Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Kjøp og salg Selges Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges!

Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71337

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Da legger jeg atter en gang min kjære Scooter ut for salg :blush: Har ombestemt meg et par ganger tidligere fordi jeg har vært så fornøyd med vogna, og nå er planen å kjøpe samme vogna i en annen farge :knegg:

Det er altså en Emmaljunga Scooter 2.0 i fargen Dark Beige, kjøpt mars 2010.

Vogna har ingen skader eller ulyder, men det er er kommet noen svake oljemerker fra bilen nede på siden av vogna, på en del av stoffet som kun synes når ryggen er lagt ned. Et lite område øverst på fotposen har også fått samme svake merker.

Med vognen følger:
Regntrekk, bruksanvisning og kvittering fra Babyshop
Originalt fottrekk (nypris 449)
Sort Tinkafu koppholder (nypris 249)
Brunt zero2four myggnett (nypris 99)

Selges samlet for 2000,-

Kan også selges med en vendbar brun og gammelrosa dobbel fleecepose. to glidelåser hele veien rundt, festesnorer øverst. Kan åpnes kun i bunnen eller hele lokket kan tas av. nypris 500.
Samlet pris med denne posen 2200,-

Har også en nydelig gammelrosa OiOi stelleveske (hobo)i vannavisende tweedliknende stoff, med brune kanter på sidelommene, brunt inventar og brun stropp. Ubrukt liggeunderlag, flaskevarmer, våtmappe og våtserviettetui. Nypris 999.
Samlet pris med posen og denne 2600,-

Vogna kan hentes i Bergen eller Drammen, evt sendes mot porto :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71338

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lykke til med salget nok en gang :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71339

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Takk :) det mangler jo aldri interessenter :knegg: Men har bestemt meg nå altså, sett meg ut den rosa eller den blå :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71340

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg heier på den ROSA!!!!! :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71341

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Å ja, ROSA ville jeg også valgt......den er lekker smekker ;D Lykke til med salget, så akkurat annonsen din på finn :)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71343

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Blir spennende å se hva du ender opp med i alle fall :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71349

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Godt å se at du skal gå for scooter uansett. Hadde nok valgt den til et så stort barn. Planen er at jeg skal ha scooter igjen til snuppa, når hun blir for stor for CCn :) Lykke til med salget!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71358

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi :) Emmaljunga for alle pengene her for tiden :)

Jeg har tenkt å beholde edge til vi er klare for sportsvogndelen og så gå for cerox, og når den igjen blir for liten er jeg klar (mer enn klar) for en Scooter jeg også :) Nesten så jeg gleder meg over alle de flotte byttene jeg har foran meg :) Bare jeg får solgt unna litt da ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71364

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Takktakk :)

Tenkte å ta den første som dukker opp av rosa og blå, og nå har jeg visst fått en rosa! Henter den i høstferien, tipper stakkars mannemannen får bakoversveis når han skjønner hva jeg har gjort - sjokkrosa vogn :knegg: Men jeg taper ikke en krone på byttet, så han kan ikke si noe snn sett ;)
Tentke å gjøre det veldig artig, trille til byen med den beige og så komme hjem igjen med den rosa :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71370

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: hehe festlig :) Men, eh, har du fått solgt den du har eller bytter du den inn? Eller???? Åh, kjenner jeg er litt sjalu...Oppdaget til min skrekk at A egentlig er litt lang for Go nå også :dåne: Og jeg som har satt alle finnannonsene mine passive ;) Litt i sjokk over at jeg fortsatt har GO igrunn :S Men med en gang jeg triller den husker jeg hvorfor, og A digger jovogna selv også. Og mtp at hun sover i en i snitt en gang pr uke duger den ;) HUn sover jo ellers i bhg og i går "glemte" hun å sove i vogn..... :S Flaks for oss var hun hos mormor i går kveld ;) Men hun hadde vist vært VELDIG lett å legge...

Men, eh, kjipt at Go ikke har adapter til Maxi COsi i grunn, da ville den vært PERFEKT :P Og jeg kunne solgt Zapp og kjøpt en rosa scooter jeg også :humre:

Beklager trådkuppingen!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71382

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Nei altså, jeg skal kjøpe en som står på feriemålet vårt, så jeg håper jo jeg får solgt min innen lørdag så jeg slipper å ta den med på flyet. Men det hadde jo vært litt festelig å overraske sambo helt med å bare dra til byen med den ene og komme tilbake med den andre en dag ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71385

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Helt klart! Men eh, ferie?! Lucky you! Ny vogn og ferie, kan det bli bedre????


(sitter her og funderer VELDIG på Mila jeg :P)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71386

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ferie og ferie, svigers :p

Lyst på trille jeg også, a la mila eller evt a la sitty/spider. akk så mye man vil ha..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71396

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
hihi :) Emmaljunga for alle pengene her for tiden :)

Jeg har tenkt å beholde edge til vi er klare for sportsvogndelen og så gå for cerox, og når den igjen blir for liten er jeg klar (mer enn klar) for en Scooter jeg også :) Nesten så jeg gleder meg over alle de flotte byttene jeg har foran meg :) Bare jeg får solgt unna litt da ;)
selv om jeg også begynner å bli bitt av denne emm-basillen, så har jeg faktisk vendt tilbake til simo 124 drømmen igjen jeg.....prøvte emm spider her en dagen og ble litt skuffet, tror jeg må prøve den en gang til - for å se om den blir kjekkere da. Gikk nokså fort når vi prøvte.....
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71405

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe ;) Men har ikke du scooter og liker den da? :S Jeg skulle bare så gjerne fått solgt duo sportsvogna vår jeg, men nå har jeg lagt alt på is :( Og så får jeg la scooter og 124 og alt være :( :( Desverre... Men når man omtrent må kaste vogner etter folk og de fortsatt skygger banen, da ga jg opp.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71408

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
jo, jeg er stoor fornøyd med scooteren min - kunne bare tenkt meg en mindre vogn å ha liggende i bilen :sparke:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71411

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg kan bare anbefale Zapp. Både A og jeg digger den ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71417

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Var jo det jeg tenkte når jeg solgte breezen, men i og med at jeg ble litt bitt av emm basillen jeg også, så klarer jeg ikke helt å glemme emm spider :whistle: , men zapp tar jo så utrolig mye mindre plass i bilen da, så jeg er skikkelig vinglepetter her altså. har jo pegèn også som jeg er fornøyd med. Synes bare den tar stor plass ettersom den er så lang sammenlagt. Ikke vil jeg selge den heller, for den er helt perfekt når vi reiser på ferie og skal ha den med til Tyrkia i mai neste år.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71426

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, du tror du trenger vogn da også? Og jøje meg, det var tidlig ferieplanlegging :D Men, eh, Zapp er genial til bilen, den tar null og niks plass, og bor der fast. Med den lille buggybasket'n er den perfekt. Vi brukte den til og med på tur i dag... (au au en overkilltur for min form :()
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71432

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Zapp må jo bare være perfekt å ha som absolutt siste vogn?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71438

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, og A nærmer seg :( Hun ELSKER Zapp, derfor ser jeg litt sånn delvis etter en annen biltrille også :dåne: For min del altså ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71441

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Link til de to fargene du vurderer Marihøna? Jeg er ikke så bevandret i Emma-fargene. Er jeg forresten den eneste her inne som ikke har hatt Emmaljunga nå?
Og jeg er storfornøyd med Mila, det at man kan ha mykbag i den gjør den perfekt til oss. Hvis noen skulle lure altså. Godt jeg er fornøyd med noen av kjøpene mine da... :laugh: (Ikke at jeg er misfornøyd med Koelstra denne gangen altså)
Jeg får gå inn på Finn og kikke på Emmaljunger jeg da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71445

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det ble denne : strollersandprams.com/strollers/image/4770/stroller.jpg

Vurderte også denne : strollersandprams.com/strollers/image/4784/stroller.jpg

Hadde jeg hatt gutt hadde jeg kjøpt den blå uansett. Synes begge går til jente, men den rosa dukket opp først på finn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71457

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
hehe, du tror du trenger vogn da også? Og jøje meg, det var tidlig ferieplanlegging :D Men, eh, Zapp er genial til bilen, den tar null og niks plass, og bor der fast. Med den lille buggybasket'n er den perfekt. Vi brukte den til og med på tur i dag... (au au en overkilltur for min form :()
Ja, tror det kan være greit å ha med en vogn. Godt å kunne ha en plass hun kan slappe av på om kveldene +++ Og pegen har jo full liggestillng, god solskjerming og tar opp til 20 kg - alt som er helt perfekt for oss. J-S elsker å stå på denintegrerte søskenplassen bak også. Hun stortrives i vogn enda og tar seg gjerne en blund om hun får lov på dagen.
Det er foreldrene mine som spanderer tur på oss i mai, derav grunnen til at ting allerede er i boks :woohoo: er vi ikke heldige? skal bli utrolig godt å komme seg bort, spesielt etter den tøffe sommeren vi har hatt i år :)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71461

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
KJøpte du den som kom ut nå i dag eller når det var? Den siklet jeglitt på også :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71467

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
tror jeg skal lufte denne scooteren for mamma, hun har jo så lyst på scooter som bestemor vogn... hun er på ferie nå, men jeg skal nevne det for henne. Vi har iallefall gått bort i fra swing og oth og tilbake til scooter og simo 124..... :laugh:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71482

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, du får lufte simoen min også da :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71486

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
hihi, du får lufte simoen min også da :humre:
he he, er nok dessverre feil simo SS, beklager....
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71499

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, den veier da mindre enn 124 :kngg: Nei, jeg tror faktisk jeg har slått fra meg 124 jeg altså, og går for Scooter om jeg får solgt... ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71509

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Mamma ville nok ha vognen i svart, beklager :dry: mye grunnet dette med flekker. Var dumt det. Håper du får solgt den likevel...
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71510

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det får jeg nok :) Bare typisk at jeg for en gangs skyld har litt hastverk :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71516

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, du och jag... Skulle helst ha gjort ting i går, men du har jo faktisk bestilt en vogn til, så du har jo faktisk mer hastverk... SIdne du føler du ikke har plass til to vogner, og i alle fall ikke to like :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71520

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
plass skulle jeg nå alltids få ordnet, en i barnehagen og en hjemme, men jeg skal liksom betale den nye med pengene fra den gamle :s Får jeg ikke solgt den ila uken må jeg bare droppe det :( :dåne:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71521

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff, så kjedelig :( Skulle gjerne hjulpet deg, fo rjeg kunne tenkt meg din vogn jeg... Men jeg MÅ få vekk simoen før jeg bytter av samme grunn som deg + at jeg ikke aner hvor jeg skulle "gjemt" simoen fra mannen... For da ville det blitt snakk om et hvitløgnsprosjekt
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71531

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
har du fått en potensiell kjøper eller? ser annonsen din er satt inaktiv.... spennende.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71532

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei, har bare endret den. Har jo fått bort flekkene ;) Kostet 10 kroner og de må kontrollere annonsen igjen. Sukk.. haaaastverk :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71535

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
så flott at du fikk bort flekkene da :laugh:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71540

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kjempebra! Er sikkert mange fler om benet med en gang :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71541

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
burde jo ha konsultert dere kjerringer (les:kjerringrår :knegg: ) med en gang da. Har kastet bort en hel salgsdag :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71544

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Utrolig bittert!!!! :( Men vi krysser fingre for at det ikke ble til for mye skade, eller at noen da bestemmer seg fo rmin simo i steden :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71545

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 13 år 6 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71546

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71547

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
har du slettet den??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71548

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nei ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga Scooter 2.0 Dark Beige m/ utstyr selges! 13 år 6 måneder siden #71549

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.056 sekunder