Tror som du sier det vil være en fordel med vogn som selges med kvitering i forhold til reklamasjon. De fleste butikker er mye greiere å ha med å gjøre da.
Ellers sier jo faktisk kjøpsloven at de må hjelpe deg så lenge de fører produktet. det er faktisk opp til butikken å bevise at du IKKE har kjøpt varen hos dem, dersom du henvender deg ett sted... Ellers kan du helt sikkert rette reklamasjonen direkte til importøren.
Har ikke erfaring med reklamasjon på vogn, men måtte reklamere på en stormberg parkdress i vinter, (en glidelås på beinet som åpnet seg) Da ringte jeg Stormberg direkte, den var kjøpt langt unna der jeg bor, og de ba meg sende den til dem. En drøy uke senere kom det ny dress i posten, med lapp om at de beklaget feilen. Kjempefornøyd!!
Forøvrig en superbra dress, som er like fin nå, selv etter flittig bruk!
Tror jeg selv ville vært litt skeptisk til å kjøpe brukt bilstol fra noen jeg ikke kjente. Du vet jo ikke hva den har vært utsatt for, selv om de sier den ikke har vært involvert i ulykker. Selv kjøpte jeg en brukt av en nabo, det føltes tryggere for min del.
Denne siden er helt super! Det er uvurdelig å få høre hva andre foreldre synes om vognene, ikke bare hva selger/butikkene sier. Her finnes de erlige meningene og erfaringene!
kjempetakk til den/de som kom på å lage denne siden!!