ivertfall ikke noe salg på de, og emmaljunga har jo en regel på at de ikke skal sendes, så jeg kan jo ikke nettshoppe de heller... Så da er det bare om man kjenner noen som bor der man kan få tak i, som kan kjøpe for me gog sende til meg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88846

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Tror jeg ville gått for den på finn, jeg. Ser ut til at den er i den nydelige gråfargen jeg siklet sånn på men ikke fikk tak i. Nå har jo den vogna ligget der en stund, så de er kanskje villige til å diskutere litt på prisen? Så kan du jo bare selge bag + stelleveske ev?

Ja, hvis det er den gråfargen jeg tror (dark grey), så er det vel til og med en 2011-modell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88848

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jepp, sjekket annonsen en gang til og det er garantert en 2011-modell! Jeg hadde 2012-modell og da var ikke den fargen lenger mulig å få tak i.

Du vil ikke vente på 2013-modellene da? De er rett rundt hjørnet og hadde en del fine forbedringer. Bla innebygd myggnett i skjermen som på city cross samt solsegl. Se her:
barnvagnsblogg.blogspot.no/2012/06/emmal...013-bilder.html#more

Synes pp black/pink (du hadde jente?) og pp black ser fine ut.Hadde pp black/blue selv og var veldig glad i den.
Siste endring: 11 år 7 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88849

Tenkte egentlig ikke å bruke så mye osm det koster med ei ny vogn siden det blir bare ei ekstravogn. Håpet på max 3000. Men hva koster de ny i butikken? Men skal selge bugaboo cameleon evt da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88850

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Tviler litt på om du finner en pent brukt Ozone til 3000. Nye koster de 6000 ca, litt mer for pp-utgaven.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88853

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Du kan jo høre om de vil selge kun vognen :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88860

Ja, spurte. Men ville ikke.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88863

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
noen andre enn meg som tok en titt på den ozonen som ligger ute til 6000, og stusset på at handtaket er rett? ligner det ikke på den med vendbart handtak? var litt dårlige bilder..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88866

Ja, det var det faktisk. Rart. Har noen ozone vendbart håndtak da? Skulle jo tro alle var like.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88867

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
tror det må være et gammelt understell og en ny sittedel som er kjøpt til jeg...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88868

Pussig. Jeg maila de og de ville ikke selge det billig, allt var helt nytt og over 6000 for sportsvogna osv.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88871

om jeg får tak i et understell... så kan ejg jo sette sportsvogndelen fra city crossen på. Men har jo lyst på ozone sittedelen... Er det mulig å få tak i bare den da etter hvert tro? Kan man få kjøpt bare sittedelen i en butikk? I såfall noen som kan ane hva det koster? er det fryktelig dumt å kjøpe bare et understell?

nitro er der mange billige av. Men trenger ikke den sittedelen.. har den jo...
Siste endring: 11 år 7 måneder siden av Mopsideisi.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88872

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Undersøkte det der. Ozone kan ikke kjøpes som kun sittedel. City cross sittedelen kan man det med. Å kjøpe kun understell er grisedyrt! Svært nær pris av hele vogna faktisk. Og prisen jeg først fikk fra Sverige da jeg undersøkte det var uten hjul. Syntes i første omgang at prisen ikke var så aller verst men så viste det seg man måtte ibegregne hjul. Og da ble det dyrt!
Kanskje mulig å finne noe på finn?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88873

finn har jo masse nitro vogner/understell. Men problemet er jo jeg vil ha ozone sittedelen og... og synes det er for ille å kjøpe nytt til over 6000 på vogn nr 2..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88874

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Rart det ang håndtaket. Det hadde jeg ikke lagt merke til.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88875

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Du kan jo kjøpe City jet sin sittedel da? Den er så og si lik Ozone, mangler bare regulerbart fotbrett. Mange billige city jet`er.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88876

Litt styr å kjøpe en del her og en del der også.. hehe også skal det jo selges igjen nrå jeg er ferdig med de..

213.132.112.105/images_full/68/6876147833.jpg Er dette her skrekkelig rosa?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88877

  • Buggybuff
  • Buggybuff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 67
  • Takk er mottatt 4
Jeg har hatt den fargen (Candy pink) og den er nydelig! Ikke så knæsj som den ser ut på bilder ;)
Jeg var også litt skeptisk til fargen før jeg kjøpte, men ble forelsket i den etterhvert :hug1:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88880

Fått tilbud om å kjøpe en mer diskret farge fra ei brukt i sverige. problemet er bare at ho får til svar av alle slags posten i sverige at den ikke kan sendes... :( Er det mulig?? Skulle få den for 2500 kr. 2010 modell... De sender jo vogner i sverige og fra butikker!!??!! Bare ikke emmaljunga da, men de sender jo den størrelsen. Posten ahdde sagt til ho at de kunne ikke sende både pga norge ikke er eu og pga den er for stor. Grrrr er det mulig??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88886

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Plusle skrev:
Rart det ang håndtaket. Det hadde jeg ikke lagt merke til.

Ser ut som et city cerox 360 understell, men de har jo ikke blitt solgt på flere år.
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet om en billig brukt Emmaljunga Ozone?? 11 år 7 måneder siden #88888

  • Buggybuff
  • Buggybuff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 67
  • Takk er mottatt 4
Det tenkte jeg også først, men det kan man jo ikke bruke City-bag på..? Eller Ozone-sittedelen for den saks skyld. Pussig :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.055 sekunder