Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Noen som har prøvd Britax Vigour?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som har prøvd Britax Vigour?

Noen som har prøvd Britax Vigour? 14 år 10 måneder siden #13345

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Denne fantaserer jeg veldig om akkurat nå, men har ikke sett den live noe sted og finner ingen erfaringer med den.
Noen som har prøvd enten 3+ eller 4+, og/eller vet noen steder de selges på østlandet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som har prøvd Britax Vigour? 14 år 10 måneder siden #13457

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg så den på babyshop på Hamar, jeg har ikke prøvetrillet den da snuppa lå og sov i breeze ved siden av. Har også sett den live i en bursdag vi var, jeg fikk ikke prøvetrillet den da heller... Men den ser kanskje litt liten ut i setet, men den vogna jeg så hadde ikke kalosje og da blir jo vognene fort litt spinkle hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som har prøvd Britax Vigour? 14 år 10 måneder siden #13591

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Kanskje ta en tur på Babyshop og titte da. Har funnet den på nett, men greit å kjøpe i butikk hvis det er mulig. Hvis det er den jeg vil ha da... :laugh:
Gutten min er definitivt ikke av de største, og kommer nok ikke til å bli det heller. Han er bare 70 cm nå, og nærmer seg ett år, så jeg er ikke så opptatt av at det må være en vogn med stor sittedel.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som har prøvd Britax Vigour? 14 år 10 måneder siden #13616

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har sett vogna på Barnas Hus også (en av dem som var reflex tidligere om det har noe å si).
Jeg har veldig lyst på den vogna selv, så har sett en del på den og den ser veldig god ut. Det lille jeg fikk prøvetrillet i butikk så virket den veldig god, men var jo ikke akkurat mye jeg fikk prøvd ut...Var hvertfall veldig lett :)

Sittedelen er ikke av de største, men skulle holde til en gjennomsnittlig toåring sånn ca, så om gutten din er liten av vekst så varer den nok lenger enn det også :)

Synes kalesjen virket bra, og setet så godt ut :) Har hørt at når fotbrettet er ned så kan setet få litt helling nedover, men det fikk jeg ikke sjekket. Vil tror (pga av tyngden) at dette problemet er størst når barna er små og lette, og at det blir bedre når barna blir litt større og tynge. Men det vet jeg jo ikke siden jeg ikke har prøvd, blir bare litt logisk drøfting ;)
Og når barna er små har man jo gjerne fotbrettet opp uansett :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som har prøvd Britax Vigour? 14 år 10 måneder siden #14556

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Nå har jeg sett etter den på den nye Barnas Hus i Drammen og en annen vongbutikk ved siden av, men ingen hadde den inne.
Hvor i landet er det dere har sett dem? Jeg bor i Drammen.
Har ikke fått sjekket ut Babyshop og Barnas Hus i Sandvika ennå. Kanskje lurt å sende mail, så slipper jeg farte rundt til ingen nytte.
Jeg fikk prøvetrillet noen andre vogner jeg har kikket på da, bl.a Bugaboo og Brio Go. Bugaboo likte jeg ikke håndtaket på, og at den må deles opp får å slås sammen. Brio Go likte jeg veldig godt, men den er jo så dyyyyr.
Kanskje jeg bare skulle slå til og bestille Britaxen på nett...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.584 sekunder