Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Prisjakt 30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: 30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop

30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop 14 år 3 uker siden #56508

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jepp, alt av vogner, bager og stellevesker fra Teutonia.

Og så var det tilbud på Phil and Teds med søskensete, men så ikke etter hvor mye.

Og så den ekstreeeeeeeemt lekre turkise og brune Simo 124 limited ed. Er til å grine av, skulle ønske jeg ikke hadde sett det :(

Slependen dette altså :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop 14 år 3 uker siden #56536

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var bra tilbud! :)

Når det gjelder den limited editionen til simo så får du trøste deg med at vognen du har nå er mye lettere og mindre :) Jeg tror nok ikke jeg hadde orket å ha 124 som eneste vogn nettopp på grunn av str og vekten på den., selv om den sikkert er veldig god å trille. SÅ trooooor jeg nok at man kan bli litt lei det mønsteret ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop 14 år 3 uker siden #56551

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jaaa du har helt sikkert rett :dry: Men den ER lekker altså. Kanskje jeg kan sy seat insert eller vognpose i brun og turkis en gang. Uff, alt jeg liksom skal ha av vogner til neste barn :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop 14 år 3 uker siden #56552

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Haha, ja jeg har også ett utall av vogner på planen for nestemann :laugh: :laugh:

Men jeg får se om jeg ikke klarer å komme til fornuft, og bare ha en 3-4 stk etterhvert som barnet vokser til ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop 14 år 3 uker siden #56553

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Brunt og turkis seat insert hørtes forresten nydelig ut, spesielt i den beige vognen din :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop 14 år 3 uker siden #56559

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men jeg fatter ikke at 124 kan være så god å trille jeg, er det bare jeg som ikke får itl å trille den???? :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:30 % på alle Teutonia 09 samt Simo 124 limited edition på Baby Shop 14 år 3 uker siden #56560

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
alddri prøvd å trille den jeg, faktisk. Bare rugget litt på den i butikken :dry: Men jeg innbiller meg at jeg er litt enig med deg. Så tung, så fjøret, så stor og så såpass smalt håndtak :s

Bare en 3-4 vogner til nestemann, Mlv? du er jammen møysommeligheten selv :p :laugh:

Huff, nå lgger den en lekker brun Timmy 08 på finn. til 2600. Første tanke var hvor dum jeg var den gang, ny i gamet, som solgte min for 1900 kroner :s (men så kjøpte jeg den for 1700, da ;) ). Andre tanke var guuuuuuuuuuuuuud så lekker :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.489 sekunder