Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!!

Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19808

Kids & Care har kampanje på MB UJ igjen ;) Til 500,- kroner mer enn sist, men det er mer enn godt nok for meg :D

Nå MÅ bare skattepenge skynte seg inn på konto!! ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19809

På skatteetaten står det at skatteoppgjøret sendes ut til de fleste imorgen. Bare en dag å vente, så kan jeg bestille :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19810

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
OJ!!!!! Nåer det bare å slå til!!!! Hvilken farge skal du ha?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19811

Sort ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19813

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ah, så bra! Nesten så du bør bestille i dag da, holder sikkert å vente med betaling eller hvordan er det der?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19823

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, hvis man ikke må betale når man bestiller kan du jo bestille idag?
H<voer mye koster den nå da, er det 4500? nei, 5500 kanskje?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19831

5500 ja, rekner med det er samme betalingsgreia som når jeg bestilte reiseseng, da betalte jeg med visa med en gang. Så må vente. Det blir helt sikkert ikke utsolgt til imorgen. Alle kan ikke være sånn som meg som har sjekket hver dag ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19837

Er det jeg som er blind (nok en gang), eller selger ikke Kids & Care bumperbar til MB?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19912

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nå har jeg ikke sjekket siden da, men om de ikke har den så er det lett å få tak i i Bergen :)
Både barnas hus og biteringen har den ;)

Og veldig kjekt at det kom ny kampanje omtrent samtidig med skattepengene :) De blir helt sikkert ikke utsolgt så fort :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19915

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
mamman~til~lucas skrev:
Er det jeg som er blind (nok en gang), eller selger ikke Kids & Care bumperbar til MB?

Nei, det stemmer nok etter hva jeg har sett oxo. Synes ikke å ha sett det i butikkene her omkring heller....den nye bumperbaren vel å merke.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19939

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lurer på når jeg skal få testet denne vogna jeg hihi

Jeg snakket med Kids&Care i forbindelse med at jeg skulle kjøpe reiseseng, og da var de veldig greie å snakke med så ring og hør etter bumperbar du :-)



Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19947

Da får vi vente med å kjøpe bumperbar til vi flytter til Bergen ;) Gidder ikke bestille det alene en annen plass og måtte betale mye porto :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19949

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi det skjønner jeg godt :-) Men rart de ikke har der du kjøper vogna igrunn....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19960

Får ringe eller sende en mail imorgen før jeg bestiller å høre for sikkerhetsskyld ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19961

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det tror jeg er lurt, men nå tror jeg et er natta!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19965

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har ikke kjøpt bumperbar til 09 MB enda, tenkte å se det an. Solgte den gamle med den forrige vogna. Føler egentlig ikke at vi har så veldig behov for bumperbaren, han sitter uansett med seler i vogna. Bumperbaren er kjekk å ha, men for oss er det ikke et must som vi MÅ ha med en gang.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19967

Tror vi skal klare oss uten en liten periode også :) Men jeg vet jeg vil ha det, L liker bumperbaren så godt. Sitter å holder i den, fester leker der osv.


Også er ikke skattepenge kommet ennå. Må sjekke nettbanken igjen etter 12 :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19968

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Våre kom på mandag faktisk ! :)

Grattis med nesten ny vogn ! Moro !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19970

Heldige dere ;) Her er det fortsatt ikke kommet noe. Får håpe det kommer i morgen! ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19972

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
så kjipt da :S Ser det er flere som venter på dem rundt om... har du funnte bumper?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19975

De kommer vell iløpet av uken, håper jeg :) Har ikke sett noe mer etter bumperbar, tror vi bare venter med det til vi er i Bergen igjen :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19984

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ok :)

Jeg klarer meg ikke uten det, og syns det er en uting at det ikke følger med som standard :(
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19987

Er enig med det. Jeg har aldri prøvd sportsvogn uten når jeg tenker meg om :)

Vi er i Bergen minst 1 gang i mnden, og nå flytter vi dit i juli eller august også, så det blir ikke lenge vi må vente :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19988

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
åååååååååå så gøy at du endelig skal få kjøpt drømmevogna snart :pinkflower:
Så synd du ikke har fått skattepengene ennå da, d er jo typisk at de er trege me dine da...siden du har bestemt deg for å handle vogn..
Jeg har jo fått mine, men kunne godt byttet me deg så du fikk før meg om d hadde vært mulig :hug1:
"Men den som venter på noe godt... :dans1: "
Satser på de kommer i morgen vi ;) :hug2:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19994

Sikkert en kombinasjon av skatteetaten og banken min som gjør det går treeeigt. Men jeg må bare klare å vente :cheer:

Prøver å begrense forventningene til MB litt, så jeg ikke skal bli skuffet :laugh:
Det blir så deeeilig med ny vogn ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #19999

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Ingen skattepenger her heller, men det skyldes at vi ble skyldige så det holdt. :laugh:
Men MB virker som en fantastisk vogn, vurderte den jeg og. Var og trillet den på Barnas Hus på mandag, og syns den brune er så fin.
Håper du får bestilt den snart.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #20001

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
mamman~til~lucas skrev:
Sikkert en kombinasjon av skatteetaten og banken min som gjør det går treeeigt. Men jeg må bare klare å vente :cheer:

Prøver å begrense forventningene til MB litt, så jeg ikke skal bli skuffet :laugh:
Det blir så deeeilig med ny vogn ;)

Bra du ikke er like utålmodig som meg da :P

Ja, er vel greit å ikke ha skyhøye forventninger til noe... selv om mange er fornøyd er d jo ikke sikkert du er d... :S :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #20014

Jeg var sikker på at jeg kom til å få baksmell også, men ble VELDIG positivt overrasket :laugh:

Er nesten helt sikker på at jeg blir fornøyd - men jeg kommer til å savne mye med spiriten. Også spørs det om L blir fornøyd :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #20064

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Maybeme skrev:
Ingen skattepenger her heller, men det skyldes at vi ble skyldige så det holdt. :laugh:
Men MB virker som en fantastisk vogn, vurderte den jeg og. Var og trillet den på Barnas Hus på mandag, og syns den brune er så fin.
Håper du får bestilt den snart.

Jeg håper du også finner deg vogn temmelig snart! :-) Du fortjener det nå.. Tenkt noe mer på GO?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #20081

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
GOOO Girl Gooooo goooo gooo... hehehehe.... :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #20086

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har enda ikke fått skattepengene, og tenker på dere som skal ha ny vogn og venter på dem :) Håper de kommer inn på kontoen deres snart!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 10 måneder siden #20091

Fortsatt ingen skattepenger her heller. Men de skal være komt iløpet av uken i alle fall :) Begynner å bli litt utollmodig :blush:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 9 måneder siden #20323

Dumme, dumme skatteetaten!!! :angry: Ingen skattepenger ennå, og MB er tilbake til fullpris :(
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 9 måneder siden #20329

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Typisk!!! Får håpe det dukker opp nye tilbud nå etterhvert som vogna komme rpå lager :) Jeg har heller ikke fått skattepengene enda ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mountain Buggy Urban Jungle til kampanjepris - igjen!! 14 år 9 måneder siden #20348

Ja, håper det :) Jeg begynte å tro at jeg var den eneste som ikke har fått skattepenger, alle rundt meg har fått sine, men da er vi i alle fall to :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.908 sekunder