Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Firstwheels city elite - er det min neste trille?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Firstwheels city elite - er det min neste trille?

Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20595

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Nå koster denne 1000 kroner på barnas hus, og jeg vet ikke om jeg greier å la være.. Kan jeg komme unna med å kalle den trille? ;)
De hadde den inne i en nydelig knallilla farge. Jeg vil ha!
Jeg prøvdetrillet den og syns den var overrasskende god, selv om lufthjulene omtrent var tomme for luft. Syns den virket mykere enn buggisen ( :huh: ), og styret var veldig godt. fulgte med paraasoll, og så så jeg at det ellers finnes masse fargerikt tilbehør til denne vogna.

Men, jeg fikk ikke prøvd S oppi da, noen som har noen erfaring eller som har hørt noe? Om barna vokser for ut, om de sitter og ligger odt osv.
Stoffet virketjo ganske tynt, og kalesjen ganske liten. Men som sagt fulgte det med parasoll. Er ikke kjent med den type sittedel, så er litt skeptisk :s
Men den var innmari fin!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20603

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har sett på den tidligere, og da var jeg skeptisk til kalesjen og sittedelen både når det gjelder liggestilling og størrelse. Men til 1000 kr skal jeg jammen tåle at den ikke er helt optimal altså!

Mulig at jeg blir nødt til å prøve den i sommer :P Skal innrømme at selv om jeg er blitt veldig glad i scooteren vår så savner jeg svinghjul nå som vi har ferie og triller daglig...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20604

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja sant?? Tusen kroner er jo ingenting, og får garantert solgt den igjen til samme pris. Blir som vi hadde satt tusen kroner i banken og fått en barnevogn å leke med til vi ville ha ut pengene igjen :p :laugh:

Men sover dine vogn på dagtid enda? S sover to blunder i vogn. Så lurer veldig på liggestillingen altså.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20607

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, minsten sover på dagtid enda. Hender han ikke sover, men det er sjelden. Og han sover i over en time, så den må fungere å sove i!

Men er som du sier, får jo garantert solgt den igjen! Den lilla er helt nydelig også, men sikkert litt for jentete for min dessverre :dry: men den er jo veldig fin i svart og brun også. Må ta meg en tur snarest og sjekke ut dette her ;)
Blir isåfall bare for å ha i sommer :)

Men så du hvordan den var sammenlagt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20640

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Hvis sittedelen er som på buggis er den veldig bra syns jeg. Snuppa mi ligger kjempegodt i den og kan sove i den i flere timer :)
Mange mener d må være ekkelt å ligge me bena litt opp i knekk, men jeg ser at hun ligger veldig avslappet og godt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20644

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har hørt fryktelig mye dårlig om denne vogna. Men til 1000 kr går det sikkert an å prøve den ut.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20649

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
heihei :)

er det mulig å spørre hvilke BH som har denne?
fant den ikke på nett, og har lenge hatt lyst til å prøve denne... ;)
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20652

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har aldri hørt om vogna før, men støtter innlegget ditt om at det er som å ha pengene i banken! Go for it :-)
Men da må du finne bilde sån at jeg får laget ny sak til deg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20674

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Vimsi skrev:
heihei :)

er det mulig å spørre hvilke BH som har denne?
fant den ikke på nett, og har lenge hatt lyst til å prøve denne... ;)

Jeg så den på Sandvika i brunt. Antar Marihøna har sett den i Krokstadelva.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20675

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
Maybeme skrev:
Vimsi skrev:
heihei :)

er det mulig å spørre hvilke BH som har denne?
fant den ikke på nett, og har lenge hatt lyst til å prøve denne... ;)

Jeg så den på Sandvika i brunt. Antar Marihøna har sett den i Krokstadelva.

tusen takk for svar :)
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20700

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
stemmmer :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20710

Har du bestemt deg MHMH?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20717

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Lurer jeg også på. ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20718

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei :s har jo egentlig overhodet ikke råd. Nei, får vente til vi kommer til bergen ihvertfall, om de har den i akkurat den fargen til samme pris vet jeg ikke om jeg kan styre meg, men dete er jo egentlig veldig upraktisk med to vogner på ferie, ihvertfall på togturen hjem igjen i august, da har vi sikkert handlet masse annet også å ha med. på den annen side skal vi nok kjøpre mye bil mellom bergen og svigersbygda, så vi kunne jo hatt en vogn hvert sted. hmmmmmmmmmmmmmmmm
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20722

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du kunne jo bare kjøpt den og hatt den der oppe i sommer, så solgt den når dere reiser hjem til høsten :P
Lurer faktisk på å kjøpe en for å ha kun i sommer ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20724

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det er så vanvittig fristende. Men vi kan ikke dra med to vogner på toget tl sørlandet og så på buss-ferge-bil til vestlandet og hjem iejgn :( Kjøper den om den er i bergen, og så kanskje prøve å selge den før vi reiser hjem, i bergen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20726

Kan du ikke kjøpe den før dere reiser da, og bare ha med den på ferie? :) Du får jo helt sikkert solgt den for like mye som du gir for den, om ikke mer ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20728

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men tør ikke ha bare den å fire-fem ukers ferie, jeg er jo litt skeptisk til den typen liggestilling :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20733

Når reiser dere? Om du kjøper i morgen og har litt tid går det jo ann å prøve om Symre liker seg så godt i den at det går bare med den :)

Men selvfølgelig; ikke forhast deg inn i et dumt kjøp bare fordi det er salg ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20734

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nemlig, her sitter du jammen og oppmuntrer til forhastet, potensielt bomkjøp, du som nettopp har gjort et selv :laugh: Tror sambo hadde fått anfall også da, det er en annen sak. Men jeg får litt lønn neste fredag. Hmm. Er det abrnas hus i kr.sand tro ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20737

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja det er det :) To stykker tror jeg ;)

Angrer så på at jeg ikke kjøpte den buggisen som var på tilbud til 5400 kr jeg, orker ikke tenke på det en gang :dry: Kunne jo hatt den i hele sommer og sikkert solgt den med fortjeneste, eller iallefall ikke tap!
Men, men nytter ikke tenke på noe en ikke får gjort noe med
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20738

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
oi, når var det?? Men du får jo buggis til den prisen eller mindre med tilbehør på finn da, synd å skulleleve i anger ;)
Jeg ernødttil å vente til vi er i kr.sand ihvertfall, eller til bergen, så får vi se. Har jo kjempelyst på trille, og vil ha svingbar(e) hjul, og vil ha knallfarge. Hittil har jeg stort sett tenkt på simo 487, men den er for tilbakelent. Firstwheels er kjempelekker og jeg angrer på at jeg ikke puttet henne oppi og testet!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20742

Er så kjipt å angre på noe :( Og nesten verre å angre på det man ikke gjorde enn det man gjorde :( Men det var sikkert ikke ment to be ;) Er det ment to be med deg MHMH og Firstwheels, så ender du nok opp med en ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20745

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: ja kanskje vi er skjebnebestemt for hverandre :laugh:
Jeg ble bare så gira, for jeg har o så lyst til å prøve en vogn med den type fremhjul. Og den er så fin, og virket grei å trille. Det verste er egentlig at jeg ikke har noen alternativer! Ikke sett en eneste annen vogn som har det jeg vil ha :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20751

Jamen da må du jo bare få prøvd den :) Om det så blir både kjøp og salg i Bergen :cheer: Er jo greit å ha det gjort bare for å få den ut av hodet om den ikke skulle være tilfredsstillende :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20754

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ææææææææææsssssssjjjj. Jeg får aldri forståelsesløse mannen med på dette :( :( det måtte bare vært om vi måptte sende tilbake tfk'en for at de skulle fikse knirkingen eller noe. Skulle ønske jeg adlri hadde sett den dustevogna på salg :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20758

Du får prøve å tømme hodet for tanker om den inntil videre :) Har dere ikke fått ordnet knirkingen ennå? Hva sier kiddies?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20761

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
har ikke fått svar enda :dry: knirker som aldri før :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20764

Så utrolig dumt :( Det ødelegger vell hele nyforelska-vogn-rusen din? :(
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20766

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nja, ikke helt,er så kjempefornøyd! Det er egentlig verst når jeg triller på ulendt terreng og skal til å tenke at jøss denne har kjempegod trillecomfort, men så hører jeg ikke mine egne tanker pga knirkingen :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20769

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Håper virkelig du får ordnet den knirkingen sånn at vogna blir så perfekt som den skal være :)
Og firstwheelen er sikkert skjebnebestemt ja, skal du ha en så dumper du over en på ett passende tidspunkt ;)

Kunne tenke meg å prøve Brio sing over litt lenger tidsrom enn jeg gjorde, samt en bugaboo (vet at jeg kan få brukt for den prisen, men tenk så mye kjekkere med en ny med kvittering i den fargen jeg vil ha og til en så god pris at jeg mest sannsylig kunne tjene på den, samt trillet den ut av butikken og ikke måtte styre med henting eller forskuddsbetaling osv...)
Men siden de absolutt skal koste mer enn jeg har råd til å betale i ny pris så frister den firstwheelen mer og mer her også :) Eneste jeg er redd for er at den skal være så dårlig at jeg ikke får meg til å selge den til samme prisen igjen... :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20771

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff og huff... Hvordan er den sammenlignet med Spirit da synes du?

Jeg tror Samboeren din ser poenget med dennet rillen når du kun har TFK...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20772

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Sins vet jeg ikke helt om jeg liker utseendet på understellet på.. men det gjør jeg vel strengt tatt ikke med tfken heller ;)
men syns det virker som så åmange selger unna singen sin fort, så har fått det for meg at den er billig og dårlig :dry:

Det burde rett og slett opprettes et BarnevognTek! Hvor man oppretter lånekort og kan velge og vrake i flere km2 med barnevogner og låne dem i en eller to uker i strekk!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20776

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det hadde jammen vært noe altså :)
Da hadde jeg kjøpt meg kun en bagvogn, så hadde jeg lånt meg gjennom hele beholdningen med vogner og så endt opp med å kjøpe den jeg likte best :) Men selvsagt beholdt lånekortet så jeg kunne byttet litt på innimellom :P

Nesten så jeg tror at det hadde vært marked for det i de største byene :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20777

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Huff og huff... Hvordan er den sammenlignet med Spirit da synes du?

Jeg tror Samboeren din ser poenget med dennet rillen når du kun har TFK...

Den var god du :laugh: han så ikke poenget med å erstatte kombien, så ikke poenget med cybextrilla, ser ikke poenget med noen ting :p eller, jhan er svært så opphengt i skivebremsene til tfk da, DE ser han poenget med.. :dry:

<Hvordan tfk eller firstwheels er sammenliknet med spirit? Tfk er myyyyyyyyyyye bedre! Rett og slett-.
Setene har begge pluss og minus. Setet til tfk er mykt og godt, pustende, stort. Spirit sitt er kankje litt rettere, men det er pga utformingen, og jeg tror tfk vil være rettere når S blir litt større og fyller den bedre.
Kalesjen til spiriten er jo lunere, emr buet, men tfk sine r også stor og god.
Trillekomforten er tiganger bedre enn spirit. Den går som jesus på vannet over grus og skogssti. Den er jo omtrent like tung i kg,men får ikke samme følelsen av å måtte aktivt dytte vognen fremover for å trille som jeg får med spiriten :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20780

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Det hadde jammen vært noe altså :)
Da hadde jeg kjøpt meg kun en bagvogn, så hadde jeg lånt meg gjennom hele beholdningen med vogner og så endt opp med å kjøpe den jeg likte best :) Men selvsagt beholdt lånekortet så jeg kunne byttet litt på innimellom :P

Nesten så jeg tror at det hadde vært marked for det i de største byene :)

Ja, ikke sant? må innrømme at jeg syns det var en knallgod idè B) Jeg hadde ihvertfall brukt det flittig! Man måtte selvsagt skrive under på noen regler, som at man blir fakturert for ødeleggelser og slikt, og leverer vogna i samme stand som man låner den.
Også kunne man hatt noen gamle antikvitetvogner som det sto "ikke til hjemlån" på, men man kunne trille dem forsiktig inne på barnevognteket.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20781

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
TrilleTek er kanskje mer fengende enn barnevognTek ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20782

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja klart man måtte skrevet under og hatt ordentlig registrering, og kunne godt ha betalt ett depositum også jeg :)
Er egentlig en veldig god ide, tenk alle som kunne tenke seg å prøve vogner før de kjøper - det er jammen ikke få! Og sånne uhelbredelig vogngale som oss kunne fått stilnet lystene sine uten å bruke så mye tid og penger på det. Helt ideelt! Håper noen med intiativ, tid og penger leser dette :laugh: :laugh:

Og det med anikvitetsvognene hadde jo vært en kjempemoro :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20783

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
TrilleTek er kanskje mer fengende enn barnevognTek ;)

Du har jo til og med navnet på plass ;) Denne ideen må noen slå til på altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20786

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
depositum var veldig fornuftig ja!
Lurer på om produsentene hadde sett at dette var til deres fordel eller omd e hadde sett på det som ufordelaktig og fortjenestestjelende jeg :dry:

Også burde det ligge vegg i vegg med en kafe ala babykroken i sandvika. Og en clas ohlson som man kunne plassere mennene i mens man tittet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20792

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh: :laugh: Du har jo en fix ferdig ide her jo ;) Tenkt på alt :cheer:

Ja barnevognprodusentene hadde kanskje vært litt delt, men de som kjøper en vogn de ikke liker hadde jo sikkert uansett solgt den fort, vogna hadde havnet på bruktmarkedet og produsenten hadde kanskje ikke solgt flere enn om man fikk prøve dem først :)
Kunne jo begrenset lånetiden til f.eks 2 uker. Det hadde jo også presset dem litt på kvalitet og utvikling, og samtidig ville det være en ypperlig anledning for dem til å få vist fram alle modellene sine.
Sånn alt i alt tror jeg nok det hadde vært mest positivt for dem også :)

Jeg vet iallefall at jeg ville jo eid en vogn og to selv, i tillegg til å låne litt :) Og fant jeg en jeg likte godt så hadde jeg sikkert kjøpt og solgt som nå :)

Nei, det der var en glimrende ide :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20797

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Enig! Ville sikkert testet en del bagvogner før baby kom, så kjøpt den jeg likte best. det samme med sportsvogn, men ville kommet tilbake både nå og da for å prøve andre vogner i allefall.
Da er det bare å vfente p¨å at rett person tilfeldigvis ramler innom denne tråden og tenker EUREKA! :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20800

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kanskje vi skal ta denne samtalen litt rundt omkring på ulike forum :laugh: :laugh:

Håpe på at det sitter en rik mamma og kjeder seg ett sted ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20801

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hadde jeg vært rik mamma hadde jeg aaaaaaaldri kjedet meg tror jeg ;)
Hadde jeg ikke hatt andre planer hadde jeg gjort det selv. Men nå kom jeg på en ting, at man måtte vel hatt tillatelse fra produsentene til å bedrive utleie. Kan bli et stusselig trilletek om bare billigprodusentene som selger gjennom elloskatalogen gidder :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20803

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jo det måtte man nok ha ja :) Ville nok kontaktet dem uansett om det var nødvendig eller ikke, egentlig greiest å ha dem med på laget :)
Da kunne man jo også kjøpt vognene direkte derfra, og inngått gode avtaler. Man ville nok sikkert trengt litt nye deler og reperasjoner på såpass med vogner også.
Men tror nok at de fleste produsentene kunne se fordelene ved ett trilletek jeg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20805

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og jeg tror det er fullt ut gjennomførbart, men har heller ikke tid eller krefter til å sette igang ett sånt prosjekt.
Men starter man sånn babykafe, gjerne med aktiviteter og kurs på samme stedet, som babymassasje, sang, osv og så hatt dette trilleteket i tillegg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20806

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vi får melde boss på skaperen neste år :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20808

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
oss, ikke boss :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20816

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg har tenkt på noe alla dette jeg også, men det er hvorfor det ike er innbytte på gamlebarnevogner... Slik som det er på bruktbiler...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20818

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ikke dum ide det hellet Spentsmurf, tror så absolutt det hadde fungert utmerket!
Mange hadde kanskje heller kjøpt en fint brukt om butikken gikk god for den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20819

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kunne jo vært kombinert faktisk!
Men ene reflextilknyttede butikken her i byen kjøper og selger brukte vogner. jeg bare husker det aldri når jeg skal kjøpe eller selge selv. skikkelig idiotisk.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20820

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er jo supert om man skal selge en brukt for å kjøpe ny, så lettvindt også!
Du får se hva de er villig til å gi for spiriten din ;) De har jo utmerket mulighet for å fikse/bytte hjul på den også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20823

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
lurt! Minn meg på det når jeg kommer her etter ferien og begynner å rable om finnannonser og sånt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20825

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det skal jeg gjøre :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20831

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg er ikke noe fan av disse vognene... det er flere som har opplevd at de rett og slett har brutt sammen.. hehehe.. men det gjelder visst hovedsaklig dobbelvognene da men... :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20838

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Der avgjorde du saken for min del :laugh: :laugh: takk for infoen ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20840

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20841

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
æsj! Da var jeg tilbake på 0.. Men hva med den der bugaboo frog, hva er egentlig det for no? Syns den ser klin lik cameleon..
Ligger en på finn til 2000, og den er oransje, akkurat sånnj jeg vil ha den ;) litt falmet og et par-tre år gammel.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20846

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
æsj! Da var jeg tilbake på 0.. Men hva med den der bugaboo frog, hva er egentlig det for no? Syns den ser klin lik cameleon..
Ligger en på finn til 2000, og den er oransje, akkurat sånnj jeg vil ha den ;) litt falmet og et par-tre år gammel.


Frog kan man ikke bytte trekk på, på samme måte som Cam (mener jeg å huske) og den har ikke samme fjøringsystemet på forhjula...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20848

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ikke lurt med andre ord, jeg sol solgte den svarte mistralen min bare fordi den var falmet ( så mye falmet at bare jeg så det ;) ).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20849

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Se der ja, endelig kom lille og knøtta og støttet meg i kritikken min, som forøvrig kunne vært grunnløs og kun basert på magefølelse. Godt den ikke var det da, og godt at noen har peiling. Jeg likte nemlig også denne vogna, og er takknemlig for at damen på BH var ærlig med meg ellers hadde jeg sikkert endt opp med den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20852

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men til 1000 kroner da.. Kan jo være for dårlig til å være verdt 3000, men god noktil å være verdt 1000. Klamrer meg til her :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20855

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
men til 1000 kroner da.. Kan jo være for dårlig til å være verdt 3000, men god noktil å være verdt 1000. Klamrer meg til her :laugh:

Tja.... vet ikke om jeg hadde syns det heller jeg, om vogna hadde knela med ungen min oppi..

Vet det er mange som fornøyde med denne vogna, men jeg liker den ikke, og tar heller ikke sjansen på å prøve vogner som har hatt sammenbrudd... :p Samme om det er 10, 2 eller 100 tilfeller.. :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20857

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Marihøna: Kjøp Lille og Knøtta sin Bee, jeg kan hente den for deg :-) Og så frakter vi den til deg i Drammen når vi skal på hytta en gang i sommer....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20859

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Marihøna: Kjøp Lille og Knøtta sin Bee, jeg kan hente den for deg :-) Og så frakter vi den til deg i Drammen når vi skal på hytta en gang i sommer....

satt skikkelig og vurderte det her, skulle til og med sende deg mail og spørre om du ville hente og oppbevare den for meg :blush: Snill er du! :) Men jeg tror jeg bare må kontrollere lystene mie ;) innmari kjedelig, men.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20860

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
lille og knøtta skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
men til 1000 kroner da.. Kan jo være for dårlig til å være verdt 3000, men god noktil å være verdt 1000. Klamrer meg til her :laugh:

Tja.... vet ikke om jeg hadde syns det heller jeg, om vogna hadde knela med ungen min oppi..

Vet det er mange som fornøyde med denne vogna, men jeg liker den ikke, og tar heller ikke sjansen på å prøve vogner som har hatt sammenbrudd... :p Samme om det er 10, 2 eller 100 tilfeller.. :)

Helt enig i den altså! Kan kompromisse med en del om prisen er god og vogna virker å dekke mine behov noenlunde, men tar IKKE sjansen på en vogn som har klappa sammen altså :unsure: Det hadde vært kriiiise :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20869

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MariHønaMedHvitveis skrev:
Spentsmurf skrev:
Marihøna: Kjøp Lille og Knøtta sin Bee, jeg kan hente den for deg :-) Og så frakter vi den til deg i Drammen når vi skal på hytta en gang i sommer....

satt skikkelig og vurderte det her, skulle til og med sende deg mail og spørre om du ville hente og oppbevare den for meg :blush: Snill er du! :) Men jeg tror jeg bare må kontrollere lystene mie ;) innmari kjedelig, men.

Men ååå... hehe jeg gjør det gjerne! ;) Trenger jo ikke være redd for at jeg prøver den heller, for jeg har jo straks min egen!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20871

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg er mer redd for å bli tatt av politiet mens jeg raner banken som må ranes for at jeg skal ha råd til den nå før ferien ;)
Også vil jeg ha rrråååsa, og jeg kan ihvertfall ikke kjøpe både vogn OG tilleggstrekk :s Nei æsj altså, lurer på hvordan dette skal gå opp.
Må få meg ny jobb!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20878

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Gjør som du har snakket om tidligere, søk deg jobb på en en barneutstyrsbutikk til høsten (deltid eller ekstra) og få deg noen fine rabatter :) Da kan du teste ut litt både på jobb, og råd til å prøve flere hjemme :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20879

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20883

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20884

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20889

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Oi, det var jammen tidlig :S
Ja du får tenke litt på det, det blir nok bra uansett :)

God natt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20891

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, ja det hadde vært noe... Men kan kanskje bli vel mye fristelser for meg...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20895

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tja, er ikke sikkert det :) Da får du jo kjennskap til vognene på en helt annen måte, så kanskje du hadde funnet den perfekte uten å måtte kjøpe alle aktuelle først :P

Hehe, hadde nok blitt fristet jeg også ja, men tror nok at jeg hadde holdt meg noenlunde i skinnet :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20903

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi krysser fingre for deg vet du :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20947

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg ville blitt mer fristet av å jobbe i kaffebar, da ville jeg drukket aaaalt for mye kaffe og drømt om de vognene jeg ville prøve.
I en barneutstyrsbutikk vil du få tilgang til nye vogner hele tiden og kan tafse litt når trangen melder seg, fremfor å bestille nye vogner du ikke vet om du vil like, slik som jeg... :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20959

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MHMH: Lykke til med tenking :) Å jobbe i utstyrbutikk ER moro !! Og nei, det stopper ikke vogndilla eller lysten.. hvertfall ikke min, det gjør det nesten bare verre.. hehe.. tanken på lett og rimeligere tilgang.. hehe... :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20961

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: hadde jeg aldri forestilt meg heller, tvert i mot. Det er prøvemulighetene, bare synet av dem, og ansattrabatten som skal hjelpe til å kue KJØPEtrangen :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20967

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: hadde jeg aldri forestilt meg heller, tvert i mot. Det er prøvemulighetene, bare synet av dem, og ansattrabatten som skal hjelpe til å kue KJØPEtrangen :p

hihi,, yeah right... :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #20978

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja tenk :angry: ta nå ikke livsløgnen fra en stakkar ;laugh: :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #21003

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
hehe
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #21023

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Men om man kjøper populære vogner som er lettsolgt og går for en del, så kan man jo kjøpe med rabatt og bruke den en stund og selge igjen med minimalt tap :)
Det må jo bare være helt perfekt, det er jo ikke så ille å kjøpe da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #21047

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Men om man kjøper populære vogner som er lettsolgt og går for en del, så kan man jo kjøpe med rabatt og bruke den en stund og selge igjen med minimalt tap :)
Det må jo bare være helt perfekt, det er jo ikke så ille å kjøpe da ;)

Det er sant, bare husk at ikke alle arbeidsgivere er like glad for slikt.. :) Du blir jo nesten "konkurrent" om man kjøper og selger mye og ofte.. hihihi :)

Kommer jo mye an på da om man har en kjekk sjef eller snerpete en..:p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #21049

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ikke konkurrent når man selger til noen i en annen by da ;) ALltid sende vognene jeg kjøper til Vardø! :laugh:

Men jeg har ingen planer om å kjøpe en vogn i måneden for så å selge den igjen altså ;) Har planer om å finne den perfekte vognstall, og den skal bestå av MAKS tre vogner, helst bare to. Og da trenger jeg å teste litt :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #21053

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
Ikke konkurrent når man selger til noen i en annen by da ;) ALltid sende vognene jeg kjøper til Vardø! :laugh:

Men jeg har ingen planer om å kjøpe en vogn i måneden for så å selge den igjen altså ;) Har planer om å finne den perfekte vognstall, og den skal bestå av MAKS tre vogner, helst bare to. Og da trenger jeg å teste litt :p

Hehe..... jeg trodde jeg skulle bli "kurert" jeg, når jeg fikk jobbe i utstyrsbutikk, men jeg blir jo bare verre.. hihihi... for vi får jo se og vite om nyheter før andre, og i tillegg får man se alt man kan bestille, og som vi ikke tar inni butikken... samt at man får jo dilla på alt annet også.. tilbehør, stæsj.. ++++++ hehehe... så det er liksom ikke bare vognmekka man kommer til... :p

Men jeg har verdens beste sjef(er) OG beste jobb.... ( Jeg er utdanna noe heeeelt annet, men kunne fint gjort dette resten av livet...hihihi)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #21056

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg tror ikke jeg VIL bli kurert, jeg vil heller være gal med 30 % avslag :laugh:
Jeg har stor glede av å få bestille inn spesialkaff som vi ikke egentlig tar inn til kundesalg fra katalogen, men må innrømme at det hadde vært festeligere å kunne velge og vrake fra barneutstyrskatalogen ja ;)

Skal studere i fem år, kanskje lenger om jeg tar alt deltid, så jeg kan gjerne jobbe med utstyr de neste 10 år ;) Var en kunde i forrige jobben min som var lektor og underviste på privatgymnas. Han hadd ejobbet på kaffebar i studietiden, og jobbet fortsatt en helg i ny og ne bare for at han savnet det. Ser for meg at jeg er 50 år gammel lærer og jobber i barneutsyrsbutikk en kveld i uka :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #21063

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
Jeg tror ikke jeg VIL bli kurert, jeg vil heller være gal med 30 % avslag :laugh:
Jeg har stor glede av å få bestille inn spesialkaff som vi ikke egentlig tar inn til kundesalg fra katalogen, men må innrømme at det hadde vært festeligere å kunne velge og vrake fra barneutstyrskatalogen ja ;)

Skal studere i fem år, kanskje lenger om jeg tar alt deltid, så jeg kan gjerne jobbe med utstyr de neste 10 år ;) Var en kunde i forrige jobben min som var lektor og underviste på privatgymnas. Han hadd ejobbet på kaffebar i studietiden, og jobbet fortsatt en helg i ny og ne bare for at han savnet det. Ser for meg at jeg er 50 år gammel lærer og jobber i barneutsyrsbutikk en kveld i uka :laugh:

Hehe.... da er vi to... :)
Bare at min ord. jobb lar seg dårlig kombinere med det.. men den tid den sorg ! :) Koser meg i nuet... :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Firstwheels city elite - er det min neste trille? 14 år 9 måneder siden #21068

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
lille og knøtta skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Men om man kjøper populære vogner som er lettsolgt og går for en del, så kan man jo kjøpe med rabatt og bruke den en stund og selge igjen med minimalt tap :)
Det må jo bare være helt perfekt, det er jo ikke så ille å kjøpe da ;)

Det er sant, bare husk at ikke alle arbeidsgivere er like glad for slikt.. :) Du blir jo nesten "konkurrent" om man kjøper og selger mye og ofte.. hihihi :)

Kommer jo mye an på da om man har en kjekk sjef eller snerpete en..:p

Ja det er jo noe å tenke på! Jaja, rabatt på noe av utstyret hadde hjulpet det også :P
Hadde jeg bodd nærmere en så hadde jeg søkt jobb på flekken, og gjerne fortsatt en kveld i uken for moro skyld etter studieslutt ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.718 sekunder