Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Når kommer det nye barnevognmodeller?!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Når kommer det nye barnevognmodeller?!

Når kommer det nye barnevognmodeller?! 14 år 8 måneder siden #21627

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
regner med at når det kommer nye modeller blir de gamle solgt til litt reduserte priser... slik som tåkeblå og grønn simo duo har blitt i vinter..
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Når kommer det nye barnevognmodeller?! 14 år 8 måneder siden #21641

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
De lanseres ofte på høsten, men setter ikke ned prisene før på nyåret, når de nye modellene er på plass i butikkene. Dette varierer fra butikk til butikk. Og så kommer det også ofte an på om modeller er utgående/erstattende eller om det bare kommer nye/supplements modeller
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Når kommer det nye barnevognmodeller?! 14 år 8 måneder siden #21648

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg la jo ut en link til 2010-modellene til emmaljunga ihvertfall, men de liker jo hverken du eller jeg, spentsmurf :p
Og jeg så faktisk ei som hadde en 2010-emmaljunga på jobb før jeg reiste, lurer påhvor hun har fått den fra :huh:
Gleder meg til å se hva som kommer av nye modeller jeg også, for siden emmaljunga kommer med så freshe farger til scooter har jeg et håp om at flere kjører i samme fargesprakende løp!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kommer det nye barnevognmodeller?! 14 år 8 måneder siden #21651

Kanskje 2010 modellene er i salg i Sverige allerede :) Siden det er de som ligger ute på den svenske nettsiden, og når du sjekker leveringstid står det noe sånt som "om varen ikke allerede finns hos din forhandler er det levering fra emmaljunga barnevognfabrikk i uke 35".

Jeg har ikke vert inne å sett de nye Scooterene før nå. Synes noen ble litt vell knæsj :P Og jeg skjønner ikke hvorfor de fortsetter med glinsekanter :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.491 sekunder