Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Erfaring med DBS compact?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Erfaring med DBS compact?

Erfaring med DBS compact? 15 år 2 måneder siden #2202

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Var innom å tittet litt på denne i dag, og den hadde en utrolig lang og god rygg!
Lurer litt på å bytte ut sovevognen til lille i barnehagen med denne. Praktisk med den lange liggelengden og kompakte mål oppslått (ikke allverden med lagringplass for vogner der). Er den å anbefale???
Viktig at den er stabil, har plass til pose og greit om den er ok å trille også;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Erfaring med DBS compact? 15 år 2 uker siden #5568

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Dytter denne litt jeg i håp om at det kanskje er noen her nå som har erfaring med denne:)

Var å så på den igjen i dag, og liker den enda litt bedre:) Hjulene kunne vært litt mindre plastikk, sete heller littegrann og ikke den luneste kalesjen. Men den ser ut til å være super som sovevogn og sportstrille. Måtte prøvetrille den litt, og var overraskende lett og god å trille + veldig enkel ryggregulering:)

Så nå trenger jeg noen som kan overbevise meg om at det ER en god vogn, eller fortelle meg at den ikke er det:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Erfaring med DBS compact? 15 år 2 uker siden #5693

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vet mange bare bruker den linken til siste diskusjoner, og der forsvinner denne ned hele tiden men jeg lever fortsatt i håpet, og dytter denne en siste gang:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Erfaring med DBS compact? 13 år 3 uker siden #82257

  • Andria
  • Andria's profilbilde
Ser at dette er en gammel tråd, men jeg vurderer å kjøpe en DBS Compact for å bruke som sovevogn i barnehagen. Er det noen her som har formeninger om den? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Erfaring med DBS compact? 13 år 3 uker siden #82273

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
jeg jobber i bhg der ei jente har den som sovevogn, og til det er den flott. den har god plass til både pose og langt barn :)

men moren sa at : hadde jeg visst den var så grusom å trille hadde jeg ikke kjøpt den!.

og det lille jeg har flyttet på den så var det nok til at jeg ikke vurderte den til mitt barn. synest den var veldig stiv og plastaktig. liker mye bedre både spin og race fra brio.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.477 sekunder