Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Vognparken i Kristiansand
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vognparken i Kristiansand

Vognparken i Kristiansand 14 år 8 måneder siden #21647

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg var da altså i dyreparken i kristiansand igår. Hadde glemt hvor vanvittig kjedelig det er, og tok bare tømmerrenna om og om igjen mens svigermor passet Symre :laugh:
Men, det var jo veldig interessant med vognene da, det var stort sett bare MB over hele linja, aldri sett så mange MB i hele mitt liv til sammen som èn dag i dyreparken :blink:
Og aldri heller har jeg sett så mange Emmaljunga cangarooer, jeg har bare sett to sånne irl før, jeg, og jeg talte åtte stykker igår. Den er veldig fin som sportsvogn, jeg som ikke er så glad i utseendet til emmaljunga engang, denne syns jeg er kjempefin! Men ikke som bagvogn :blush:
Og så var det bveldig mange quinny speedu der, også fler enn jeg har sett totalt tidligere, og også veldig mange brio sittyer

La merke til da vi var på vei ut og hjem at de leier ut barnevogner der, så da lurer jeg skikkelig på hvilke vogner det er de leier ut. Må jo vøære enten MB, sitty eller quinnyen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vognparken i Kristiansand 14 år 8 måneder siden #21649

Så genialt at de leier ut barnevogner der!! ;) Kusinen min var i dyreparken i går også, med samboer og sønnen som akkurat er fylt to, kanskje du så de :laugh: :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vognparken i Kristiansand 14 år 8 måneder siden #21656

Så bra at de leier ut vogner da. Jeg vil vel kansje tippe på at det er sitty de leier ut hvis det er en av de du nevener.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vognparken i Kristiansand 14 år 8 måneder siden #21660

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg kan love deg at utleievognene der IKKE er MB, Quinny eller Emmaljunga. SÅ inn i der hvor leievognene stod, og det var forholdsvis gamle traller - tipper simo eller brio. Så mulig dde har fornyet med noen sittyer der da. Men som sagt, de jeg så var GAMLE :)

Nå er det jo folk fra hele landet der, og de aller fleste er nok småbarnsforeldre så ikke så rart at det er masse vogner, og siden MB er en veldig pop vogn så er det ikke så rart at det er mange av den der :)
Liker forøvrig også godt cangaroo, synes den ser fin ut og har hørt så mye bra om trilleegenskapene :)

Synes du det er kjedelig der altså? Jeg storkoste meg jeg, til tross for stresset med to små barn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.434 sekunder