Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag

Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13159

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og jeg har falt veldig for den vogna altså! Den virker jo bare helt super!

Ble jo ikke den lengste trilleturen da, minsten var sur og trøtt etter barnehagen og regnet høljet ned. Men den måtte jo prøves :P

Jeg som tok det med veldig godt humør da Plummis vant den, nå må jeg innrømme at jeg er litt misunnelig altså :laugh: :laugh:

Enn så lenge så står jeg fast ved at jeg nok synes trillekomforten til oth er bedre, men komforten til lillegutt oppi virker bedre :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13163

Så gøy at du likte den. Og jeg burde ikke lese dette. Har lyst på TFK også.. men jeg har bestemt meg for MB!! (prøver å overbevise meg selv :P )
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13176

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MB er slett ikke noe dårlig valg =)

Jeg har tross alt hatt den to ganger, og siste gangen valgte jeg den framfor tfk selv om jeg hadde studert begge nøye og visste om tfks fordeler. Likte ikke så godt trillekomforten på den.

Men nå som jeg har fått prøvd den ordentlig med litt stort barn så synes jeg den er mye bedre da, selv om den fortsatt ikke er like god som MB :)

Så har jeg også oppdaget at gutten min fortrekker regulerbart fotbrett, han sover mye bedre i scooteren enn han gjorde i oth og han slapper mer av i vogna. Eldste var ikke sånn, der var det vel heller omvendt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13187

Godt å høre :cheer: Jeg skal prøve TFK før eller siden, men fant ut at det er bedre og vente med den til nestemann. Da kan jeg kjøpe den bagen som kan brukes som sittedel til 18 måneder med god samvittighet :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13189

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Akkurat det tenker jeg også :)
Og den nye bagen er ganske dyr, og siden det blir minimum 1,5-2 år til vi får flere så er det kanskje mulig å få tak i vognen og evt. bag brukt :) I det minste kan vi kanskje få kjøpt brukt vogn, så gjør det ikke SÅ mye om bagen koster litt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13229

Innen nestemann kommer er kanskje bagen vidreutviklet og enda bedre :) Gleder meg allerede :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13264

Hehe akkuratt sån har jeg tenkt også. At TFK må spares og heller prøves til neste baby :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13279

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sånn som det ser ut nå så skal jeg ha tfk joggster x og britax vigour til nestemann :laugh: Så skal jeg bytte vigouren i en brio go etterhvert, og kanskje jeg svipper innom en spirit på veien :laugh: :laugh:

Men tfkden den SKAL jeg ha :laugh: Har hatt lyst på den til både første og andre, men havnet på oth begge gangene. Og jeg elsker den voga, men nå er det tfk sin tur neste gang altså :laugh: Og da skal jeg ha den som bagvogn også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13297

Synes du burde få neste mann et par år før meg, så kan jeg kjøpe vognene av deg etterpå :laugh: :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13317

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
da blir det nok budrunde! Og om fire år er jo vi ferdigutannede, RIKE allmennlærere, så det blir nok action ja :laugh: :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13318

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Heeelt i orden for meg :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13337

Vi får kjøpe hver vår :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13346

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hvorfor begrense seg til å snakke om entall her? Vi kommer til å tjene over all forventning, vi kommer til å kunne øse og sløse, ny vogn hver uke! :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13349

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kanskje det er dere som skal få barn før meg, så kan jeg kjøpe brukt av dere :laugh:
Jeg som sikkert blir en like rik offentlig ansatt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13357

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
tfk og lignende trehjulinger (oht, ew) ser så gode ute, men hvorfor, hvorfor, hvorfor kan de ikke komme med vendbare seter. Ble så fornøyd da jeg så det nye tfk setet/bagen på nett, men innen september har jo mini allerede blitt for stor.
Men det kommer forhåpentiligvis flere babyer her også med tiden. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13369

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg savner også vendbart sete på disse vognene. Men det har vel noe med tyngdepunkt og konstruksjon å gjøre :) Kanskje en gang :)

Den vognen jeg har funnet til nå som er vendbar og skal ha langt sete, og som ser bra ut, er Brio Go :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13419

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Brio Go ser flott ut ja.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13432

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Synd den er så dyr, og enn så lenge vanskelig å få tak i brukt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har vært ute i øsende regn og trillet tfk i dag 14 år 10 måneder siden #13435

Vi kan jo håpe at oth lager noe lignende setet til tfk :)

Brio go står høyt på lista til neste baby ja, men jeg har tenkt litt på å bytte ut buggis til den når hun vokser ut av buggisen :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.901 sekunder