Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =)

Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13280

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den er også super til sitt bruk :) Har trillet på asfalt vei i dag, og der funker den supert :) Har ikke fått trillet så veldig lenge, så gjenstår jo å se hvor bra jeg synes den er men enn så lenge så virker den god på jevnt underlag :)
Skal prøve på ujevnt etterhvert, men der tror jeg nok at både hjul og demping ikke gjør den like egnet.

Men ser at det var bra jeg ikke kjøpte den, for hodet til lillegutt er jo så godt som i kalesjen allerede :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13287

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er så spennende å høre hva du synes om alle vognene! Ble litt skeptisk til BRIO sin sittedel igjen jeg nå.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13298

Høres super ut til byvogn :) Kanskje den overrasker på ujevnt underlag også? Gleder meg til fortsettelsen :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13315

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Det er så spennende å høre hva du synes om alle vognene! Ble litt skeptisk til BRIO sin sittedel igjen jeg nå.....

Sing har en helt annen type sittedel, så det trenger du ikke å tenke på :)

Sittedelen er for så vidt ganske god den for den er ergonomisk utformet, men kalesjen henger fast der som ryggen stopper, så om man skal ha kalesjen opp så får man ikke nyttet hele rygglengden og det blir knapt med plass til en stor gutt under der :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13338

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Godt å høre, og jeg har sjekket ut brio, så er delvis betrygget! hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13434

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MammasLilleVidunder skrev:
Spentsmurf skrev:
Det er så spennende å høre hva du synes om alle vognene! Ble litt skeptisk til BRIO sin sittedel igjen jeg nå.....

Sing har en helt annen type sittedel, så det trenger du ikke å tenke på :)

Sittedelen er for så vidt ganske god den for den er ergonomisk utformet, men kalesjen henger fast der som ryggen stopper, så om man skal ha kalesjen opp så får man ikke nyttet hele rygglengden og det blir knapt med plass til en stor gutt under der :)

Er den ikke litt lik Bugaboo på d området?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13448

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jo det er vel samme type sete ja :) Men på sing kan man regulere fotbrettet, kan man det på bugaboo?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13450

Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Har du kjøpt nye vogner eller låner du?
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13454

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg byttelåner med Plummis og en venninne av henne :)
Jeg har fått låne tfk og brio sing, de har fått låne min emmaljunga scooter og teutonia timmy :)
Er bare for en liten stund da, men utrolig spennende og økonomisk måte å prøve noe nytt på ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13458

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MammasLilleVidunder skrev:
Jo det er vel samme type sete ja :) Men på sing kan man regulere fotbrettet, kan man det på bugaboo?

Nei, fotbrettet følger liksom me når man regulerer sittestillingen om du skjønner..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13463

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja det var det jeg trodde :) Men bortsett fra det er de nok ganske like :)
Men bugaboo er jo en mye nettere vogn enn sing da, og understellet er jo veldig forskjellig selv om de begge har to svingbare hjul foran :)

Bugaboo har jeg aldri prøvd :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13467

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MammasLilleVidunder skrev:
Ja det var det jeg trodde :) Men bortsett fra det er de nok ganske like :)
Men bugaboo er jo en mye nettere vogn enn sing da, og understellet er jo veldig forskjellig selv om de begge har to svingbare hjul foran :)

Bugaboo har jeg aldri prøvd :)

Jeg er veldig fornøyd me Bugaboo, og nå som jeg har MB i tillegg er jeg superfornøyd :)
Tørr mesten ikke si d, men håper/tror nesten at disse skal kunne bli værende ut vognperioden :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13470

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Åh, det hadde vært deilig å føle at man sitter med den perfekte kombinasjonen :)
Har hørt før også at MB og buggis skal være den perfekte kombinasjon :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13474

woopsy skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Ja det var det jeg trodde :) Men bortsett fra det er de nok ganske like :)
Men bugaboo er jo en mye nettere vogn enn sing da, og understellet er jo veldig forskjellig selv om de begge har to svingbare hjul foran :)

Bugaboo har jeg aldri prøvd :)

Jeg er veldig fornøyd me Bugaboo, og nå som jeg har MB i tillegg er jeg superfornøyd :)
Tørr mesten ikke si d, men håper/tror nesten at disse skal kunne bli værende ut vognperioden :woohoo:

De er et perfekt parr de to :laugh: Jeg har også begge, jeg kjøpte buggis før snuppa ble født og når hun ble 4 mnd og det nermet seg vinter kjøpte vi oth i tilleg. problemet nå er at jeg ikke vil selge dem, men har så lyst på flere vogner.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13475

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MammasLilleVidunder skrev:
Åh, det hadde vært deilig å føle at man sitter med den perfekte kombinasjonen :)
Har hørt før også at MB og buggis skal være den perfekte kombinasjon :)

Føler ihvertfall d enn så lenge :P
Helt til jeg får lyst å prøve noe nytt :laugh:
Men håper egentlig ikke d skjer, for selv om d er gøy å bytte vogner er d jo gøy å være fornøyd me d man har!
Også kan d jo være like morro å fornye tilbehør + at d går ann å skifte trekk både på buggis og MB ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13476

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Om de er perfekt så tror jeg kanskje jeg hadde klart å beholde dem, og så heller bare drømt litt om andre :)
Man kan jo uansett ikke kjøpe alle man ønsker seg, eller jeg gjør i hvertfall ikke det :) Blir mye drømming og titting :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13478

MammasLilleVidunder skrev:
Ja det var det jeg trodde :) Men bortsett fra det er de nok ganske like :)
Men bugaboo er jo en mye nettere vogn enn sing da, og understellet er jo veldig forskjellig selv om de begge har to svingbare hjul foran :)

Bugaboo har jeg aldri prøvd :)

Bugaboo har bedre demping en sing :) sing blir veldig stiv i forhold.
Bugaboo er vel også en del lunere tror jeg.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13480

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Greit å vite til seinere :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13488

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Er jo to ganske dyre vogner, så får vel holde me de for min del, i tillegg til bhg vogn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13491

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Huff ja, de koster jo litt :) Man trenger jo strengt tatt ikke flere heller da!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 10 måneder siden #13495

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MammasLilleVidunder skrev:
Huff ja, de koster jo litt :) Man trenger jo strengt tatt ikke flere heller da!

Nei, føler ikke at jeg gjør d for Buggisen er jo beldig god som shoppingvogn og, så trenger egentlig ingen trille heller :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 9 måneder siden #13637

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
ja kan tenke meg at bugaboo er en perfekt shoppingvogn, den er jo så liten og nett i seg selv så selv om den har funskjonene til en sportsvogn så har den jo nesten str. og vekten til en trille :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Og i dag har jeg vært ute i strålende sol og trille brio sing =) 14 år 9 måneder siden #13718

ja bugaboo er virkelig helt super til shopping, så hvordan kan man da overtale mannen til å kjøpe trille? i dette tilfellet bee.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.706 sekunder