Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Har dere noen tips til strategiske plasser å smøre knirkende Scooter? (MLV)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Har dere noen tips til strategiske plasser å smøre knirkende Scooter? (MLV)

Har dere noen tips til strategiske plasser å smøre knirkende Scooter? (MLV) 14 år 9 måneder siden #20253

Synes det er så vanskelig med en helt "ny" knirkende vogn jeg ikke kjenner. Har smurt litt her og der, men ikke helt klart å lokalisere problemområdet :blush:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har dere noen tips til strategiske plasser å smøre knirkende Scooter? (MLV) 14 år 9 måneder siden #20255

Og enda et Scooterspm; Hvordan justerer jeg fotbrettet? :blush:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har dere noen tips til strategiske plasser å smøre knirkende Scooter? (MLV) 14 år 9 måneder siden #20380

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fotbrettet bare drar du litt ut og løfter (eller omvendt :blink: )

Angående smøring vet jeg ikke helt, for min knirker (BANK I BORDET) ikke enda, men hadde iallefall tatt av hjulene og vasket og tørket veldig godt festene der og så smurt.
Ellers er det jo alltid lurt å vaske og tørke(tørke er viktig) i fjæring og ledd :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har dere noen tips til strategiske plasser å smøre knirkende Scooter? (MLV) 14 år 9 måneder siden #20390

Har visst fått vekk all knirkingen før jeg las dette :D Husket du fortalte om vask, tørk og smøring av hjulene for en liten stund siden, så gjorde det, og vasket, tørket og smurte alle mulige andre plasser det hørtes ut som den knirket :cheer:

Ikke fått prøvetrillet ennå da. Har fått mail fra to interesserte på finn.. men lurer på å beholde den selv. ÆÆÆææ :dry:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.686 sekunder