Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: borte

borte 13 år 6 måneder siden #71954

noen som har en til salgs?
send meg en oversikt over kvalitet, et eller flere bilder og pris da vel;)
venter i spenning
Siste endring: 13 år 5 måneder siden av gullklumpen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: ønsker å kjøpe titanium baby breeze til gutt eller Baby Jogger City Mini 13 år 6 måneder siden #71958

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Denne ligger på finn.no, kan jo sjekke ut den?

www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24770904

:)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: gullklumpen

Sv: ønsker å kjøpe titanium baby breeze til gutt eller Baby Jogger City Mini 13 år 6 måneder siden #71982

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg har ikke testet baby jogger city mini, men har hatt breeze og synes det var en veldig fin trille. Men, jeg synes ryggen var litt kort etterhvert som A ble større. Jeg synes også den var litt "spinkel" med bilsetet på, det virket som om den egentlig ikke tålte det... Så om man sammenligner den med Zapp er den litt plastikk, men fortsatt så jeg synes den var fantastisk. Den takler mye ulikt terreng og var helt ok mtp pris f.eks :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: gullklumpen

Sv: ønsker å kjøpe titanium baby breeze til gutt eller Baby Jogger City Mini 13 år 6 måneder siden #71991

jeg har sett den på finn, men den er uten bøyle.og det vil jeg gjerne ha.
godt dere kommer med annbefalninger.

åsså er jeg litt usikker på breezen, etter at jeg leste om den andre baby jogger city mini. den siste kan jeg ha lengre, for den tåler flere kg, og den er nok litt større i ryggen enn breeze.og jeg likte solskjermen på den.men er usikker på hvor stor den er i forhold til breezen.

kom gjerne med forslag til lignende, og hva dere mener.og om noen har til salgs :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: ønsker å kjøpe titanium baby breeze til gutt eller Baby Jogger City Mini 13 år 6 måneder siden #71994

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg er litt usikker, men om du kjøper breeze hos barnas hus så får du den uten bumper og adapter for mc. Kjøper du den via babycare kjeden f.eks, så får du den med :S ANer ikke hvorfor, men det var i alle fall sånn da jeg kjøpte min i sin tid. Jeg kjøpte forresten min fra Tøffeliten (nettbutikk).

Slik det er nå har jeg hørt rykter om at Breeze blir borte... Jeg aner ikke hvorfor, så ta det med en klype salt.

Når det gjelder andre lignende triller har 4me en som ligner veldig på breeze, men den har ikke det tradisjonelle paraplyhåndtaket (en fordel synes jeg). Men jeg har ikke noen erfaring med denne. Men Kids and care har den i nettbutikken sin, og de er helt sikkert behjelpelige med å svare på eventuelle spm du måtte ha.

Vet ikke helt hvilke preferanser du har etter vogn du vil ha jeg, men har sett at no1barnevogn også har noen slike breeze lignende triller. :) Men skriv en preferanseliste du, så tenker jeg du får mange gode (og noen litt mindre gode kanskje hihi) forslag ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: ønsker å kjøpe titanium baby breeze til gutt eller Baby Jogger City Mini 13 år 6 måneder siden #71999

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
jeg er litt usikker, men om du kjøper breeze hos barnas hus så får du den uten bumper og adapter for mc. Kjøper du den via babycare kjeden f.eks, så får du den med :S ANer ikke hvorfor, men det var i alle fall sånn da jeg kjøpte min i sin tid. Jeg kjøpte forresten min fra Tøffeliten (nettbutikk).

Slik det er nå har jeg hørt rykter om at Breeze blir borte... Jeg aner ikke hvorfor, så ta det med en klype salt.

Når det gjelder andre lignende triller har 4me en som ligner veldig på breeze, men den har ikke det tradisjonelle paraplyhåndtaket (en fordel synes jeg). Men jeg har ikke noen erfaring med denne. Men Kids and care har den i nettbutikken sin, og de er helt sikkert behjelpelige med å svare på eventuelle spm du måtte ha.

Vet ikke helt hvilke preferanser du har etter vogn du vil ha jeg, men har sett at no1barnevogn også har noen slike breeze lignende triller. :) Men skriv en preferanseliste du, så tenker jeg du får mange gode (og noen litt mindre gode kanskje hihi) forslag ;)
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: ønsker å kjøpe titanium baby breeze til gutt eller Baby Jogger City Mini 13 år 6 måneder siden #72000

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.257 sekunder