Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder vurderer avskjed med EW
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: vurderer avskjed med EW

vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9567

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Jeg innser at vi ikke har veldig mye bruk for min kjære EW Sky lengre... :( Minsten har sluttet å sove i barnehagen, og den har stått der som sovevogn. Jeg har savnet den, og gledet meg til å få den hjem, men så sier min kjære: "nå kan vi jo selge EW vogna, for den har vi jo ikke bruk for lengre!!... Og jeg satt der og sammet å stotret - for jeg hadde jo INGEN gode argumenter til å beholdet den... Kan dere hjelpe meg å finne noen?... hehe

Vi har en Maclaren Techno XT, og en P&T tvillingvogn. Det dekker jo egentlig behovet. Minsten er bare overkant av 2 år, men hun elsker å gå selv. å ha begge barna med en singelvogn funker ikke, for da vil begge eller ingen sitte i den :laugh: :laugh: Det er så sjelden vi bare er 1 voksen og 1 barn, så som regel er det søskenvognen som er med på tur.

hmmmmmmmm... hjeeeeelp meg :laugh: (helst med gode argumenter for å beholde den :whistle: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9568

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så sørgelig :( ;)
Jeg har jo akkurat kjøpt meg en EW, men skal til å selge den før jeg har fått den engang, så jeg kommer ikke på andre grunner til å beholde den enn at den er veldig fin å se på :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9570

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
:laugh: :laugh: :laugh:

Takk for støtten i alle fall :laugh: :laugh:

Den er jo superdigg å trille, syntes jeg da. lett som en fjær og kan nesten trilles med bare en lillefinger. hehe Men den er vel ikke nok grunn til å beholde den... :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9572

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
åh, lurer på om jeg kommer til å angre på avgjørelsen jeg. Har jo kjøpt den brune også, den som jeg syns er så innmari fin. Tfk er ikke spesielt fin å se på, men :dry:
Jeg må i det minste testekjøre EWen før jeg vinker farvel, særlig når du forteller at den er så god å trille!
Hva med å spare til neste barn, det har vært mitt argument før hver vogn vi har solgt :laugh: men han går aldri på den, da :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9583

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hehe. nei da tror jeg jeg bare vil se en strek og en virvelvind ut døra :S

ja, syntes du må prøvetrille i allefall!

- eller kanskje ikke..:whistle: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9585

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: da kan du kanskje heller TRUE med å bruke den til flere barn :laugh:

Prøvetrille klarer jeg nok ikke dy meg for, kan jo bli sittende med den lenge, aner ikke hvor lang tid det tar å få solgt den! Og stakkaren kan jo ikke stå inne på loftet uten å luftes! håper bare ikke jeg blir forelsket og ikke klarer å kvittemeg med den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9587

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
uff nei, støve ned på loftet, det hørtes trist ut :ohmy:

nei, det blir vel til at vi begge kommer til å trille rundt i hver vår EW en liten stund.. hehe

HVIS ikke jeg gir etter og må selge. Kom igjen'a jenter ARGUMENTER... pliiiiiis!! hehe..

hvis (gud forby) stalltipset er selg den, så: hva kan jeg ta for en lite og pent brukt 2008 modell syntes dere?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9588

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
har du bag til den også eller bare sportsvogna?
Jeg kjøpte min brukt for 3000 og har lagt den ut til 3500, har lært om prutemonn her inne ;)
sett de fleste andre ligger til rundt det samme, både med og uten bag.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9590

Har du fått vogna Marihøna? Eller har du bare lakt den ut igjen for salg???
Klart du må prøvetrille tenk om det er vognen i ditt liv :laugh:
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9592

Har ingen gode argumenter, men håper du finner en løsning så du kan beholde vognen din :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9596

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det er bare beholde vogna. Hvis ikke får du tvinge mannen til å samtidig selge noe han er glad i og ikke har lyst til å selge(playstation 3, høytalerne, sykkelen, filmene, noe til bilen, kjært hobbyutstyr...). Da synes jeg begge bør ofre noe.

Om du vil beholde vogna, synes jeg du skal gjøre det. Men da kan du prøve å få brukt EW litt, og ikke bare la den stå.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9597

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Hehe. Mange gode argumenter der gitt Empa :) Ja, jeg har jo en del gode kort på ting han kan kvitte seg med ja :laugh: Jeg tenker jeg triller litt rundt med den en stund, og så får jeg se om den bare tar opp plass eller om vi faktisk får brukt den. Om jeg faktisk bruker vognen, så er jo det egentlig argument nok i seg selv, og om den bare blir stående, så har han jo helt rett egentlig :cheer:

Når jeg tenker meg om, så er jo det en ekstra motivasjon til å finne på ting som gir kvalitetstid med bare meg og ett av barna. Det er alt for sjelden at jeg får alenetid med den ene. Det er jo så koselig :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9598

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Alenetid er en god ting! Men jeg tror vel at jenta din på over tre vil slutte helt med vogn om ikke så lenge, mens toåringen kanskje har bruk for den en stund til? Jeg ville beholdt den pga det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #9786

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har en på veldig snart 2 år, og solgte othen vår siden vi brukte den så sjelden.
Det tok vel en liten uke før jeg fant ut at vi faktisk hadde behov for en vogn fremdeles, så jeg måtte ut å kjøpe ny (noe jeg ikke ble så fryktelig lei meg for:laugh: ).

Så ta den hvertfall hjem og se det an noen uker:) Om den fremdeles står der så godt som ubrukt etter en mnds tid er det kanskje på tide å kvitte seg med den, hvis den blir brukt så kan du nok forsvare å beholde den 1 års tid til (med tanke på alderen på yngste):)
Som oftest er det tristest å tenke på å kvitte seg med den, når den først er borte så er det gjerne helt ok:) Om den ikke blir brukt så er det jo kanskje litt dumt å bare ha den stående også, jo nyere den er jo mer får en for den;)

Om du skal selge: HAr du kvittering på den? Da ville jeg prøvd meg på rundt 3700-4000 kr. Uten kvittering ville jeg prøvd på 3500-3700. Så hadde jeg sikkert solgt den for noen hundrelapper under om noen prutet og kjøpte og hentet den veldig raskt eller om jeg ikke fikk solgt den i løpet av noen uker:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12216

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Oi, kan jeg få så mye for den altså?
Av utstyr som følger med er det regntrekk, myggnett, parasoll, vårpose og bumperbar og stelleveske.

Ja, nå er vognen vasket og shinet for salg :( Men, så kan det jo hende at det samme skjer med meg, da - at jeg finner ut at jeg egentlig trenger den og må ut på vognjakt igjen :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12218

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ååå... det ble salg? Hm, dumt jeg ikke trenger en slik vogn akkurat nå da... Jeg har så lyst til å tesete flere trehjulinger. Jeg har vel generelt lyst på vogner.... Lykke til med salget! x-fingre for deg
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12225

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
lykke ntil med salget! Hvis det blir noe salg da - jeg la den jo ut og trakk annonsen tilbake, klarte ikke selge den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12228

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hønemor skrev:
Oi, kan jeg få så mye for den altså?
Av utstyr som følger med er det regntrekk, myggnett, parasoll, vårpose og bumperbar og stelleveske.

Ja, nå er vognen vasket og shinet for salg :( Men, så kan det jo hende at det samme skjer med meg, da - at jeg finner ut at jeg egentlig trenger den og må ut på vognjakt igjen :P

En ny vognjakt er jo igrunnen ikke å forakte:laugh: Vi kjøpte jo også en billigere vogn, så det var jo økonomisk også:)

Spennende å se hva du får for den da! Hva har du lagt den ut for?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12231

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Jeg prøver meg på 3500... med alt det ekstrautstyret tenker jeg det er en grei pris.. hva tror dere? det ligger jo to vogner ute for henholdsvis 2000,- og 2400,- uten noe særlig ekstra tilbehør, så jeg har jo litt konkurranse, da..:unsure: Min er svart, så den har jo en nøytral og salgbar farge..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12233

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Veldig mange vil ha svart og det teller en del med mye tilbehør. SÅ jeg tror det er en realistisk pris:) Ville ikke gått ned på det, selv om den må stå ute noen uker.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12234

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og lykke til med salget:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12235

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hvilken pose er det du selger den med? Tror alt det tilbehøret vil gjøre den kjempelettsolgt - og til den prisen du ber om, absolutt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12236

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Takk! Godt å høre at dere er enige :) Det er den originale buggymummy posen til easywalker i fleece, også svart.

Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12237

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Lykke til med salget!

Nå lister jeg meg varsomt ut igjen, før jeg blir fristet til å kjøpe den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12238

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Oi, den pakken hadde eg glatt kjøpt om jeg ikke allerede hadde en :)
Over til noe litt annet, er du fornøyd med posen? Når bruker du den egentlig, altså hvor varm er den. Og kan man ta av lokket ogbruke den som sitteunderlat? Hva betalte du for den? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12239

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har akkurat sendt av gårde basson vogna mi, håper de blir fornøyd med den.. JEg bør også derfor liste meg ut herifra, da jeg fint kunne vært fristet til å prøvd en EW
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12240

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Så bra! da får vi se hvor fort den går, da :P Ja, du kan zippe av hele overdelen på posen. Jeg har brukt den som høst og vårpose. det er god plass til et ullteppe oppi, så man kan faktisk bruke den litt utover. så jeg har brukt den når det er for varmt med lammeskinnsposen, og for kaldt til bare ullpledd. Veldig greit også å kunne regulere med å ta av hele fronten om det blir for varmt. det er jo sånn ofte - og spesielt i disse tider at det er kaldt på morgenen, under 10 grader, og 20 grader midt på dagen (som idag for eksempel B) )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12241

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av en sånn en ja. Men jeg skal jo ha stay put også, så det blir kanskje smør på flesk. Mye man skal ha gitt :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12242

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Åja - prisen: Jeg betalte 764,- men det var messepris, for vognen med alt utstyret er kjøpt på messe :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12243

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Neei - du må vel ha en pose? kan du ikke sy deg en fin en da? (sier jeg som ikke har klart å gjennomføre syprosjektet som medlem av syklubben her inne :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12245

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
joooa, har tenkt på det ja. Vil bare ha stay put-trekket først, så jeg ser hvordan det egentlig er, hvor mye plass det er til pose for eksempel.
Har også kjempelyst til å sy trekk/pose med vannasvtøtende trekk selv. Er så mye pose/trekk-styr jeg har lyst til å y, synd det er så dyrt å kjøpe stoff til alle halvveis mislykkede treningsprosjekt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12246

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hehe
Det er jo alltid sånn at man er hardest mot seg selv på kritikk :laugh: de er sikkert kjempefine, og om det er litt skjevt her og der viser bare litt sjarm :kiss:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12277

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
MariHønaMedHvitveis skrev:
joooa, har tenkt på det ja. Vil bare ha stay put-trekket først, så jeg ser hvordan det egentlig er, hvor mye plass det er til pose for eksempel.

Det er plass til pose under Stay-put. Jeg fikk plass til TTH vinterposen vår under.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12280

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
joooa, har tenkt på det ja. Vil bare ha stay put-trekket først, så jeg ser hvordan det egentlig er, hvor mye plass det er til pose for eksempel.
Har også kjempelyst til å sy trekk/pose med vannasvtøtende trekk selv. Er så mye pose/trekk-styr jeg har lyst til å y, synd det er så dyrt å kjøpe stoff til alle halvveis mislykkede treningsprosjekt :laugh:

Om stay-put trekket er bra fasong på så kan du jo bruke det som en mal, og så heller være mer kreativ etterhvert som du får mer syerfaring:) Og så kan du jo kjøpe bare noe billig stoff til øvelse (typisk at det blir perfekt da:P ), og så heller sy dyrere etterhvert.

Ett godt tips er å sy av picnic pledd med vannavstøtende bakside. Selges på blandt KID, koster ikke så mye;) Tror jeg betalte 80 kr for mitt, men mulig det var litt avslag på det. Uansett er det ikke dyrt. Godt å jobbe med var det også:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12282

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Voksduker kan man forresten også sy av, men det har jeg ikke gjort selv:) Evt. kan man bruke fleece som for med voksduk over (sydd sammen):)
Og coated bomull, men det aner jeg ikek hvor man får tak i:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12286

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
voksduk var jeg inne på, men det blir jo veldig klamt, pluss at evt regn vil renne i strie strømmer fra overflaten. litt upraktisk. Også har jeg tenkt på bevernylon. Men de picniteppene høres geniale ut, et skal jeg absolutt sjekke ut!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 10 måneder siden #12288

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Var veldig fornøyd med mitt hvertfall:)
Det er bare vannavstøtende, så i skikkelig regnvær holder det ikke helt tett, men tåler en hel del:) På de verste dagene har man jo uansett regntrekk, så egentlig ikke problem:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 9 måneder siden #14933

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, nå er vogna solg... :( :( :(
og jeg fikk solgt hele pakken for 3500,- :) jeg var fornøyd med det, jeg. og kjøper var fornøyd, og hun hadde med barnet sitt som begynte å le da vi satte han i vogna :laugh: :laugh: :laugh:

- så da var alle fornøyd, selv om det er litt vemodig å vinke farvel, da.. :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 9 måneder siden #14939

Er alltid hardt og ta farvel med en vogn. Men så supert at alle ble fornøyde. Det var vell gøy å se at barnet likte vognen så godt? :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 9 måneder siden #14941

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skjønner deg godt, synes også det er trist å selge vognene mine, hvertfall dem jeg har vært veldig fornøyd med :(

Men var jo en bra pris, og veldig artig med den lille gutten som likte nyevognen sin så godt :laugh: Det hjelper jo litt da når noen setter så tydelig pris på den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 9 måneder siden #14945

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
gratulerer og kondolerer :lol: :(
Savner fortsatt mistralen min, men det hjelper å vite at de kommer til gode hjem ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 9 måneder siden #14946

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, det var helt herlig å se. Såå søt, da. han dirret i hele kroppen av fryd! God smak, den lille fyren der hehe :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 9 måneder siden #14949

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Han hørtes helt herlig ut :laugh: :laugh: medfødt kvalitetsbevisst :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vurderer avskjed med EW 14 år 9 måneder siden #14986

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer med salg, men kondolerer på at du måtte selge den. :-)

Utrolig morsomt med unger som blir glade over slike ting vi anser som voksenting hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.981 sekunder