Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Løvemamma

Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14242

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Var det ikke du som bestilte deg en Phil&Teds dash søskenvogn? Har du fått den enda, og er du fornøyd?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14272

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Hei, hei, ja - jeg har fått vogna og jeg er kjempefornøyd!!! Har litt hetta for at jeg svidde av 7000 sånn på null komma niks(kjøpte en del ekstrautstyr i samme slengen), men er hvert fall fornøyd med at det ikke ble en sport el vibe. Synes definitivt dette er den beste av de tre. Har ikke fått prøvd den ute enda, bare inne i stua...he, he, storesøster satt i søskensetet på toppen og så på barnetv i dag. Umulig å få henne ut av den. Så det lover jo godt...
Kan prøve å få tatt noen bilder og legge ut.
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14275

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jaaaa, kjempelyst å se bilder ;)
Så godt at storesøster koste seg sånn da :) Håper hun fortsetter med det ;) Får du kalesjen over henne når hun sitter i søskensetet? Det strevde nemlig jeg litt med i e3en vår.

Om du gidder vil jeg gjerne høre mer om forskjellen mellom dash og vibe og sport :)

7000 er mye penger, men egentlig så er jo bare vogna verdt så mye :) Så du har jo gjort ett godt kjøp i det minste :) Du får sikkert en del for den når/om den skal selges også, særlig siden du har litt utstyr.

Hvilket utstyr bestilte du til?

Nyskjerrig ja :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14286

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så utrolig bra!

Nå spør jeg litt dumt og uvitende, kan man feste søskensete både over og under?! Dette er jo bare mer og mer genialt!

Gleder meg til bilder!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14288

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Ja, jeg får kalesjen over henne. Hun er 2, 5 år. Men ser at det ikke er mye å gå på, så tror det er ganske likt som i sporten.
Jeg kjøpte sigel uv-nett og sigel + dobbel regntrekk samt 2 sidevesker. Uv-nettet kjøpte jeg egntlig mest for å kinne feste det bak i stedet eller sammen med den plastveggen. Både for å få det mørkere i vogna og for å kunne ha bare nettingen der på varme sommerdager. (Det som jeg synes er kjekt er at det går an å feste begge disse trekkene på vogna samtidig.)Ser at jeg egentlig ikke hadde trengt det sigle regntrekket, for det går fint an å bruke det doble på sigelvogna. Men det er jo fryktelig mye større, så sikkert kjekt å ha det lille single når det bare er utrygt for regn...
Sideveskene er helt topp. De rommer ca en handlepose i hver og synes ikke de stikker spes. ut. Hvert fall ikke til sammenligning m en tvillingvogn.
Kalesjen er avtagbar. Den er mye stivere enn sport sin, og ordentlig titteluke så man han SE barnet. Det kan man ikke på Vibe, og ikke så bra på sport heller synes jeg.

Elles har jeg skrevet utførlig om de andre ulikhetene i en annen tråd her. Langt innlegg....

Tenkte jeg skulle ta bilder med barna oppi, men er litt skeptisk til å legge ut bilder av de på internett....?? Er litt fersk her - men er det egentlig fare for misbruk?? (En helt annen debatt, men dough...)Uansett - det kommer bilder av vogna!
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14290

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
SINGEL skrives det..
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14293

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg savnet veldig å kunne bruke begge trekkene på en gang, så det var en stor forbedring!
Jeg fikk ikke min under kalesjen, så da er nok dash sin noe høyere :)
Kan være lurt med to regntrekk ja, det doble er digert :cheer:

Jeg legger heller ikke bilde av ungene på nett, men har ved ett par anledninger nå lagt ut bilde av barna i vogn og da har jeg bare fjernet ansiktet deres, kuttet det ut i paint. Da blir det bare ett hvitt hull der :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14295

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg tror faktisk det går an å legge ut bilder nå og skjule dem for andre en innloggede brukere :)
Du trykker på det ikonet med to mennesker og en nøkkel i vertøylinjen over her hvor vi skriver innlegget. Da står det hide, og så skriver du og legger bilde innimellom de to stedene det står hide.
Det var utrolig dårlig forklart :laugh: Håper du skjønner, ellers får du rope på mamman til lucas, hun er en kløpper på dette ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14317

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hm.. hvordan synes du phil&teds er å trille med bare et barn oppe i dag? Jeg lurer litt på om jeg har lyst til å prøve denne vogna også... Tror snart jeg må få laget meg en liste.... Men tror kanskje ikke den står allerhøyest, selv om heg synes den er veldig fin å se på.

De sideveskene hørtes knall ut, og jeghar ikke hørt om lignende fantastisk fenomen før, så nå gleder jeg meg rett og slett til bilder av vogna di!

Men jeg får sjekke på nett så jeg får sett de med EN gang :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14562

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Disse forskjellene som jeg snakket om som jeg har skrevet i en annen tråd ligger på side 3 nå.
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Løvemamma 14 år 9 måneder siden #14564

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Takk takk :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.531 sekunder