Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Kjøp og salg Selges Selger min kjære Teutonia Prestige 2008 modell fashion brun med fashionbag.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Selger min kjære Teutonia Prestige 2008 modell fashion brun med fashionbag.

Selger min kjære Teutonia Prestige 2008 modell fashion brun med fashionbag. 13 år 4 dager siden #82508

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Siden vi nå har gått til inkjøp av en søskenvogn til guttene våre, trenger vi ikke lenger Teutonia'n vår.

Det er en Teutonia Prestige (samme som Mistral men med med mulighet for egen hardbag/fashionbag og å snu bag/sportsdel i tillegg til vendbart håndtak), 2008-modell (uten disse "vinduene" som kom i kalesjen på 2009-modellen), men ble først tatt i bruk i mai 2009, brukt frem til november 2009. Den er så vidt brukt igjen nå 1 mnds tid.

Den har sportsdel og fashionbag i fargen fashion brun. Det følger også med stelleveske, ekstra madrass (den ene er kun brukt i 1 mnd, begge er bare brukt med skinn oppå) og fotforlenger til å gjøre sportsdelen mer lun i tillegg til overtrekk både til bag og sportsdel. Orginalt regntrekk i plast følger med.

Full opprinnelig pris 9000,- Selges for 4500,-

Jeg får ikke lagt til bilder her nå, så prøver igjen under.
Vedlegg:
Siste endring: 13 år 4 dager siden av YummyMummy. Grunn: Legge til bilder
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selger min kjære Teutonia Prestige 2008 modell fashion brun med fashionbag. 13 år 3 dager siden #82509

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Prøver på nytt å laste bilder..
Vedlegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Selger min kjære Teutonia Prestige 2008 modell fashion brun med fashionbag. 13 år 3 dager siden #82510

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Av en eller annen grunn får jeg ikke lastet bildene. jeg kan sende dem på e-post hvis interesse. Skal legge ut annonse på Finn over påske.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.602 sekunder