Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus...

Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18559

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hentet den på posten etter jobb og har testet den litt uten barn i kveld. Den virker veldig god å trille, men jeg er litt skuffet fordi den er så vanskelig å legge sammen... :unsure: Og så savner jeg en slag lås når den er sammenslått, for jeg syns den var litt vanskelig å løfte inn i bilen, og holdt på å klemme fingrene mine skikkelig...
Jeg må sende mail og spørre om det skal være slik.
Men den er fin da, og det er enkelt å justere sittestillingen, gode dekk og god demping. Jeg gleder meg til å teste den med Oskarsen i. Vi har tenkt oss til Oslo på shopping på lørdag, så da får jeg testet den i byen.
Det var mitt foreløpige inntrykk. Litt skuffet kjenner jeg at jeg er, pga sammenleggingen, for det trodde jeg skulle være så enkelt. Håper trilleegenskapene veier opp for det.
Typisk meg, aldri fornøyd. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18560

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spennende.. du må legge inn bilder !! :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18561

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Will do! Er det deg jeg har byttelånt Beco med forresten, eller er det flere LilleL rundt omkring????
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18562

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer med ny vogn :) Håper du blir fornøyd, og at det ordner seg med den låsemekanismen :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18565

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Æsj! Så kjedelig... Håper du blir vant med og mer fornøyd med vogna etterhvert. Hvis ikke så er det vel kanskje på'n igjen?!

Men, nå skal de sies at fallhøyden er stor for meg også,jeg har så høye forventninger....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18598

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
oi så gøy! og litt kjedelig ja, men noe er det jo alltid.
Syns heller du skal dra til asker på shopping i morgen og tilfeldigvis trille innom jobben min med den nye vogna di ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18609

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
JAAAA! La Marihøna få se vogna di ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18613

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Gratulerer så mye med ny vogn!!!!
Så kjekt å få den i hus da!

Det med sammenslåingen var jo synd, men det er nok helt sikkert en vanesak. Om en uke eller to så slår du den nok sammen som bare det ;)
Om det andre virker bra så får du heller glede deg over det :) SAmmenslåingsmekanismen er tross alt ikke like viktig som trillekomfort og sittekomfort (og utseende :P )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18620

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Nope, vogna svarer dessverre ikke til forventningene... :dry:
Har testet den mer i dag, og funnet såpass mange ting jeg ikke liker, så jeg tror faktisk at jeg kommer til å returnere den.
Kalesjen er ikke så bra som den så ut til å være, Oskar fikk sola i øynene hele tiden på den bittelille turen vi tok. Den har ingen sikkerhetslås som gjør at den forblir sammenslått, slik at jeg klemte fingrene mine når jeg skulle løfte den inn i bilen.
Sammenlåingen har faktisk mye å si for meg, for det var litt derfor jeg ville ha ny vogn.
Nå lurer jeg på om jeg har hengt meg for mye opp i at den skulle være vendbar. Kanskje en fremovervendt med god titteluke hadde vært like greit.
Jeg har sendt mail til Koelstra og klaget på den manglende sikkerhetslåsen og at den virker skranglete på styret. Hvis noen vil komme og ta en titt er dere hjertelig velkommen altså. Det kan jo være noen andre liker den bedre enn meg. Jeg bør nok ikke trille så mye med den hvis jeg skal returnere den. :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18621

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ånei, så utrolig synd!! Du vil absolutt ikke gi den litt tid først? Får du returnert den og pengeneigjen når den er montert og trillet ute altså? det er jo bra da!
Hva ser du for deg nå da?
Jeg har veldig lyst til å se på den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18622

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg tenkte liksom at man fikk det når den var kjøpt på nett. Får se hva de sier på klagen min da.
Er veldig skuffet fordi jeg er så misfornøyd, trodde jo virkelig dette skulle være den perfekte vogna. Får jeg ikke returnere den så får jeg bruke den en stund før jeg prøver å selge den, kanskje noen her som vil kjøpe? Har jo ikke lyst til å tape så mye penger på den da, for kvitter jeg meg med den så må jeg jo ha en annen vogn.
Eller gi opp vogner og bli bærer på heltid... :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18623

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja et blir spennende. Det med at det ikke er noen sikkerhetslås når den er sammenlagt, det burde jo være returgrunn ihvertfall. Men spørs om det er det :s Men det har jo vært veldig mye prat om denne vogna både på dib og på nybaktmamma, mange som er nysgjerrige og interesserte i den, så du får sikkert ingen problemer med å selge den :)
Jeg har vært inne på tanken om å gi opp vogner ja :laugh: Kjøpt stoff til å sy meitai idag, så om jeg ikke blir fornølyd med tfk'en går jeg enten i dvale til en ny vogn kommer på markedet eller bærer på heltid ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18626

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Så dumt at vogna ikke svarte til forventningene... Jeg har også (hatt) store forventninger til denne, men blir jo litt i tvil nå. Kanskje like greit for da slipper mannen min å få håret til alle kanter hvis jeg hadde kjøpt en :laugh:
Ikke lett dette her med å finne den perfekte vogna. Har i grunnen funnet ut at det perfekte er flere vogner + bæretøy. Bare synd at alt dette ikke går inn i bilen samtidig på ferie!! :P
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18628

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Skaff deg en GO istedenfor.. :laugh: Den har sammenslåingslås, er vendbar og er suuuuperdigg !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18629

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Men hvordan er GO el andre m små hjul for øvrig, på ulendt føre? Passer de bare i byen?
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18630

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Neida... ett lite hjul på trehjuling er ikke bra.. men de to små gjør ikke noe..skal du gå i skogen og fjell så klart nei. hehe, men den fungere til det meste ellers :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18633

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg ble veldig positivt overrasket bare over hvor flink breeze var på grus jeg:-) Og smiotrilla var jo også helt fin.Spirit fungerer greit i skogen,men vi går sjelden i skogen egentlig. Det blir mest asfalt på oss.

Det er så trist at du ikke ble fornøyd. SKulle mene det var reklamasjonsgrunn, følger detmed slik skjema fra barne og familiedep. kan du jo sikkert benytte det... Skrive at du klemte deg, redd for barnet etc.

Utrolig kjedelig....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18634

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det jeg mente å si med å dra inn de andre vognene er at ofte kan skinnet bedra, og dere har vel en joggevogn også,om jeg huskerrett.Så da kommer dere dere ut på tur, om du velger en go!

Den ser utrolig fin ut, nesten så jeg vurderer en selv i steden for spirit hihi Men bare nesten.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18642

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Man skal ikke være nødt til å forklare årsak når man benytter seg av angreretten. Det skal følge med et angrerett skjema på alle nettkjøp, og der står det at man kan returnere innen 14 dager, uten å oppgi årsak. Man kan også faktisk bryte emballasjen, og returnere om varen er som ny. Men om du har trillet den ute, er jo den sånn sett ikke det...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18643

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg tror faktisk ikke det fulgte med noe angrerettskjema, må sjekke esken en gang til. Det burde det jo gjort.
Brio Go syns jeg ser flott ut, men den er jo enda dyrere. Bytte? :laugh:
Joda, får jo sikkert solgt den, men syns det er vanskelig å selge den skikkelig til andre når jeg selv ikke er fornøyd.
Jeg fikk svar på mailen jeg sendte med beskjed om å ringe ordretlf. og stille spørsmålene mine, så da får jeg gjøre det når de åpner.
Jeg har ikke trillet den mye, bare noen minutter på verandaen og bort på veien og tilbake. Man ser jo at hjulene er brukt, men de kan jo bare skylles eller tørkes av.
Har aldri returnert vogner før, og trodde slett ikke dette skulle bli den vogna jeg ønsket å returnere. :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18645

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Alle kjøp på nett skal kunne angres, så om du kan tørke av hjulene, så ville jeg gjort det, bare pakket den ned igjen og sagt at du vil benytte angretten, og at de må sende deg et skjema. Det står i loven at man skal kunne det uten forklaringer.

Regner med at du tok vare på alt av original emballasje? Ellers har du vel et problem ;)

Bytte? No chance... hehhehe
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18653

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Rart om det ikke fulgte med skjema,for det pleier å ligge med alt synesjeg. Du kan sikkert laste det ned på barne og familiedep.sin hjemmeside også. :-)

nei, man tror jo sjelden at man skal returnere ting man kjøper. Håper du får svar i dag på det du lurer på,slik at du får den ut av huset fort som fy.

Du får begynne å lete etter go på nettet.Om den er så bra som LilleL sier så tror jeg at jeg også vil ha en i hus på sikt. ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18701

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg også, dumme LilleL :angry: komme her og friste oss med en vogn jeg aldr har ofret en tanke på før :angry: :p
Håper du får returnert den ja, men soms agt er jeg sikker på at du får solgt den ellers. Vendbar 3hjuling er populært :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18709

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
hihihi....smaken er jo som baken.. ikke sikkert dere blir like glad i den.. men av alle jeg har testet... blitt noen :blush: så er den def. best til nå
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18711

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
bryr meg bare om utseendeyt jeg, enn så lenge ;) Men det er det jeg har gjort alle gangene hittil også, så da satser jeg på at tfk, som jegi utgangspkt ikke syntes var så fin (men liker nå i to av fargene ;) ) blir den beste!
skulle innmari likt å vite hvordan go blir på vinterføre altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18734

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det finner vi tidsnok ut, desverre.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18751

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Vel, da har jeg snakket med selger. Han hadde ikke hatt noen klager på disse punktene før, og skjønte ikke helt problemet. Han ville jeg skulle ringe mens han var i butikken og hadde vognen foran seg og kunne se hva jeg mente, men jeg kom akkurat hjem så rakk ikke det.
Derimot har jeg rukket en tur på Babyshop i Oslo og snakket litt med en dame som jobbet der. Hun fortalte at det ikke var noe krav at vogner skulle ha en slik sikkerthetslås når de var sammenslått, men at noen hadde det likevel. Altså blir ikke det noen god klagegrunn.
Ang. angrerettskjema så visste selgeren at det ikke hadde fulgt med, for den ble sendt fra Stavanger og ikke fra butikken(skjønte ikke logikken der, men han hadde en grunn), men det skulle likevel ikke være noe problem.
Jeg tror jeg må kikke enda litt mer på den altså. Jeg prøvetrillet en MB på Babyshop (den sorte og hvite, som var kjempeflott, hvem det nå enn var som hadde bestilt slikt trekk), og likte den veldig godt. Så at den heller ikke ble noe mindre enn Latiniquen da. Likte veldig godt å trille den altså. Lurer nå på å beholde Latiniquen en stund og når jeg er klar for å ha han kun forovervendt så kan jeg vurdere å bytte til MB. Han satt supergodt i den.
Jeg savnet virkelig en letttrillet vogn med god demping i dag. Trillet på humpete fortau med verdens tyngste og hardeste vogn...

Vel, da skal jeg ta meg en tur ut i garasjen og se litt mer på vogna. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18753

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi! Jeg håper du egentgli ombestemmer deg og beholder vogna. Det kan jo være at du hadde så høye forventninger, at det var derfor det gikk som det gikk.. Ikke det at jeg vil du skal trille misfornøyd rundt altså, men jeg har lest om folk som har vært fornøyde på dib (tror jeg) tidligere... :-) Lykke til!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18757

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Det med for høye forventninger er veldig mulig altså... Det er så dumt at jeg ikke kan trille så mye med den hvis jeg skal returnere den, for da vil jeg jo ikke kunne teste den skikkelig ut.
Kanskje jeg må lage en slik pro/con liste, og bestemme hva som veier tyngst. :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18762

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg er jo veldig fan av pro/con lister, så jeg synes du skal gjøre det! Vi hjelper deg jo gjerne! :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18778

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Okay, da har vi hatt en liten runde ute i garasjen. :laugh:

Her er fordelene:
-Vendbar sittedel (tungtveiende!)
-Lett å regulere sittestillingen.
-Får god plass i bilen når man tar vogna helt fra hverandre og legger den sammen.
-Gode dekk
-Lita og nett vogn
-Pen vogn
-Mulig å ha bilsetet vårt på understellet

Ulemper:
-Må ta av sittedelen for å legge den sammen, dersom sittedelen er vendt fra deg.
-Blir lang sammenlagt og mangler låsemekanisme for å holde den sammenlagt.
-Litt skranglete styre og noe skrangling i hele vogna når man triller på ujevnt underlag.
-Kalesjen skjermer litt dårlig mot sola.

Hva syns dere? Skulle gjerne hatt en vognekspert til å kikke på den jeg. Marihøna? :lol:
For øyeblikket heller jeg mot å la den bli, og reklamere på den hvis skranglingen blir et stort problem, eller styret blir dårlig. Og så evt. bytte den ut senere med MB...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18782

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg tror jeg ville latt den bli så lenge du har bilsete som passer på og trenger å ha mini mot deg. Når du føler det er greit å ha han vendt fra deg selger du hele (med bilsete???) og bytter med mb.

Du skaffer deg en solskjerm, den passer sikkert både denne og etterhvert mb ;)

Skrangling lever jeg med også......
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18789

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Maybeme skrev:
Okay, da har vi hatt en liten runde ute i garasjen. :laugh:

Her er fordelene:
-Vendbar sittedel (tungtveiende!)
-Lett å regulere sittestillingen.
-Får god plass i bilen når man tar vogna helt fra hverandre og legger den sammen.
-Gode dekk
-Lita og nett vogn
-Pen vogn
-Mulig å ha bilsetet vårt på understellet

Ulemper:
-Må ta av sittedelen for å legge den sammen, dersom sittedelen er vendt fra deg.
-Blir lang sammenlagt og mangler låsemekanisme for å holde den sammenlagt.
-Litt skranglete styre og noe skrangling i hele vogna når man triller på ujevnt underlag.
-Kalesjen skjermer litt dårlig mot sola.

Hva syns dere? Skulle gjerne hatt en vognekspert til å kikke på den jeg. Marihøna? :lol:
For øyeblikket heller jeg mot å la den bli, og reklamere på den hvis skranglingen blir et stort problem, eller styret blir dårlig. Og så evt. bytte den ut senere med MB...

Jeg kommer gjerne og inspiserer den :lol: :)
Dte med skranglete styre, hvor skrangler det? Er det sånn leddknekk som på teutonia, som kanskje kan strammes til?
Hmmm.. Jeg tror nok jeg ville latt den bli, med mindre trilleskranglingen er veldig merkbarog ubehagelig? Og så gjøre som spentsmurf sier, selge den når du er klar fr å ha henne fremovervendt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18791

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Skrangler teutonia sine styrer??Nei.... da har jeg tydeligvis mer gørr i vente
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18793

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
07-mistralen min gjorde det, men på 08-modellene er det kommet ekstra forsterking :) sikkert ikke bare mtp skrangling, men også for å unngå at det ertt og slett knekker, feks i trapper.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18798

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MariHønaMedHvitveis skrev:
Maybeme skrev:
Okay, da har vi hatt en liten runde ute i garasjen. :laugh:

Her er fordelene:
-Vendbar sittedel (tungtveiende!)
-Lett å regulere sittestillingen.
-Får god plass i bilen når man tar vogna helt fra hverandre og legger den sammen.
-Gode dekk
-Lita og nett vogn
-Pen vogn
-Mulig å ha bilsetet vårt på understellet

Ulemper:
-Må ta av sittedelen for å legge den sammen, dersom sittedelen er vendt fra deg.
-Blir lang sammenlagt og mangler låsemekanisme for å holde den sammenlagt.
-Litt skranglete styre og noe skrangling i hele vogna når man triller på ujevnt underlag.
-Kalesjen skjermer litt dårlig mot sola.

Hva syns dere? Skulle gjerne hatt en vognekspert til å kikke på den jeg. Marihøna? :lol:
For øyeblikket heller jeg mot å la den bli, og reklamere på den hvis skranglingen blir et stort problem, eller styret blir dårlig. Og så evt. bytte den ut senere med MB...

Jeg kommer gjerne og inspiserer den :lol: :)
Dte med skranglete styre, hvor skrangler det? Er det sånn leddknekk som på teutonia, som kanskje kan strammes til?
Hmmm.. Jeg tror nok jeg ville latt den bli, med mindre trilleskranglingen er veldig merkbarog ubehagelig? Og så gjøre som spentsmurf sier, selge den når du er klar fr å ha henne fremovervendt.

Det er et sånt teleskophåndtak, med små metallknotter som klikker i hakk når man hever og senker, og der skrangler det. Det høres også litt ut som setet skrangler/knirker litt i festene.
Kanskje vi skulle ta en kaffe i morgen, hvis vi tør. :blush: Jeg skal nok hente mannen i drammen utpå dagen, han er på utdrikkningslag på ei hytte et sted.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18799

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
sender deg en pm med mobilnummeret mitt jeg, så kan du sende en melding! Har et par ting på agendaen imorgen, men vi prøver å få til noe! :) Men da har jeg ikke tfk å vise frem da, bare den skranglete spiriten ;) :blush: ELler kanskje jeg skal ta cybexen! Jaja, nå må jeg legge meg, skal bare sende pm først :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18801

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
sånn, da håper jeg du får den. mottakerlisten var borte inne på pm, så ble veldig usikker på om jeg skrev det riktig :blink:
Sjekker her inne før jeg drar hjemmefra imorgen hvis jeg ikke hører fra deg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18802

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Å! Det høres så koselig ut å kunne treffes litt utenfor her også! Kos dere masse i morgen :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18818

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tror jeg ville beholdt vognen en liten stund og sett hvordan den fungerer i bruk :) Inntrykket kan jo endre seg litt overr tid, og kanskje noen ting blir mindre viktig ;)

Ellers er det nok alltid lurt å få en annens mening på vognen ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18831

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det med skranling i teleskop håndtak er ikke teutonia fenomen, men teleskop fenomen.. hehe.. kommer an på kvalitet på vogna, men mange av vognene med slik justering blir litt slarkete og kan avgi litt lyd/skrangel etter lang tids bruk. Men det skal jo være tight og fint når det er nytt
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18833

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Nå ligger Oskar ute og sover i vogna iallefall.
Ekstra solskjerm er iallefall et must her. Noen som har prøvd den fra Teutonia?
Jeg syns barnevogner skulle hatt en slik "pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd"-garanti. Da kunne vi spart masse penger. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18835

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
hehehe, og stor fare for at produsentene hadde gått konk, eller at det aldri kom nye modeller... hehehehe
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18838

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg har solskjermen fra teutonia, passer til både EW og cybex, og mammaslillevidunder bruker den vel til scooteren sin. Den passer gantert til latiniquen din :)

Mente ikke at teutonias styrer er slarkete generelt, mente at min 07-modell var det. Forskjellen fra 07 til 08 på mine ihvertfall er en ekstra forsterkning akkurat i knekken, så regner med at slark ikke blir noe problem på spiriten :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18866

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jaja, håper bare teleskophåndtaket på brio ikke slarker da...

Sover O godt i vognen da?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18870

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Har sovet 2,5 timer, så kan vel ikke klage. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18877

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
JEg tror du beholder vogna kun av den grunn! jøje meg.... Her er vi fornøyd om vi får over 1,5 time....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18879

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Litt over 3 timer ble det. :P Men det hender det skjer ja, ikke veldig uvanlig at han sover lenge på formiddagen. Han sover fortsatt i bagen på simovogna til vanlig, og sovner momentant der og.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18883

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
så deilig da. JEg kjenner jeg er missunnelig på simobagen hihi du har duo?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18884

Så dumt at ikke Latinique ikke levde opp til forventingene :( Blir spennende å høre om du beholder den :)

Og så lenge O sov i den!! :) Så lenge har aldri L sovet sammenhengende, utenom på natten.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18886

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
så deilig da. JEg kjenner jeg er missunnelig på simobagen hihi du har duo?

Ja, en duovogn fra 2004 med diger bag. Så deilig og lun, men må vel nesten skifte til sportsdelen når den skal bli sovevogn i barnehagen. Skulle hatt en slik diger, dansk barnevogn, så kunne han sovet i bagen enda lengre.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18892

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Å! Den oddervogna el.l er min drømmevogn for babysoving.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18901

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
enig! Og jeg skal esigne den selv :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18964

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Som et flagg eller turkis og rød???? hihi Jeg tror jeg ville valgt helt svart kanskje, med svart understell.. Men jeg vet ikke da.... Jeg er så kjedelig når det gjelder å velge farger på slike ting.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #18973

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg tror kanskje aldri jeg hadde greid å ta en avgjørelse. lyst påbrun og turkis, lyst på sort med detaljer i en annen farge, lyst på kongeblå, cerise, lyst på en styggkul retro i brun og oransje.. nei, hadde aldri greid å bestemme meg og endt opp med simo allikevel :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19031

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Ja takk til brun og turkis. :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19039

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Brun og turkis er nydelig kombinasjon :)

Jeg har også lyst på en egendesignet oddervogn. Men blir nok aldri til at jeg bruker penger på det, ser for meg at det er en del dyrere :unsure:
Men en billig brukt dansk barnevogn det skal jeg ta meg råd til. Det og en Brio Go som har seilet opp til å bli den nye favoritten, men tfk joggster x på en god nummer 2 ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19139

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, jeg vil ha meg en odder, koste hva det koste vil! nesten... hvis ikke blir det simo duo på meg også.... ;)

Og så blir det nok en snerten trille/sportsvogn med softbag ved siden av tenker jeg.... Men akkurat nå skaljeg bekymre meg mest for hvordan vognpark jeg ønsker å ha til tuppa pr nå.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19280

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg kjenner at jeg fortsatt er litt skeptisk til vogna fortsatt altså. Til tross for gode hjul var den tung å trille, mye pga at den svingte mot den ene siden selv om jeg hadde låst forhjulet. Nå har jeg jo aldri trillet med slikt svingbart hjul før, så det er kanskje vanlig at det gjør det? Når det er låst så er det ikke helt fast, det vingler fortsatt og da trekker det mot den ene siden. Dessuten knirket det skikkelig i nedoverbakke. Skal nye hjul gjøre det?
Er i supertvil her altså... Skulle bare kjøpt Britaxen jeg så på først, for da ville jeg visst hva jeg gikk til. :laugh:
Og fulgt magefølelsen på slike styrer. Jeg vet jo at jeg ikke liker teleskop egentlig, men trodde jeg ville venne meg til det. Syns det var slitsomt å trille med det, fordi jeg ikke kan holde på den måten jeg er vant med.

Æsj, føler jeg bare sutrer nå. :unsure:

Jeg vil ha Babyjogger City Elite jeg... :sparke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19283

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, babyjobber city elite må jeg lete opp, for den vet jeg ikke hvordan ser ut.

Jeg har hatt to firhjulinger som drar kraftig til venstre... Utrolig plagsomt.

Spirit'n drar ikke til noen sider når hjulet er låst, og hulet sitter fast. Det samme gjelder vel for breeze igrunn, men den har jegjo ikke trillet like mye som den andre...

Når hjulet er løst så opplever jeg at den drar til motsatt side på en måte når hunden drar til en side hihi... Men ellers så skal den ikke vingle, i alle fall er ikke det min erfaring.

Synes du skla klage om du ikke er fornøyd jeg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19299

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Denne:
www.joggermom.com/catalog.php?item=342&c...e%3D2%26category%3D2

Eller denne:
www.joggermom.com/catalog.php?item=336&c...e%3D2%26category%3D2

Ang. klaging så skal jeg ringe mannen i butikken i morgen tenkte jeg.
Planlegger en tur til Vennesla i begynnelsen av sommeren muligens, så da kan jeg jo ta en tur innom butikken der og få dem til å se på den.
Hvis han ikke sier at jeg kan sende den tilbake.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19302

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, det er da håpløst at man skal føle seg så misfornøyd. Det er utrolig nedtur. Oj, den vogna var jo litt snerten da, kalosjen var veldig babytravel hihi De har så lett gjenkjennelige kalosjer synes jeg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19308

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Men dette er Babyjogger. Eller Babyjobber om du vil. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19321

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
å? jaja, der kom den lærlinge følelsen kraftig tilbake...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19333

Babyjoggeren var fin, likte den brune veldig godt :) Håper du snart finner en vogn du liker, det forjenter du nå :)

Var fryktelig kjedelig med latinique'en. Jeg kan ikke forstå at den skal være sånn når den er helt ny. Kanskje den er misshandlet i posten? Du burde fått sett på en helt ny i en butikk for å finne det ut. Det må være noe/mye som ikke stemmer! :dry:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19336

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja det er utrolig bittert at det skal være slik, virker jo som om du har vært utrolig uheldig for jg har hørt om mange som har vært fornøyde med 08 modellen... men du får ringe og undrsøke, er vel ikke annet å gjøre...

Lykke til med leting etter den neste perfekte vogn, forsatt så du vil ha vendbar!?!?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19455

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Da var vogna pakket ned i eska igjen, og klar til å sendes til butikken. Jeg tror ikke jeg ville klart å glede meg over den når jeg ble så skuffet, så da var det like greit å bare sende den tilbake.

Og hva gjør jeg nå da ja... Det er jo det store spørsmålet her. Vendbar eller ei? Skal jeg rett og slett slå det fra meg?
Babyjogger og Mountain Buggy er de jeg tenker på nå, de er jo ikke vendbare. Må gå inn i tenkeboksen min nok en gang. :unsure:

Dumme meg glemte jo å ta bilder da, og nå orker jeg ikke pakke den ut igjen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19462

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Isj, så kjedelig. Regner med du nå har snakket med selger og at du får pengene tilbake. Det er vel kanskje bedre for de på den måten, enn at du skal gå rundt å være en misfornøyd lite positiv vogneier som bare klager på de. Nå kan du isteden skryte av service der ;) ELler?!

Tja, ny vogn?! jeg ville savnet å ha henne mot meg (hun er 11 mnd), kanskje du skal vurdere å låne Marihøna sin spirit en dag, siden dere bor i næreheten av hverandre???? hihi Å foreslå spirit er vel nesten som å kaste stein i glasshus?!?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19466

Så da har det ordnet seg så du får benytte deg av angrefristen, og får pengene tilbake? Skjønner godt at du ikke orker å pakke den opp igjen bare for å ta bilder ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19468

.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 9 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19469

Og Spirit kan jo være utrolig bra når den er bra, så det er aldeles ikke dumt egentlig :) Vertfall ikke om det veier tungt at den skal være vendbar.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19484

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Dette må jo virke nesten komisk, i den ene tråden klager vi i den andre tråden lovpriser vi spirit.

Men, om du er ute etter en vogn som er vendbar tror jeg at jeg ville testet en spirit, det er jo flust av de og de aller fleste er veldig fornøyd.... Til og med vi her inne er jo det, med unntak av noen barnesykdommer ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19486

Fordelene veier opp for ulempene som kan komme med Spirit. Jeg tror flertallet er fornøyd med den :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19489

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jupp! Jeg hadde jo aldri tenkt over at det var noe galt med den om jeg ikke testet tonnevis av vogner hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19497

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Aldri i verden om jeg tør å teste Spirit etter all den klaginga deres. :laugh:
Er ikke den ganske stor da?
Ja, jeg har snakket med selger og ble enig om at jeg bare skulle sende den tilbake. Han skjønte ikke at jeg ikke var fornøyd med den da, for han hadde solgt den i 25 år og fikk nesten ingen klager. Kanskje er det bare jeg som er sær, men bedre at jeg sender den tilbake enn at jeg triller rundt med den og bare klager.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19507

Du kunne jo møtt Marihøna og fått prøvetrillet hennes :) Kanskje du faller pladask! :) Må i alle fall ikke la vår klaging avgjøre noe!! :)
Jeg synes ikke den er noe stor, men så har jeg bare Simo Kombi og Breezen og sammenligne med :dry:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19515

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja... Jeg skjøner du er skeptisk til Spirit etter klagingen vår, men jeg forslår at du tar en titt på den. Men mener å huske du mente fun/lambda/cosmo var for store og tunge også, så derfor faller vel spirit glatt igjennom.

Jeg synes ikke spirit er noen liten vogn, men den er jo mindre enn simo kombi, men simo 485/487 er ikke så mye mindre men litt mindre er den nok, men det er en ok trille om du er ute etter en billig vogn.

Spirit er en vogn som er stabil, lun, har godt sete, vendbar sittedel, adapter for ulike bilseter (vet ikke hva du har jeg) og om du har fulgt med litt her så ser du jo at jeg ikke klarer å skille meg med min... Og Juniprinsesse skrev jo nettopp at hun hadde glemt hvor god den er....

Altså, ta deg en tur i nærmeste butikk og titt lit på den. LilleL hadde jo ingen problemer med sin sa hun... Tror hun var fornøyd til og med jeg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19521

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så synd at du ikke likte den da :dry: Du som her letet så lenge og ventet så lenge!
Men veldig god service at du fikk returnere den da!

Blir det en vigour nå da?? Ellers hadde de tilbud på noen farger av Bugaboo på Barnas HUs for noen uker siden, kanskje det varer enda. Kunne den vært noe?
Eller Brio GO? Eller Emmaljunga nitro?
Vet at de er dyre altså, men nitroen f.eks er under en tusenlapp dyrere enn latinique så kanskje det er verdt det?
Faktisk så er jeg nesten i beit for vogner å anbefalee deg. Uvant :laugh: :laugh: Men skal tenke litt så skriver jeg inn andre om jeg kommer på etterhvert :)

Spirit kunne du jo i det minste sjekke ut, er jo så mange som er fornøyd med den :) Det lille jeg har trillet den så virker den veldoig ok altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19530

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spiriten er litt vel tung, jeg syns jo egentlig Latiniquen var litt tung med sine 13,4 kg.
Vendbar eller ikke er spørsmålet nå. Klarer vi oss uten vendbart sete er det Babyjogger eller MB som står høyest på lista.

Veldig bra at jeg fikk returnere ja, men tror det er et krav at man skal få lov til det når man handler på nett. Så lenge den i like fin stand selvfølgelig. Men man må jo ha mulighet til å sette den sammen og trille den litt, slik man ville fått gjort i butikk. Sender den i morgen og håper ikke de finner noen merker jeg har oversett. Tror den skal se helt fin ut, men det var noen merker på den da jeg pakket opp.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19534

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Om du hadde laget merker på den så hadde du helt sikkert sett det :) Du har jo nesten ikke brukt den i det hele tatt så den er nok like god som ny ;)

Babyjogger og MB er gode vogner :) Det går nok veldig fint uten vendbart sete også ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bare innom for å fortelle dere at nå er Latinique i hus... 14 år 9 måneder siden #19535

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Blir spennende å se hva det er du ender opp med denne gangen ! :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.279 sekunder