Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna.

Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna. 14 år 9 måneder siden #20368

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Siden Oskar nærmer seg ett år, tenkte jeg det var greit at han fikk flytte ut av babybagen og over i sportsdel. Han sover i den for første gang nå, og det er deilig at den er litt luftigere. Jeg er likvel ikke helt fornøyd (såklart), for det virker som om han blir liggende litt i nedoverbakke med hodet, og jeg fikk kun til å bruke den nederste delen av selen. De som skal over skuldrene er så høyt oppe. Må teste dette mer, men kanskje hadde det vært greit å bare selge denne og bruke den billige kombivogna i barnehagen. Der sover han jo også godt. Må tenke mere igjen. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna. 14 år 9 måneder siden #20370

Det tok veldig lang tid før jeg vendte meg til sportsvogndelen til Emmaljungaen men nå elsker jeg den. Har akkurat det samme problemet med selene som du :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna. 14 år 9 måneder siden #20376

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Har målt med vater, og han ligger nok ikke i nedoverbakke, det er vel bare optisk bedrag. Selene syns jeg fortsatt er håpløse, men skal prøve å bytte til de løse vi hadde i bagen, så får vi se.
Tror aldri jeg kommer til å elske den, men det er ikke nødvendig heller, jeg må bare like den såpass godt at den kan bli sovevogn i barnehagen. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna. 14 år 9 måneder siden #20377

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm... jeg skrev et langt svar på dette her i formiddag, men har vel klart å trykke avbryt i steden for lagre da....

Uansett, jeg skrev noe sånn som at jeg har testet, emmaljunga, basson og teutonia sportsvogner og synes at alle selene sitter HØYT over hodet. Men nå er det blitt en vanesak, og vi har ikke løseseler....

Håper du venner deg til hele greia da, tenker gutten blir storfornøyd! Her begynte prinsessa å reise seg i bagen ved 7 mnd alder.... Så siden da har vi kjørt sportsvogn. :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna. 14 år 9 måneder siden #20397

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vi kjøpte løs sele fra tullsa, 179 kroner. Bruker den i alle vognene, pluss i barnestoler når vi er på kafeer og sånt, du kan jo vurdere det :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna. 14 år 9 måneder siden #20404

MariHønaMedHvitveis skrev:
vi kjøpte løs sele fra tullsa, 179 kroner. Bruker den i alle vognene, pluss i barnestoler når vi er på kafeer og sånt, du kan jo vurdere det :)

Jepp, det kan være kjekt å ha!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi tatt i bruk sportsdelen til Simo-vogna. 14 år 9 måneder siden #20408

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Vi har en løs sele som vi har brukt i bagen, så får flytte over denne. De nederste selehullene er på linje med toppen av hodet når setet er lagt ned. ;) Selen rundt midjen satt heller ikke så bra, han vridde seg ut på et blunk når han bestemte seg for det. Kan heldigvis bare fjerne dem og sette på de løse.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.533 sekunder