Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus?

Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20589

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Står 30% avslag på mange triller, men finner ikke ut hvilke... Skulle så gjerne visst det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20592

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
var på barnas hus idag og greide å unngå å legge merke til det :blush:
ELler, det var en trollertrille på salg, og så var hvaheter den. Ettellerannet city elite, den som er sånn bugaboo-kopi. Firstwheels! Den koster 1000 kroner nå, det er nesten så jeg kjøper en lilla selv, syns faktisk ikke den var så ikke god å kjøre. Lufthjul og myk fjæring.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20596

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg så på en brun First wheels i Sandvika og holdt nesten på å kjøpe den, men damen i butikken sa at den faktisk ikke var så god. Jeg har lest endel negativt om den og, så da lot jeg være. Men som trille på et kjøpesenter er den sikkert grei nok, iallefall til den prisen. Og så er den jo vendbar da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20597

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Æsj! Hva var det som ikke var så bra da, sa hun noe om det? Og hva har du lest? Fikk kjempelyst på den jeg, men det er jo kun basert på utseende og trillecomfort inne i butikk. Litt skeptisk til den typen sittedel kanskje, men tenker jo bare som sommervogn-reisetrille-shoppevogn..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20598

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
www.barnevognguiden.no/firstwheels/firstwheels-city-elite.html

Leste disse omtalene jeg. Når jeg leser igjen så var de jo ikke så negative. Jeg fikk inntrykk av at den generelt var av litt dårlig kvalitet. Og hun sa det ikke for at jeg skulle kjøpe noe annet der, for jeg sa at jeg egentlig bare kikket. Jeg syns den ble for stor til å kun være shoppingtrille, men nå lurer jeg på om jeg angrer meg litt... :laugh:
Bremsen på den jeg prøvde var allerede veldig hard, noe av det som det klages på i omtalen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20599

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hmmm, de firstwheels-vognene har jeg faktisk titt litt på tidligere. Synes også de er fine :) Til 1000 kr sier det seg jo selv at kvaliteten nok ikke er helt på topp, men om det er mer som shopping/reisetrille så er den jo kanskje grei nok?? :)
Lurer på om jeg må ta en titt på den en gang til :P

Troller triller er ikke interessant... Lurer på om det er flere? Jeg tror jeg må ta meg en tur og se :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20600

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmm. Veldig yst påen. får kanskje prøve med S oppi da. De er så fine, og nedsatt fra 3000 til 1000! Nesten dumt å ikke kjøpe :p

Si fra om du tar en tur da, og ser hvilke andre det var. Buggster og slivercrosstrillene sto samlet i en klynge i veldig mange farger av hver, litt sånn salgstriksstabling, kanskje det er de som er på salg?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20601

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg var en kjapp tur innom barnas hus på sandvika storsenter på fredag, og da mener jeg at det var 30% på alle triller (utenom Bee, Buggster + noen få til, altså de beste og dyreste).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20602

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vogngal skrev:
Jeg var en kjapp tur innom barnas hus på sandvika storsenter på fredag, og da mener jeg at det var 30% på alle triller (utenom Bee, Buggster + noen få til, altså de beste og dyreste).

Ja det er jo bare typisk at de beste IKKE er på salget :dry: Buggster og bee er jo de jeg ønsker meg aller mest... Så du om zappen var på tilbud?
Lurer på hvor lenge det varer for kommer meg sikkert ikke av gårde før fredag :unsure: Men det varer vel forhåpentligvis så lenge siden de akkurat er begynt å reklamere for det.

Den firstwheelen frister litt også altså, siden den er så billig nå!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20605

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Siden det var idag også varer det helt sikkert ut uken, ihverlfall: Eller, det er jo første juli på ønsdag, kanskje det bare er imorgen igjen?? :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20609

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det rekker jeg iallefall ikke! Men det kan da ikke være så kort? Står jo sommersalg også. Nei, de får da ha salget minst en uke til :P
Får se om annonsebanneret fremdeles er her på torsdag ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20610

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Håper det! Sommersalg bør vel vare ut juli, det er vel 08-modeller som skal ut? Ja vi satser på det. Dablir det valgets kvaler da. Den er vendbar OG knallfarget, skal mye til for å holde meg igjen nå ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20612

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ut med spiriten, inn med firstwheel da får du iallefall ca 1500 til overs sikkert (om ikke mer)
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

SÅ billig, SÅ fin farge og vendbar, jeg synes du skal slå til! Gjør sikkert jeg også om ikke gutten min er for lang ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20624

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Lurer på en ting me firstwheelen :P Må man ta av sittedelen for å slå den sammen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20626

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei det tror jeg ikke, ser ut til at sittedelen er sammenleggbar. Men skal ikke si det for sikkert altså, ser bare sånn ut på produsentbildene. Skal visst bli veldig liten :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20631

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Tenkte kanskje å selge buggis å kjøpe den hvis d går å slå den sammen uten å ta fra hverandre...
Mannen er så sint på buggis serru :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20642

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MammasLilleVidunder skrev:
Ut med spiriten, inn med firstwheel da får du iallefall ca 1500 til overs sikkert (om ikke mer)
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

SÅ billig, SÅ fin farge og vendbar, jeg synes du skal slå til! Gjør sikkert jeg også om ikke gutten min er for lang ;)
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20648

MammasLilleVidunder skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20651

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20682

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20684

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20703

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20709

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20719

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20744

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20749

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20753

Maybeme skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20756

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
mamman~til~lucas skrev:
Maybeme skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Aha, da leste jeg ikke godt nok. :laugh: Har ikke satt meg inn i hva den kostet ny, så tenkte det var det som var 1500,- Leste litt fort.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20757

Maybeme skrev:

Aha, da leste jeg ikke godt nok. :laugh: Har ikke satt meg inn i hva den kostet ny, så tenkte det var det som var 1500,- Leste litt fort.

Det går så fort i svingene her, at det skal mye til å ikke lese litt feil innimellom :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hvilke triller som er på salg på barnas hus? 14 år 8 måneder siden #20778

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så på en sort timmy fashion modell på bh sist jeg var der, og da var de faktisk kommet opp i nesten 3500 :blink: Synes de blir dyrere for hver gang jeg ser på prislappen på dem jeg...
Så verv en og betal 1500 kr er egentlig en veldig bra pris :)

Men om det ikke er der lenger så er det jo ikke noe mer å tenke på :)
Men er myyyyyye annet fint der ja, både til hjemmet men også bæremeis, bilstol, sykkelsete og masse fine leker :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.690 sekunder