Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogn-uheldig!

Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18720

Jeg tror ikke jeg kunne vert mer uheldig med Spiriten enn det jeg har vært :( Problemene bare hoper seg opp. Dere vet jo om grus i hjul og at den føles så løs, men nå er det enda mer. Først ble understellet, som jeg alltid har passet så godt på, ripet helt opp på bussen på fredag. En busstur på under ti minutter :angry: !! Også er vognen begynt å knirke!! :( Knirker verst når stellevesken henger på :( Skjønner ikke hvor jeg kan smøre for å få det bort heller, det høres, som spentsmurf har fortalt om sin spirit tidligere, ut som det kommer fra innsiden på understellet.

Er så missfornøyd nå. Understellet er min egen feil, jeg burde husket på beskyttelse til det, men alikevell. Har mest lyst å sette vognen igjen med en "gis bort" plakat på torgallmenningen :(


Utenom det har vi en helt FANTASTISK helg. Storkoser oss i Bergen :)
Håper dere har det like fint som oss :)
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18728

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff da, så kjedelig. Jeg kan fortelle at min spirit har det verre en din, med unntak av steinen. Jeg har hundre millioner riper etter mange turer ut og inn av trang bil. (stor bil, trangt med vogn og hundebur.) I vinter klarte likevel manen min å knekke den ene "dingsen" som man trykker på for å få av sportsdelen/bagen. Den knakk da han brukte makt for å få den inn i bilen eller ut eller noe dumt... Uansett, jeg hadde helt glemt det til jeg skulle ta av sportsdelen for å ta noen bilder for en tid siden. Altså, hva du enn gjør, ikke gi den bort!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18731

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ånei!! Så utrolig synd! Nå fikk jeg en dytt, tror jeg må forte meg å selge spiriten før den også begynner sånn :(
Men du har jo et påskudd for å kjøpe ny vogn da, en nydelig, herlig MB :) Skattepengene kommer fra mandag av :lol:

Supert at dere har det supert! ;) Håper det blir knal lresten av helgen også, men det kan vel ikke bli noe annet, hotell og greier!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18738

Det skal bli så deilig å få byttet vogn :cheer:

Spentsmurf, høres ut som spiritene våre er likestilte. Den knekte dingsen din veier opp for mine hjul med grus. Og ripene er helt forferdelig store, mange og skjemmende til å ha kommet på en så kort tur.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18750

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff, er det virkelig SÅ mange riper på en tur? Irriterende det altså. Våre har kommet jevnt og trutt.. En etter en, eller ti på ti... hihi Egentlig ikke noe å le av at en så dyr vogn ripes på den måten.

men marihøna; om du selger spirit, da er du ikke helt trofast vel?!?! :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18785

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
johohoi :( Jeg er trofast i hjertet ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18788

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm... usikker på den altså;) Men skal godta det :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18805

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Så kjedelig med så masse riper på vogna da. Den Spiriten din høres ikke helt god ut altså. Jeg prøvetrillet MB i dag, og skjønner godt at du vil ha en slik. Den var kjempeflott og herlig å trille. Neste gang kanskje? Jeg skal holde utkikk på Finn. :cheer:
Tenker du å selge Spiriten? Da er det jo kjedelig at den er så oppskrapet. :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18806

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Spirit blir oppskrapet uansett hvordan man behandler den tror jeg. Det er skikkelig kjedelig, og jeg tror alle som kjøper en brukt spirit er klar over dette. De blir nok i alle fall veldig fort klar over det. Vår fikk merker første gangen vi la den i bilen, og det var 2 mnd før babyen ble født.... Ikke mye morsomt.
Vet ikke helt hva det er som gjør at denne er så utsatt for nettopp dette.
Klart det er ekstra kjedelig når man får masse riper på en gang, men slik er det bare tror jeg. Jeg tror vi får riper bare av å trille også jeg, i skog f.eks....
Og ikke minst er det kjedelig når man skal selge vogna, da ønsker jo de fleste å ha en perfekt utseende vogn for å få mest mulig. Kanskje går det an å ta på noe for å beskytte den litt???
Men, knirkingen er nok mer uheldig enn ripene for min del i alle fall.

MTL: stein i hjulet er bedre enn knekt slik dings, for man kan bytte hjul da... hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18816

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
KJenner nesten jeg blir litt skeptisk til Spirit jeg av å lese alt dette :unsure:

Når det gjelder smøring er det jo bare å smøre alle ledd, ta av hjulene og tørke og smøre inni festene osv
Og så håpe på at det holder...
De fleste brukte vogner (som har blirr brukt en stund iallefall) har nok noen skrammer. Men er kjipt når de kommer uansett...

Nei, du får selge og kjøpe deg en MB først som sist :laugh: (men de blir også litt fort oppskrapt altså, særlig framme med hjulet :dry: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18829

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Når det gjelder knirk med å henge på stelleveska.. ta med dere vogna til en T forhandler, og be dem stramme opp de skruene som er "knekken" til håndtaket. Det hjelper ofte. :) Ellers kan dere også prøve å knekke vogna i to, altså slå den sammen, hehe... vaske godt utav de delene og smøre den med vedlikeholdsspray eller silikon der !

Grus løses ved å presse hjulene litt til sides på felgen, og tømme grusen utav luftkanalen. Det er ikke alle som har dette problemet, det er fordi det er noen steder man strør med spiss liten stein, og den sniker seg inn i kanalene.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18843

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så kjipt!!! Kanskje ikke det er så lurt å ønske seg den vogna allikevel da?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18868

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vogna er jo såpass ok at jeg ikke klarer å kvitte meg med den da... Den er veldig bra på mye og det som irriterer meg mest er knirken... Og selvsagt litt kjipt at den ripes opp, men tror egnetlig bare at det blir ekstra synlig fordi den har litt flatere design en mange andre vogner, og da blir det kanskje lettere å se ripene. Min fattige trøst.

Ellers er jo vogna en tysker, så som jeg sa tidligere dne er litt stiv og konservativ i forhold til en franskmann ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18887

Jeg har visst om ripeproblemet fra før jeg kjøpte spirit, så har alltid lagt et teppe rundt den mest utsatte delen på de bilturene vi har hatt.

Skruene i knekken er strammet, er ikke der knirkingen kommer. Men man hører det ekstra godt når det er mer vekt på håndtaket. Jeg tørker, vasker og smører vognen jevnlig, men knirkingen kommer fra noe på innsiden :angry: Ikke mulig å komme til med smøring eller noe uten å skru hele understellet fra hverandre :(

Jeg tømmer hjulene fra grus jevnlig også, men her skal det bare en trilletur til før den er tilbake. "Vaskebilen" har vert her og "fjernet" strøet fra vinteren, men ligger fremdeles altfor mye igjen :(

Vil ha MB nå :cheer: :cheer: Får selge spiriten veldig billig.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18905

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg også visste om det, det står stort sett i alle spiritannonsene på finn at understellet er littskrapt opp pga måten den legges sammen og i bil. Så tar også hensyn til det, men ikke den forrige eieren ser det ut til :dry:

Skal du kjøpe MB nå til uka når skattepengene kommer, MammantilLucas?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18918

Har veldig, veldig lyst, men tror jeg må sette av penger og vente til neste gang den kommer på kampanje.. :( Vertfall når Spiriten må selges til gi bort pris.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18920

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
så dumt :( Det er ikke lenger noe sted altså? ikke kidsandcare eller barnas hus? Hva med utenlandsbestilling da? Eller er du skadeskutt etter breezen? Eller brukt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18923

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
mamman~til~lucas skrev:

Vil ha MB nå :cheer: :cheer: Får selge spiriten veldig billig.

Du vil bli meget fornøyd :oth: Jeg er jo på min 2 singelvogn, i tillegg til at jeg har søskenvogna ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18925

Empa skrev:
mamman~til~lucas skrev:

Vil ha MB nå :cheer: :cheer: Får selge spiriten veldig billig.

Du vil bli meget fornøyd :oth: Jeg er jo på min 2 singelvogn, i tillegg til at jeg har søskenvogna ;)

Jeg er helt overbevist om at det må være drømmevognen. Virker som alle som har hatt den går tilbake til den før eller senere :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18926

MariHønaMedHvitveis skrev:
så dumt :( Det er ikke lenger noe sted altså? ikke kidsandcare eller barnas hus? Hva med utenlandsbestilling da? Eller er du skadeskutt etter breezen? Eller brukt?

Er ikke lenger nei. Og det var nesten ingenting å spare på kjøp utenlands. DA måtte jeg i så tilfelle kjent noen som skulle til USA. Men jeg satser på at det snart kommer en ny kampanje et sted ;)

Brukt er aktuelt, men da må det dukke opp en ny modell i rett farge, jeg er kravstor :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 9 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18928

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hvilken farge var det du ville ha?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #18983

Svart, igjen :P :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19001

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
merkelig det der,svart ser jeg nesten aldri på finn, syns nesten bare det er andre farger. mmed andre vogner er det jo ofte motsatt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19005

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff, jeg er nok en slik sløv vogneier, jeg vasker den og tørker av den man har aldri tatt hensyn for å forsøke og unngå riper....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19011

Spentsmurf skrev:
huff, jeg er nok en slik sløv vogneier, jeg vasker den og tørker av den man har aldri tatt hensyn for å forsøke og unngå riper....

Du er ikke sløv vell ;) Det burde være unødvendig å skulle ha med tepper for å beskytte den sammenlagte vognen mot ripert!!
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19013

MariHønaMedHvitveis skrev:
merkelig det der,svart ser jeg nesten aldri på finn, syns nesten bare det er andre farger. mmed andre vogner er det jo ofte motsatt!

Og når det kommer sort, er det 2006 modeller osv.. :blink:

Jeg så plum live for første gang i helgen, og det blir altfor jente.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19017

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja enig, forsvidt. Den ser blåligere ut på bilder. Var det det eneste andre alternartivet til sort?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19021

Så en brun også i helgen, den ble for blass. Kanskje den var falmet.. men ja. Elsker moss green, men liker ikke de sorte kantene. Det måtte blitt et reservetrekk isåfall.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19022

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
enig og enig, den brune er skuffende. Men syns ikke den ser falmet ut, så kanskje den var akkurat det, den du så? Syns bare andre vogner har finere brunfarge :)
Bortsett fra på plum liker ikke jeg heller de sorte kantene, plum er den eneste hvor jeg ikke legger merke til det.
Men du får følge med på finn da, plutselig dukker det opp en nesten ubrukt, rimelig sort MB :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19025

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sjelden man ser nye sorte MBer ja, er nok sikkert fordi de som kjøper sort ikke går så fort lei :laugh: :laugh: Neida, tror egentlig ikke det, men rart er det :)

Moss er nyyyyyydelig synes jeg :) De svarte kantene synes jeg ikke gjør noenting. Så likte jeg så godt den klare blå med ruter/striper.Tror den het shirt eller noe.....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19029

Jeg føler de sorte kantene gjør at det bare hadde gått med sort tilbehør. At alt skal være så vanskelig :blink:


Så en kjempefin knall grønn i Bergen i helgen, med striper/blomster på innsiden av kalesjen. Fikk studert den masse, den stod like ved oss på cafe :cheer: Men kunne ikke hatt det trekket til eneste, og blomstrene, spesielt de røde på utsiden, gjorde den veldig jentete.


Den blå har jeg ikke sett før, måtte google nå, kjempefin!! Om det er denne da;

Vet du om den er ny? Jeg finner den ikke på hjemmesiden til MB.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19032

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Er utrolig mange flotte special editiontrekk til MB, både gamle og nye! Kjempefin den blå over her, og lurer på om jeg har sett den grønne du snakker om også, iuhvertfall en grønn med blomstrete kalesje, men det var både utside og innside.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19034

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja det er den :) Og nei, den er ikke ny. Gått ut av kolleksjonen :( Var 07-limited edition eller designer edition. Ligger noen på finn innimellom da.
Den er så frisk og fin, og skikkelig guttete. Men er nok litt vanskelig med tilbehør til denne også :)

Den du så er også veldig fin ja, men enig i at den blir for jente :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19096

Hadde det dukket opp en fin sånn på finn snart, tror jeg at jeg ville hatt den, og heller kjøpt et sort trekk utenom.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19101

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er jeg enig med deg i :) VAr en for salg akkurat før jeg fikk råd til å kjøpe sist, den forsvant jo :(

Du kanjo kjøpe et sort 09trekk utenom så får du bedre liggestilling på det. Ellers er det jo ikke store forskjellen ;)
Kanskje mulig å bare få tak i trekket også? Det blåe? Kan jo være noen er lei det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19115

Får jeg tak i sort MB legger jeg ut annonser om at jeg ønsker å kjøpe det blå.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19119

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er lurt :)
Legge ut på flere forum så får du sikkert napp til slutt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19120

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg synes det er så fasinerende at dere faktisk husker alle de vognene fra hverandre, 07 limited edition etc etc, jøje meg!

Jeg synes den vogna over her var veldig mye vogn, men nå på sommeren kunne det vært kult. Men til høsten ville jeg nok krøpet tilbake til en nøytral kjedelig vogn. Vet ikke hva det er med meg og vinter, men da blir jeg så dyster at jeg vil alt annet og skal være dystert.

Dersom jeg hadde hatt en vogn med så masse farger ville nok jeg vært avhenig av muligheten til å bytte trekk, blir jo litt "låst" i forhold til tilbehør også... I alle fall jeg som er så kjedelig. JEg angrer jo som en hund påat jeg kjøpte rosa buggysnuggle for da kan jeg ike ha røde klær på Amelia...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19148

Enig at det er et trekk som er til vår/sommer bruk :) Men jeg vilvilvil ha, og kunne bytte til et sånt trekk må være akkurat som å ha en helt ny vogn innimellom ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19269

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp! Nytt trekk = ny vogn, derfor bude det som Marihøna sa være mulig å gjøre det på flere vogner....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19326

Absolutt :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19369

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
NEsten rart at Teutonia ikke har det også, for de har jo så utrolig masse annet tilbehør... Men de har vel heller satset på seat insert og solskjermer.. For kalesjen er kanskje vanskelg på den vogna, i alle fall mye stoff ;)

Jeg liker den røde spiriten med rød solskjerm med hvite prikker, Dumt de ike har den i brun synes jeg, brun med hvite prikker altså ;) Eller beige prikker, tror det ville vært lekkert...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19374

Den solskjermen er nydelig, seat-inseartet også! :) Teutonia kalesjen er kanskje for dyr til at det ville lønne seg for de å ha det som tilleggsutsty og i tillegg selge noen ;)

Kanskje det er det vi må gjøre, gi bort understellet og selge stoffet :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19396

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19421

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19433

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Sikkert blitt noeen reaksjoner ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19440

Ja :laugh: Men sikkert endel interesserte også ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19443

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kanskje det er måten å gjøre det på?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19444

Sikkert greitt å prøve å selge komplett vogn først :laugh: :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19449

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi jaja, men ville vært en festlig løsning.... hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn-uheldig! 14 år 9 måneder siden #19471

Ja :D Jeg prøver meg på det om ingen vil ha understellet :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.168 sekunder