Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Kjøp og salg Selges Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique??

Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 1 måned siden #87515

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Jepp.. Den må nok dessverre ut siden jeg har funnet ut at det nok ikke blir flere barn på oss og jeg MÅ bare ha en Emmaljunga-vogn før jeg er ferdig med vognperioden. Lillebror nærmer seg 1 år så, må snart får ut fingeren hvis det skal være noe vits..

Vogna er kjøpt i september, sort farge, kvittering/garantibevis følger med. Det medfølger også seteinnlegg og fottrekk. Ny pris totalt 5500,- selges for 3500,-
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 1 måned siden #87541

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 1 måned siden #87542

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 1 måned siden #87543

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Inga skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.


Jeg kan ikke finne noen spesifikasjoner på max-vekt i vogna i papirene som fulgte med. Men regner med at det er det samme som for andre lignende vogner.

Spentsmurf: Jeg synes jeg må ha igjen 3500,- for vogna. Man ser jo nesten ikke at den er brukt (vi har vært syke mer eller mindre sammenhengende i 2 mnd og knapt brukt vogna denne perioden) og det følger med seteinnlegg ekstra dekk og selvfølgelig kjøpskvittering. Fottrekket som egentlig hører til brio Happy kan også følge med hvis ønskelig. Hadde vært gull hvis noen i nærheten vil kjøpe vogna ;-) Så kan vi dra til Sverige sammen :knegg: :knegg:

Når det gjelder den nye Koelstra-vognen Mambo, er den helt identisk med Latinique, forresten. Bare navnet som er endret, + at det er kommet en handle-bag ala Donkey som kan brukes sammen med adapterne til bilsete.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 4 uker siden #87583

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Skulle vært for en måned siden, da hadde jeg hatt en venninne som var interessert, men hun endte opp med en City Cross istedetfor. Selv har jeg jo allerede en, så det får holde. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 3 uker siden #87593

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Synd! Vi har akkurat kjøpt oss hytte, så nå er alle nye vognprosjekter lagt på hylla, for vi trenger penger til oppussing og møbler. Så trenger absolutt å få solgt unna noe!

Ingen interesserte..?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 2 uker siden #87635

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer med hytte! Så spennende! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 2 uker siden #87656

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk :)

Mye på en gang akkurat nå siden jeg akkurat har begynt å jobbe igjen, men veldig stas å skulle innrede nyervervet hytte :jippi2:

Så nå er jeg veldig ivrig på å redusere vognstallen for å frigjøre litt penger. Og da må Latinique gå. TFK'en får blir siden den holder ut vognperioden og 3-åringen fortsatt sitter fint i den og kan bruke den som sovevogn hvis nødvendig når lilebror også begynner i barnehagen.

Hvordan er det med den venninna di som kunne være interessert, SS?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vil kjøpe en SVÆRT pent brukt Koelstra Latinique?? 12 år 2 uker siden #87657

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.669 sekunder