Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococo
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococo

Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20113

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Da er endelig coco i hus :woohoo: :dans1:
Så i dag har jeg vært å kjøpt stoff, og skal sy seatinsert :) !
Skal prøve å tegne opp selv... :S Håper d blir bra :P
Har tegnet en liten skisse på hvordan d skal se ut, men er verre å få d fint stort... :whistle:
Wish me luck :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20115

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hipp hurra :) Så artig å høre at du endelig har drømmetrekket ditt i hus :)Håper du vil legge ut bilder av vogn og seat insert når det står ferdig! Lykke til med syingen, går nok kjempebra :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20118

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Empa skrev:
Hipp hurra :) Så artig å høre at du endelig har drømmetrekket ditt i hus :)Håper du vil legge ut bilder av vogn og seat insert når det står ferdig! Lykke til med syingen, går nok kjempebra :)

Takk takk takk :cheer:

Jeg skal gjøre d, nå har jeg sagt d så da har jeg litt press på meg til å få d ferdig og :P (kan være litt treg til å komme igang jeg serru... :whistle: )
Litt dumt å starte sånne prosjekter når d er så fint vær men... :blink: Vi får se hva d blir :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20119

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Gratulerer med drømmetrekket i hus. Deilig å få noe man har ventet sånn på, og oppleve at det står til forventningene. ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20120

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Maybeme skrev:
Gratulerer med drømmetrekket i hus. Deilig å få noe man har ventet sånn på, og oppleve at det står til forventningene. ;)

Syns kanskje d var litt knæsjere rosa enn jeg trodde :whistle: . men har vent meg til d, og er kjempefornøyd :)
Men har ikke lyst å selge barok-trekket da :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20126

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe da går jeg for at du beholder barok-trekket som tilleggstrekk. det gjør vel ikke noem det ligger litt til?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20135

Oo, gratulerer med å endelig ha coco i hus :cheer: Jeg håper vi får se bilder. Og jeg er enig med Spentsmurf, det skader ikke å ha barok i tillegg :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20136

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg tenker også siden du nå en gang har kjøpt det kan det være greit å ha det liggende litt før du eventuelt kvitter deg med det, tilfelle coco ikke svarer til forventningene likevel. Men som MTL sa, vi venter på bilder :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20141

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
gratulerewr!! sÅ den for første gang irl i går tror jeg faktisk, og den er jo kjempefin! Godt valg! Men det andre er jmo også nydelig, og deter jo litt mer vinter kanskje? Du kan beholde det som jule-trekk syns jeg :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20204

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Ja, jeg beholder d nok en stund for å se tenker jeg :)
Skal legge ut bilder, men tenkte å prøve å få sydd seatinsertet først, så får jeg me d og :) Hvis d blir noe av d da :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Coco coco coco coco coco cococ cocococococoocococococococococ​o 14 år 9 måneder siden #20206

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Gratulerer med ny vogn, og masse lykke til med sying !! ;)

Er kjempespent på bilder ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.821 sekunder