Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Kjøp og salg Selges Hardbager Teutonia, OTH Mountain Terrain Duo, Easywalker Classic, diverse vinterposer, Basson blå..
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hardbager Teutonia, OTH Mountain Terrain Duo, Easywalker Classic, diverse vinterposer, Basson blå..

Hardbager Teutonia, OTH Mountain Terrain Duo, Easywalker Classic, diverse vinterposer, Basson blå.. 13 år 7 måneder siden #70324

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Har en hardbag Teutonia Vario brukt tre måneder i søskenvogn, som ny, svart fashion 500,-
Har en svart OTH Mountain Terrain duo hardbag, svart, 250,-
Og en Easywaker Classic babybag, svart 350,-
En Eisbärchen svart vinterpose med grått fleecefor 400,- lite brukt

En Basson Stelleveske , mørkeblå, ikke solbleket, og en hardbag til Basson Roma mørkeblå, ikke kalesje (den brukes på sportsvognen og er veldig solbleket i tillegg) noen som trenger? Gratis mot henting eller portokostnader.

***** mail meg gjerne på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen ************

I tillegg har jeg en Herqules Rally paraplytrille, mørkgrønn og svart, stilig trille med fotpose, god kalesje, bumperbar og god liggestilling, stillbart fotbrett og regntrekk. Selges for 800,- pent og lite brukt.
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.568 sekunder