Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli....
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli....

NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16620

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
.
.
.
.
.
.
.
.
MICRALITE TORO!!!!!!

www.barnevognguiden.no/micralite/micralite-toro.html

www.angelbaby.no/ABHK_Site/WebPagesNO/de...LGxoln*o24ka_S6akuua

www.babyontherun.com/MicraliteToro.htm

Noen som har kommentarer i forhold til den? Jeg prøvde å søke i forumet, men fant ingen tråder den var nevnt i.
Den har små, svingbare hjul som sikkert er gode på kjøpesenter ol, og mulighet for å kjøpe vinterhjul slik som Buggisen.
Kalesjen er liten, men det skal jeg løse med å kjøpe en solskjerm.
Handtaket ser litt rart ut, men det virker praktisk å kunne henge poser på styret.

Hva tror dere? Galskap eller modig? Jeg lurer litt på å kjøpe den fra USA. Der koster den 3000, mot 4500 her.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16631

Vet du, jeg har aldri sett eller hørt om den vognen før nå. Den ser stilig ut, men litt spesiell også. Litt som et romskip når setet er i liggestilling :) Men kan du ha han vendt mot deg i den? Eller har du slått det fra deg?

Du er både modig og gal :blink: :cheer:

Hvilken farge skal du ha? Om 3000 er inkludert fortollingsgebyr og moms ville jeg kjøpt fra USA. Eller kanskje ikke.. når det er en relativt ukjent vogn er det sikkert greit å ha en forhandler å forholde seg til her hjemme. Om det skulle bli behov for å reklamere e.l.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16634

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jøje meg! Den så jo helt genial ut! AKkurat slik vogn du var ute etter :-)

Kult!

Gratulerer :-)

Jeg har ingen erfaring med å kjøpe vogn fra utlandet, men det skulle vel ikke være noe i veien for det, bare man har kontroll på moms, frakt og alt slik...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16637

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Stilig den var.
Gratulerer, gleder meg å høre hva du synest om den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16645

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg tror jeg har blitt lurt. :dry:
I omtalen står den oppført med vendbart sete, men når jeg ser videoer og bilder kan jeg ikke forstå at det stemmer... Så da tviler jeg igjen da. Pokker, nå trodde jeg at jeg hadde bestemt meg...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16649

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff... Det er ikke lett, jeg har litt sånn fylleangst i dag siden jeg impulskjøpte en vogn i går. Det er ikke ment som avsporing, men som trøst til at det er nok lurt av deg å være mer gjennomtenkt enn hva jeg var. Så bare fortsett å let etter det du vil ha, bare ikke bruk så lang tid at ungen ikke lenger vil sitte mot deg.... ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16654

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
huff... Det er ikke lett, jeg har litt sånn fylleangst i dag siden jeg impulskjøpte en vogn i går. Det er ikke ment som avsporing, men som trøst til at det er nok lurt av deg å være mer gjennomtenkt enn hva jeg var. Så bare fortsett å let etter det du vil ha, bare ikke bruk så lang tid at ungen ikke lenger vil sitte mot deg.... ;)

Jeg er jo ingen impulsshopper akkurat, da ville jeg hatt mange nye vogner i hus alt. Men hadde sånn troen på denne, så nå er jeg litt skuffet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16657

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er forståelig at du har en nedtur nå. Dumt det står feil i oversikten. Kanskje du gir beskjed til admin om det, da slipper andre skuffelsen du har nå.

Tror du må undersøke mer m Zero2four vogna jeg... hihi JEg lurer fortsatt litt på den.... ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16661

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Gratulerer. Stilig vogn.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16692

Huff, det var kjipt :( Lykke til vidre i jakten :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16696

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmnm, jeg lurer på om det er vendbart sete som i at trekket er vendbart? For Timmy står også med vendbart sete, og det har jeg gått ut ifr er fordi det er ulik farge på hver side så man kan velge..

Kjipt at det ikke var rett vogn for deg allikevel :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16698

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm.... kan vendbart rett og slett bety trekket også? Jøje meg.. Det er ikke lett å unngå misforståelser.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16700

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
tror at når det står vendbart sete betyr det trekket, mens når det står bare vendbar (tror det er det det står? ) s er det enten styret eller hele sportsdelen.
Jeg erssså schmarrtt ass 8)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16702

Det er veldig missvisende :dry: Burde stå vendbart setetrekk, eller vendbar sittedel eller venbart styre!
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16709

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror faktisk jeg har lest vendbar sittedel flere steder... hehe og vendbart styre, eventuelt reversibelt som simo kaller det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16711

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så dumt at den ikke var som du trodde da :(
Du kan kanskje sende en mail til de som selger vogna, bare for å være helt sikker?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16729

Jeg ville gjort som MLV sier, sendt e-post for å være på den sikre siden :)

Jeg kom forresten akkurat over en vogn som ikke var så ulik micralite toro, men med vendbart sete:



Se mer her :) Eneste er at vekten ikke står oppført, men den går det ann å sende en e-post og spørre etter :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16782

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Vendbart sete er et eget søkekriterium i oversikten, og da er jeg ganske sikker på at det ikke betyr at trekket kan vendes, men at setedelen kan snus. Dumt at det var feil på akkurat denne vogna da. :dry:
Jeg sendte mail og spurte, og den var dessverre ikke vendbar nei.
Så da fortsetter vel jakten.

Den juicy-vogna så spennende ut, men jeg liker ikke den typen håndtak tror jeg. Men skal prøve å finne mer info om den. Den lignet jo veldig på Microlite.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16783

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Lykke til videre i jakten da :) Drømmevognen er nok der ute ett sted ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16784

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Har teutonia Y2k også vendbart sete da? Den står også under vendbart sete, menjeg trodde den var kun fremovervendt, så jeg har bare gått ut fra at de blander vendbart trekk og vendbart sete iblant. Var en annen vogn jeg så det på også, husker bare ikke hvilken i farte.
Kjempesynd i dett tilfille uanset, men du finner helt sikkert drømmevogna til slutt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16786

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
En heter y2k og den er ikke vendbar. Så er det en som heter y2k system, den er vendbar :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16893

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg bøyer meg i støvet for kunnskapen dere sitter inne med!

Flinke dere er, MTL finner jo de utroligste etterligninger og MLV kan jo noe om ALLE vogner :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NÅ har jeg endelig bestemt meg! Vår nye vogn skal bli.... 14 år 10 måneder siden #16922

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh: Skjønner ikke hvorfor jeg tar den lange utdanningen når drømmejobben er i uystyrsforretning :P :laugh:

Ellers er det bare å begynne å lese om vogner, det er faktisk kjempespennende :silly:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.702 sekunder