Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Kjøp og salg Selges medela pump in style selges
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: medela pump in style selges

medela pump in style selges 13 år 5 måneder siden #73087

med sårt hjerte må jeg selge den unike brystpumpa mi.
uten denne, så hadde ikke jeg kunnet amme barnet mitt i 9 mnd.men nå er det slutt med amming pga tenner.
da jeg var på sykehuset, så startet ammeproblemene med engang.måtte stå opp om nettene for å pumpe, og pumpe også restene etter amming.for sønnen min måtte ha pupp og tåte til hvert måltid.men det tok ikke lange tiden etter at jeg kjøpte denne, som jeg klarte å gi han bare pupp.og ikke noe tåteflaske.det var virkelig vært jobbingen.hun pleieren jeg hadde på sykehuset, trodde at jeg ikke ville greie å full amme barnet mitt, men jeg greide det.takket være maskina mi
denne får også ut mye mere melk,enn om du pumper manuelt.kan virkelig annbefale denne.

den kan ta begge bryst, eller du kan ta en om gangen.opp til deg å avgjøre.
den går på strøm eller batterier.jeg har brukt begge deler, da jeg har ammet i bilen også.

følger med masse utstyr..og en avent manuell brystpumpe med MASSE utstyr.(noe av utstyret blei litt "rosa" da jeg kokte det med et rosa kopp.men gjør nytta si uansett.denne er kjekk å ha når man skal på korte turer. men annbefaler å bruke den elektriske på lengre turer.

det du ser, er det du får i pakken.kan virkelig annbefales.

kjøpt for kr 2350 den 27/6-2008
åsså kommer den manuelle utenom og alt tileggs utstyr

ønsker kr 1200 for alt du ser på bildene

link til en annen annonse,der ser du oxo bilder

mammanett.no/forum/showthread.php?t=69734
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: medela pump in style selges 13 år 2 måneder siden #74804

:) har den fortsatt..noen som er intressert.kom gjerne med bud :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.491 sekunder