Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist !
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist !

Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17922

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Etter mye om og men var det faktisk sambo aom fikk meg til å trykke på knappen :blink: :party2::
Gleder meg vilt og hemningsløst til ¨å få vogn nummer TI inn i huset, og måtte det bli den siste! Ihvertfall for i år :laugh: :p

Håper jeg gjorde bestillingen rett, det var litt forvirrende. Så nå får dere vente i spenning med meg.
Og så må jeg komme meg på stoff og stil og kjøpe vognposestoff! Og så må jeg skaffe meg en fotpose, mon tro hvor jeg får bestilt det billigst., hmmm..

Ny vogn!!! :woohoo2:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17925

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Gratulerer :dans2:
Håper du blir fornøyd :angel:
Hvilken farge ble d, og når får du den?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17927

GRATULERER SÅ MYE MED VOGNKJØP :party2::
Gleder meg til du får den, og vi får se og høre alt om den.
Krysser fingrene for at den er the one ;) :kiss:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17928

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Takktakk! Er superduperspent!
Det ble den brune. Er veldig spent på hvordan vogna ser ut i den fargen, har bare sett den på bag. Er ikke den fineste brunfargen som finnes blant vognmerkene, men tror det blir bra. Skal ha nudelig tilbehør ;)

Det sto shipping within europe tar fra 2-5 dager, og de sender så fort de har pengene på konto, så da regner jeg med at jeg får den over helgen. Hurra!
Håër jeg ikke støter på problemer a la mammantilLucas med breeze-trilla :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17932

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Spennende da :)
D blir sikkert veldig bra :party2::
Hvor mye måtte du betale for den der?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17936

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ca 3550 Nok for vogn og frakt (husker ikke helt) og så sier tollvesenets avgiftskalkulator (takk, mammantillucas ;) )at det blir ca 4600 til sammen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17938

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ÅÅÅÅÅ!!!!! Gratulerer! Kjenner jeg har lyst på den jeg også... Overrasket?! Men den er utrolig fin.

Gleder meg til du får bilder!

Kanskje jeg kan kjøpe den til våren, for da har vel snuppa vokst ut av spirit'n eller jeg har blitt døv.... (pga knirk)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17940

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Det er jo mindre enn jeg ga for Latiniquen min.
Og gratulerer så supermasse med gjennomført bestilling. Er det ikke deilig å ikke trenge å gruble mer på det? Nå er det bare og vente og vente og vente... :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17941

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MariHønaMedHvitveis skrev:
Ca 3550 Nok for vogn og frakt (husker ikke helt) og så sier tollvesenets avgiftskalkulator (takk, mammantillucas ;) )at det blir ca 4600 til sammen :)

D var jo grei pris da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17942

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Takktakk :)
Ja jeg tror den er fin! H>ar tatt meg tid åå venne meg til tfk, men nå syns jeg den er superfin når jeg ser den på gata, så gleder meg stort! Og jeg vet jo at symre sitter utrolig godt i den. Håper bare liggestillingen er god nok for henne :s Men hun sover jo i cybexen, så det er den vel, for den er brattere.

Oppdaget for første gang i dag at symres hode har kommet kant i kant med ryggen på spiriten, så det kan godt være du trenger ny vogn til våren ja! Men du har jo joyful!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17944

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jo, kjempedeilig!!
Og ja, veldig grei pris, det er jo 1500 kroner spart! og stormregntrekket har jeg fra før av, brukte det til EWn, så da trenger jeg bare fotpose/stormtrekk, men det venter jeg med til vi har fått stay putene våre, så ser jeg om det holder :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17947

Hvordan blir den sendt? :)
Og hvor lang er Symre, siden hun er kant i kant med Spiriten?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17949

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Men er d ikke full liggestilling på tfk da??? :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17954

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
GRATULERER SÅ MYE MED NY VOGN!!!!!!
Og med å ha tatt en beslutning! :)

Sikker på at du kommer til å bli kjempefornøyd med den :) Og Symre kommer sikkert til å både sitte og sove veldig godt i den ;)
Gleder meg masse til å se bilder og høre om du blir fornøyd med den!

Woopsey, tfk har ikke helt full liggestilling men den er ganske flat :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17956

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Den blir visst sendt med bil av noe slag, var bilde av en varebil ihvertfall ;) Bedre det enn fly og post vil jeg tro, både for tempo og skadesikkerhet.

Symre er vel ca 69 cm. Er ikke lucas oppe ved ryggen? :huh: Ikke over kanten altså, men hodet i kant med ryggkanten.

Er det helt full liggestilling på tfk altså? Prøvde i butikken og syntes det var litt helling på den. men mulig jeg ikke tok den helt ned? :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17958

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og ikke minst helt supert at samboeren din fikk deg til å trykke på knappen, er enda kjekkere når de faktisk er helt enig i kjøpet! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17960

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ytakktakk!! :lol:
Det var forsåvidt sambo som tok beslutningen til slutt, da, men :whistle: lei av å høre på gnålet meitt vil jeg tro :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17966

MariHønaMedHvitveis skrev:
Den blir visst sendt med bil av noe slag, var bilde av en varebil ihvertfall ;) Bedre det enn fly og post vil jeg tro, både for tempo og skadesikkerhet.

Symre er vel ca 69 cm. Er ikke lucas oppe ved ryggen? :huh: Ikke over kanten altså, men hodet i kant med ryggkanten.

Er det helt full liggestilling på tfk altså? Prøvde i butikken og syntes det var litt helling på den. men mulig jeg ikke tok den helt ned? :blink:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Lucas er 72,5 cm, men han er ikke kant i kant :) Har noen par cm når han sitter, og litt mer når han ligger ;) Kanskje han er kortere i ryggen enn Symre ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17969

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
ytakktakk!! :lol:
Det var forsåvidt sambo som tok beslutningen til slutt, da, men :whistle: lei av å høre på gnålet meitt vil jeg tro :laugh:

Men kjempegreit likevel :) Bllir jo større glede når dere begge har bestemt dere for den, og så gjorde det jo valget lettere for deg også :)

Tror nok han kommer til å like den godt også jeg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17970

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

hmmm, kanskje symre er lang i ryggen med korte bein ja, det blir hun neppe glad for nr hun blir fjortids :laugh: Nei, det høres litt rart ut egentlig, men ingen har opplevd det samme som meg med EWn heller, så jeg begynner å innse at det er jeg som er på bærtur :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17971

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Den blir visst sendt med bil av noe slag, var bilde av en varebil ihvertfall ;) Bedre det enn fly og post vil jeg tro, både for tempo og skadesikkerhet.

Symre er vel ca 69 cm. Er ikke lucas oppe ved ryggen? :huh: Ikke over kanten altså, men hodet i kant med ryggkanten.

Er det helt full liggestilling på tfk altså? Prøvde i butikken og syntes det var litt helling på den. men mulig jeg ikke tok den helt ned? :blink:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Lucas er 72,5 cm, men han er ikke kant i kant :) Har noen par cm når han sitter, og litt mer når han ligger ;) Kanskje han er kortere i ryggen enn Symre ;)

Ja jeg tror det er stor forskjell på hvordan barna ligger i vogna, og hvordan de er bygd :) Gutten min var også tidlig kant i kant med timmyen når han sov i den. Sikkert omtrent 10 mnd eller noe :)
Men han sover i den enda uten at hodet stikker utenfor, så ikke vet jeg...rare greier det der :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17972

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og for ordens skyld så kan jeg nevne at han har vokst på den tiden :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17973

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
at han vil like den tviler jeg ikke på! :)
Jeg er sikker på at symre kommer til å like den også.
Og jeg er neeeesten sikker på at jeg blir fornøyd, det er bare noen småting som irriterer meg. Det er høyden på håndtaket og at kalesjen ikke er lydløs, og at jeg ikke skal føle meg vel med det robuste utseendet. Men jeg tror det blir bra :)

Apropos høyde på håndtaket prøvde jeg en tit baby breeze idag, den var jo helt ubukelig for en på min høyde :woohoo: den er jo kjempelav!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17974

Du ser det du vil se fordi du har så lyst på ny vogn :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17975

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
symre sover også i spiriten med god plass begge veier, men på teutonias vogner hjelper jo fotbrettet godt på med lengde i liggestilling :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17977

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja jeg er faktisk redd for det altså, atjeg lurer meg selv til å se feil :blush: Men hun VAR jo inni kalesjen når hun lå i EWn!! Og spiriten har jeg ikke tenkt å selge før kjeg har hatt tfk noen uker og sett at jeg klarer meg uten ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17979

Du trenger ikke forklare deg for oss, vi forstår :laugh: Og gjør nok akkurat det samme selv når vi trenger en unnskyldning til å bytte :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17981

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
at han vil like den tviler jeg ikke på! :)
Jeg er sikker på at symre kommer til å like den også.
Og jeg er neeeesten sikker på at jeg blir fornøyd, det er bare noen småting som irriterer meg. Det er høyden på håndtaket og at kalesjen ikke er lydløs, og at jeg ikke skal føle meg vel med det robuste utseendet. Men jeg tror det blir bra :)

Apropos høyde på håndtaket prøvde jeg en tit baby breeze idag, den var jo helt ubukelig for en på min høyde :woohoo: den er jo kjempelav!

Ja jeg vet :laugh: :laugh: Synest også den er alt for lav å trille, men det er jo egentlig problem med alle disse reisetrillene uten regulerbart håndtak :)
Den aller beste trillen jeg har trillet er maclaren techno xlr, den er stor og høy og passet min høyde perfekt :)
Greit å vite om du skal bytte ut cybexen en gang :P
Buggster er også ok høyde på :)

Når det gjelder tfk så venner du deg nok veldig fort til utseende, og en med fint tilbehør synes jeg er ganske fine :) Så har du valgt en flott farge ;)

Bråker kalesjen så mye altså? Jeg tenkte ikke noe særlig over det jeg...Enten er det ett mindre problem enn du tror, eller så er jeg døv :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17982

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer så mye med kjøp av ny vogn :) Håper du blir fornøyd :) Symre har virkelig fått prøvd ut mange vogner, akkurat som min yngste ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17983

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
ja jeg er faktisk redd for det altså, atjeg lurer meg selv til å se feil :blush: Men hun VAR jo inni kalesjen når hun lå i EWn!! Og spiriten har jeg ikke tenkt å selge før kjeg har hatt tfk noen uker og sett at jeg klarer meg uten ;)

Lurt å vente med salget ja :) Du har jo egentlig god tid å selge på, har du ikke?

Og jeg tror ikke at du så feil nei :) SÅ lyst på ny vogn tror jeg nok ikke du hadde at du begynte å få synsbedrag :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17984

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Huff, gruer meg til å vise meg ute med enda en vogn.. Familien kommer vel bare til å riste på hodet og le en god latter, men det begynner å bli direkte pinlig å gå forbi barnehagen her, for jeg VET at de glor på meg og snakker om meg hver gang jeg går forbi med ny vogn :dry: Og stamkafeen og jobben og så er det en dame som jeg ser i byen nesten hver eneste dag, hun syns jeg også glor. Hun har forresten innamri kul stelleveske! Vet de selger den på SmåTing på bryggen i bergen, gjennomsikteig, diger plastbag i turkis med barnedyretrykk på.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17988

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Takktakk, Empa, ja Symre er en dreven liten pike nå :laugh: Tror ikke nestemann bli rlike priviligert gitt, kan jo ikke fortsette sånn som dette med hvert barn :blink:

:laugh: godt å høre at du tror jeg har rett mamamslilelvidunder :p

Har god tid ja, trenger egentlig ikke selge den før jeg vil, rundt september/oktober tipper jeg det blir. kanskje ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17991

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Den stellevesken du referer til har en venninne av meg også, men hun har den i rosa. Den er kjempestor ikke sant?! og utrolig KUL! moren hennes som hadde kjøpt den til henne... må undersøke mer,forhusker ikke hva den het men den var KUL.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17993

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg mistenker at jeg iallefall kan komme til å fortsette med vognstyret med de andre barna også....kommer til stadig masse nytt og spennende på vognfronten ;) Hihi
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17996

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg som akkurat har vært på småting, så ikke den jeg :dry: Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig på den, for den hørtes skikkelig kul ut!

BAre ta det med ro Marihøna, de glor bare fordi de synes du har så fine vogner evt fordi de er misunnlige :laugh: :laugh:
Og hun dama med stellebagen, regner med hun har barn selv, hun er garantert bare nyskjerrig :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17997

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17998

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, jeg kan ikke forestille meg at det blir men bare en vogn til nestemann, men kanskje ikke 10 vogner på 8,5 måned heller :p gjelder å finne en mellomting :laugh:

Skal se om jeg finner stellebagen på nett nå :)

Skulle ønske jeg kunne skrive med sprittusj på panna at de fleste vognene mine er kjøpt brukt på finn, vil ikke at de skal tro jeg er forbrukerdjevelen selv :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #17999

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LIgger forresten en splitter ny mandarin på finn... hihi

www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=1780...ypeId=67&areaId=1337

Men til mer en du betalte for ny brun fra kiddies
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18001

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

sitter langt inne å selge spiriten også, det er den siste teutoniaen i hus :s Symre har hat tteutonia siden hun var 3,5 mnd, og det er noe veldig henne med de vognene. Men det regner jeg med er en vanesak som sitter i skolten min, og at om et par måneder er det like naturlig å se henne i tfk :)
men jeg holde rnok på spiriten en stund til, syns liksom tfk er for litt større barn. Men det må jeg bare prøve meg frem på!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18003

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
LIgger forresten en splitter ny mandarin på finn... hihi

www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=1780...ypeId=67&areaId=1337

Men til mer en du betalte for ny brun fra kiddies

den er solgt ;) sendte sms på den dagen etter at den ble lagt ut :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18005

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, og da har du jo vært flink, som har kjøpt brukt ;) Da blir det ikke så ille. Det er liksom greit når man husker å tenke litt økonomi, og gjerne selger unna vogner etterhvert også. Det har jeg gjort, om jeg ikke har vært så flink til å kjøpe brukt.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18006

Jeg skjønner at jeg må innom SmåTing i helgen også. Begynner å bli en laaaaang shoppingrundeliste nå :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18010

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Jeg skjønner at jeg må innom SmåTing i helgen også. Begynner å bli en laaaaang shoppingrundeliste nå :P

Småting har bare så utrolig mye fint :) Og dyrt :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18014

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, masse fint! Skulle ønske det var småting i oslo også. eller kanskje ikke, det er som dere sier veldig dyrt :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18019

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er nok mulig å få tak i de samme tingene i Oslo også ;) Men like greit å ikke se det ja :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18022

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er ikke like dyrt som å impulshandle vogner brukt på finn.....

Jeg er så spent på hva Marihøna sier om tfk nå,for jeg kan virkelig tenke meg tfk med den nye type bag til nestemann i steden for spirit... Men i tillegg til joyful... og kanskje en oddervogn eller en simo classic eller hva de heter:-)

Det irriterermegså grenseløst at solgte ting (vogner) blir liggende på finn.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18023

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
mange av tingene har de på vanlig Ting i oslo ja, men ikke så mye barnegreier, og det er jo det jeg sikler på :p
Siden jeg har sett stelleveska her i byen er den sikkert å få tak i på østlandet også, eller hun har bestilt på nett. sitter og googler og googler, men vanskelig å finne den når jeg ikke aner hva den heter ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18024

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du må gi beskjed om du finner den, for er kjempenyskjerrig på den!

Ting fra SmåTing kan være minst like dyrt som å shoppe vogner på impuls på finn jo ;)
Mange ting der som koster både 3000 og 5000 kroner :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18027

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Flaks! Da har jeg en billig hobby tross alt!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18030

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
KOmmer an på hvordan du ser det :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18042

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Gratulerer kjempe,kjempe MASSE med ny vogn på vei :dans4: :dans4: :plukkebloms

Håper du blir så fornøyd som du fortjener, at den innfrir til forventningene :)

:hug1: Kjempeheldig er du!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18045

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:jippi: tuuusen takk :lol:
Nesten som å ha født det her, gratulasjonene tikker inn både her og på mobil :laugh:

Vurderte faktisk å sende deg en melding med navn og vekt og lengde på den nyfødte :laugh:

Nå har jeg gått lenge og ventet , så det skal bli deilig å bli helt forløst :gravid: ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18047

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:
Folk her ER vogngale altså :laugh: :laugh:

håper vogna innfrir like mye som babyene gjør da, for da er den garantert perfekt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18050

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: ja det hadde vært noe ja! Men den slår nok ikke symre, for hun er virkelig feilfri :p hun knirker ikke engang :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18052

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe :laugh: :laugh: Mine knirker, men det hjelper å smøre dem litt :laugh: :laugh: Så de er helt perfekte likevel :)

Vi er nå ikke så vogngale at vognene kan måle seg med ungene våre :) Bare med andre sine :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18056

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: :laugh: ja jeg syns nå ofte vogna mi slår andres unger ja, men det er jo ikke lov til å synes :whistle:
Er det ikke rart hvordan landest mest perfekte unger og landets beste vogner har fordelt seg så rettferdig p akkurat oss bruelre her inne? :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18057

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
MariHønaMedHvitveis skrev:
:jippi: tuuusen takk :lol:
Nesten som å ha født det her, gratulasjonene tikker inn både her og på mobil :laugh:

Vurderte faktisk å sende deg en melding med navn og vekt og lengde på den nyfødte :laugh:

Nå har jeg gått lenge og ventet , så det skal bli deilig å bli helt forløst :gravid: ;)

:laugh: :laugh: Jeg er nesten forbauset over at den ikke tikket inn :laugh:
Håper du får ro i sjela nå da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18058

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: :laugh: ja jeg syns nå ofte vogna mi slår andres unger ja, men det er jo ikke lov til å synes :whistle:
Er det ikke rart hvordan landest mest perfekte unger og landets beste vogner har fordelt seg så rettferdig p akkurat oss bruelre her inne? :laugh:

Vi er nok bare usannsynlig heldige :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18061

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe,jeg likte sammenligningen der ja. Min vogn er viktigere for meg en en fremmed sin baby...vel, jeg må nok skuffe dere, så gal er jeg ikke! Eller var det å glede dere... det at jeg mener fremmede babyer er mer viktige en mine vogner... ;-)

Huff,men altså. Jeg er litt grønn på Marihøna sin tfk nå, selv om jeg har trillet rundt på drømmevona i 11 mnd...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18062

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: jeg begynte faktisk på å skrive en melding til deg, men så våknet symre og jeg glemte det. Du er jo min faste vogngnålmottaker :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18067

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
hehe,jeg likte sammenligningen der ja. Min vogn er viktigere for meg en en fremmed sin baby...vel, jeg må nok skuffe dere, så gal er jeg ikke! Eller var det å glede dere... det at jeg mener fremmede babyer er mer viktige en mine vogner... ;-)

Huff,men altså. Jeg er litt grønn på Marihøna sin tfk nå, selv om jeg har trillet rundt på drømmevona i 11 mnd...

:laugh: jada, unger, eller mennesker generelt er viktigere enn barnevogner ja. Men jeg vil heller ha vognene mine enn masse fremmede unger i yttergangen :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18069

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så veldig veldig enig Marihøna :laugh: Grøsser ved tanken av en drøss fremmede barn i gangen :laugh: Vogner derimot :P

Men så klart ikke vogner er viktigere enn babyer, kan ikke sammenlignes en gang. Var bare på tull det der ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18072

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg vil ha en drøss med vogner jeg også, helst til odel og eie i min egen gang. Eller ikke gangen,men på vaskerommet. Da slipper alle å se de ;)

En haug med hylende unger, tja, i naboens gang kan de jo bo for min del..... HUff, nå må jeg lage en egen survetråd.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18073

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Gratulerer med ny vogn :plukkebloms
Skulle ønske jeg hadde en mann som også hadde trykket på kjøp knapper :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18076

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja jeg ANER ikke hva som gikk av ham denne gangen :blink: Kanskje jeg har greid å argumentere skikkelig obverbevisende for hvorfor vi trengte ny vogn denne gangen? :huh: eller kanskje han egentlig innerst inne har gått og drømt om en tfk selv :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18077

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
enten har Marihøna en veldig snill mann, eller også hadde hun faktisk behov for en ny vogn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18079

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
eller.. hun har gnålt så mye at mannen hennes nå fant ut at dersom han trykket på kjøp så kom det til å bli stille en ukes tid??? hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18083

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
De fleste menn er flinke å lukke ørene så jeg holder på at han må være en snill og omtenksom mann :)
Eller som Marihøna sier at han har drømt om den selv :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18084

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
begge deler! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18088

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Utrolig fint at dere er enige om kjøpet. Det er så mye koseligere! Og det kommer fra hun som har kjøpt vogner i smug...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18090

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
du jeg har pyntet litt på sannheten om de forrige vognkjøpene selv altså, pris ihvertfall :blush: :whistle:

Nå skal jeg legge meg! MNatta :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18092

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er det bare meg som ikke lyver for mannen her eller? :laugh: :laugh:
Jaja, det er jo uansett ikke sånn at dere ruinerer dere på det :)

skal også sove nå :)

God natt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18096

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg lyver ikke,jeg bare unnlater å si det.Men tror da ikke han informerer meg om ALT han gjør heller... Vi har da så masse elektroniske duppeditter at det er helt vondt.

Jeg informerte han om første vogna, og den andre da den var i hus, og så byttetjeg den i bassonvogna uten at han merket det,og nå er han inneforsått med at vi skal kjøpe joyful. (om den er så bra som den ser ut)

Den simotrilla ble ikke informert om til han fordi den kjøpte jeg jo nesten uten å informere meg selv.Dessuten var det ikke så mye penger egentlig, ikke mer enn en handletur fort ender på. Tja, det var til mitt forsvar.

Han har også delegert bilsete undersøkingen tilmeg, så da blir det acta graco duo logic. :-)

Om vi etterhvert skal bytte ut spirit kommer det til å være en felles beslutning, siden det liksom er vår hovedvogn.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18119

Jeg er så heldig å ikke ha noen mann å måtte fortelle om vognkjøpene til :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18127

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe likevel er du så fornuftig, at du ikke tar helt av! :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18136

Der kommer ulempen med å ikke ha noen mann - bare en inntekt. Da må man være mer fornuftig :blink: :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18138

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Spentsmurf skrev:
Jeg lyver ikke,jeg bare unnlater å si det.Men tror da ikke han informerer meg om ALT han gjør heller... Vi har da så masse elektroniske duppeditter at det er helt vondt.

Jeg informerte han om første vogna, og den andre da den var i hus, og så byttetjeg den i bassonvogna uten at han merket det,og nå er han inneforsått med at vi skal kjøpe joyful. (om den er så bra som den ser ut)

Den simotrilla ble ikke informert om til han fordi den kjøpte jeg jo nesten uten å informere meg selv.Dessuten var det ikke så mye penger egentlig, ikke mer enn en handletur fort ender på. Tja, det var til mitt forsvar.

Han har også delegert bilsete undersøkingen tilmeg, så da blir det acta graco duo logic. :-)

Om vi etterhvert skal bytte ut spirit kommer det til å være en felles beslutning, siden det liksom er vår hovedvogn.

hihi D var bra :laughing3: Han merket ikke at du byttet vogn :laugh:
Min mann er ikke sånn som får me seg hver minste ting jeg kjøper og kanskje ikke om jeg har klipt meg eller no sånt...men en vogn hadde han nok merket :P
Men d han ikke vet har han jo ikke vondt av :whistle:

Har han ikke sett simotrilla ennå eller Spentsmurf?

Jeg lyver heller ikke, men har ikke fortalt alle kjøp i forkant alltid da, og noen kjøp har jeg holdt skjult til en passende anledning :laughing1:

Ja, du slipper å argumentere for å bytte vogn, og ingen formaning om at d er for mange heller, der er du heldig MTL :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18140

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ser nå at jeg er litt treg, og at tråden er blitt utrolig lang, men vil bare gratulere deg med ny vogn.
Gleder meg til å se bilder av den. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18143

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det var sovevognen vi bytte litt uten å si noe.. ikke den vi stort sett triller ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18184

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Takktakk vogngal :)
Vogna ble sendt idag - hurra!!! Er så superspent!
Lyver heller ikke for mannen, bare nedjusterer vognprisene med en hundrelapp her og en hundrelapp der :p :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18197

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så spennende da Marihøna ;)
Er sikkert ikke mange dagene til den er her :) Du har den nok over helgen!

Gleder meg på dine vegne ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18200

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
2 til 6 dager sto det. Jeg håper inderlig på 2, for da er den her før helgen og jeg rekker å trille den litt og legge inn brukererfaring før mandag ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18203

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja får krysse fingrene for at sendingen går fort! Selv om det strengt tatt ikke er store brukererfaringen man får på 2 dager :P Men man kan jo endre den etterhvert om det er behov for det :) Var jo flott at de hadde brun inne da så du slapp å vente en helt mnd!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18206

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jepp, det var planen. Skrev inn med EWn etrter to tre dager tror jeg, men der har jeg ingenting å tilføye, førasteinntrykket stemte! Men skal dempe begeistrelsen litt på spirit-erfaringen min tor jeg, den er tyngre og stivere enn jeg mente i nyforelskelsens rus :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18208

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh:
Man kan fort endre mening etterhvert ja, særlig når man får andre vogner å måle opp mot :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18220

Egentlig burde alle som skriver vognerfaringer her, redigere inn en ekstra slutterfaring etter at vognen er ferdig brukt og solgt :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18245

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, det har jeg også tenkt på! skal ta meg tid til å gå inn og redigere iløpet av helgen, jeg har nok en del å tilføye på alle vognene, uten om EWn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18332

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har ofte ventet en stund med å skrive, så de fleste har jeg ikke behov for å endre.
Men noen kan nok med tiden muligens bli aktuell å endre, særlig de vi bruker nå for jeg er enig i at det er først når man er ferdig med vognen man kan evaluere den helt riktig :)
Siste endring: 14 år 10 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18357

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg måtte inn og lese om mine og jeg tror jeg står for det jeg har skrevet fremdeles ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18376

Jeg står for det jeg har skrevet så langt også :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Da har jeg bestilt en flunkende ny Tfk Joggster Twist ! 14 år 10 måneder siden #18437

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg m¨å nok endre litt på spiritentusiasmen tror jeg. den har jo vært drømmevogna mi helt fra jeg sluttet å hånle i mitt stille sinn av alle med trehjulinger :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.463 sekunder