Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Kjøp og salg Selges Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges)

Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54149

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ønsker å bytte en grå Brio Go sporstvogn med sort understell i en Emmaljunga City Cross. City Crossen må være pent brukt og av nyere modell (09 eller 10), og regntrekk og fotpose vil jeg gjerne ha. Må være i en av fargene sort, sand, dark beige, grey eller offroad.

Go'en kommer helt ny og ubrukt med kvittering og bruksanvisning samt oroginalt regntrekk (249,-) og grå Teutonia stormtrekk/fotpose (299,-).

Bor en halvtime fra Oslo (men Go'en kan også hentes hos forhandler i Bergen, men da må jeg ha City Crossen tilsendt :))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54168

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Hvor mye skal du ha om du skal selge?? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54173

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ikke spør så vanskelig da :p eg har ikke tenkt så godt gjennom det egentlig. Hmm.. ikke så mye at man like gjerne kunne kjøpe ny, og ikke så lite at jeg ikke gidder å selge den ;) ikke under 5000 tror jeg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54183

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MariHønaMedHvitveis skrev:
Ikke spør så vanskelig da :p eg har ikke tenkt så godt gjennom det egentlig. Hmm.. ikke så mye at man like gjerne kunne kjøpe ny, og ikke så lite at jeg ikke gidder å selge den ;) ikke under 5000 tror jeg :)

Ok, som du vet vurderer jeg den, men har jo ikke bestemt meg da :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54188

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MHMH: Inne på vogndilla er det ei som skal bytte sin 2010 CC i sand, og ønsker Go. La inn link til her, men du kan jo prøve henne?

woopsy: Jeg vurderer å selge min GO, men har ikke landet på noe heeeelt enda. Brun med sort understell
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54194

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
woopsy: Jeg vurderer å selge min GO, men har ikke landet på noe heeeelt enda. Brun med sort understell[/quote]

Å :) !
D :) u får si ifra til meg først da :P ! Men trodde d var gullet ditt jeg :huh: ;) ! Hvem har tatt over?? :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54199

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
woopsy skrev:
woopsy: Jeg vurderer å selge min GO, men har ikke landet på noe heeeelt enda. Brun med sort understell

Å :) !
D :) u får si ifra til meg først da :P ! Men trodde d var gullet ditt jeg :huh: ;) ! Hvem har tatt over?? :laugh:[/quote]

Skal tenke nøye og gi deg beskjed.
Tatt over? Bena til K..... :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54200

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
LogK skrev:
woopsy skrev:
woopsy: Jeg vurderer å selge min GO, men har ikke landet på noe heeeelt enda. Brun med sort understell

Å :) !
D :) u får si ifra til meg først da :P ! Men trodde d var gullet ditt jeg :huh: ;) ! Hvem har tatt over?? :laugh:

Skal tenke nøye og gi deg beskjed.
Tatt over? Bena til K..... :knegg:[/quote]

ok! Gjør d ;) ! :laughing3:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54205

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det er sikkert hun som har cc'n sin på finn, det var henne jeg pratet med, men hun har bag og ønsker seg go med bag også :(

Har fått veldig mange kjøpshenvendelser, men det blir så peeees, det er jo aldri noen cc'r på finn, så da må jeg jo kjøpe ny :dry:

Nei, men kanskkje jeg skal avslutte skravla her og la annonsetråden min være annonsetråd før jeg begynner å utbrodere kvalene mine over utallige sider :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Splitter ny Brio Go byttes mot Emmaljunga City Cross (evt selges) 14 år 1 måned siden #54206

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe... :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.850 sekunder