Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Ny her? Barnevogner fra Lullababy Shop
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Barnevogner fra Lullababy Shop

Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 9 måneder siden #88496

  • Tiina
  • Tiina's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Hei.
Jeg og min kjære skal snart kjøpe vogn og kom over en dansk side på finn.no, om barnevogn kombi og bilsete i en pris.

er det noen som har prøvd den ?
Ris / ros om vognen ?


www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27579361

Er linken som vises på finn.no
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 9 måneder siden #88497

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Kjenner ikke nøyaktig til denne, men synes egentlig det var ganske dyrt for vogn av ukjent merke.
Ja, jeg har sett disse annonsene. Nei, ville aldri kjøpt.

Stoler ikke helt på at bilstolen er god. Godkjent ja, men sikker nok? Hvis du ser på tester av babystoler så er alle godkjente. Likevel er noen mye bedre enn andre.

Vognen: Det står ingenting om f.eks liggelengde. Synes ryggen ser kort ut på bildene. Heller ikke sammenlagt-mål. Kan ha noe å si dersom den skal være med i bilen. Og en ting til, den veier 16kg. Litt tungt. Jeg foretrekker lettere vogner med tanke på at barnet og ting i kurv/stelleveske også veier litt.

Det står mye fint i beskrivelsen, men jeg er skeptisk.

Min ærlige mening? Ville styrt unna og heller lagt pengene i en kvalitetsvogn som man kan få hjelp med/service på her hjemme om noe skulle skje. Eller funnet en pent brukt vogn. Finnes veldig mye pent/lite brukt på finn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Tiina

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 9 måneder siden #88499

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Plusle skrev:
Kjenner ikke nøyaktig til denne, men synes egentlig det var ganske dyrt for vogn av ukjent merke.
Ja, jeg har sett disse annonsene. Nei, ville aldri kjøpt.

Stoler ikke helt på at bilstolen er god. Godkjent ja, men sikker nok? Hvis du ser på tester av babystoler så er alle godkjente. Likevel er noen mye bedre enn andre.

Vognen: Det står ingenting om f.eks liggelengde. Synes ryggen ser kort ut på bildene. Heller ikke sammenlagt-mål. Kan ha noe å si dersom den skal være med i bilen. Og en ting til, den veier 16kg. Litt tungt. Jeg foretrekker lettere vogner med tanke på at barnet og ting i kurv/stelleveske også veier litt.

Det står mye fint i beskrivelsen, men jeg er skeptisk.

Min ærlige mening? Ville styrt unna og heller lagt pengene i en kvalitetsvogn som man kan få hjelp med/service på her hjemme om noe skulle skje. Eller funnet en pent brukt vogn. Finnes veldig mye pent/lite brukt på finn.



Signerer alt over.. Bagen ser og knøttliten ut. dårlig me plass til både pos/dyne og baby.
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Tiina

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 9 måneder siden #88501

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Enig med Plusle over her.

Jeg ville aldri kjøpt den vognen, enig med at den ser tung ut og liten både i bagen g sittedelen. Nå er jeg generelt skeptisk til vogner av ukjent merke da, men er også sånn at de vognene som får mest skryt ofte er de mest kjente kvalitetsvognene og at veldig mange opplever at litt billigere vogner av ukjent merke blir fortere ødelagt, ruster lettere osv. Men jeg kjenner ikke til akkurat denne, finnes jo kanskje billige og ukjente vogner som er gode også.

Når det kommer til bilstol ville jeg derimot ALDRI kjøpt annet enn de bilstolene som er godt testet, og kjøpt hos en forhandler med god peiling på bilstol. Godkjent er ikke det samme som god nok dessverre. Om en vogn er litt dårlig er det sjelden farlig, med mindre den rett og slett kollapser, men en bilstol kan jo faktisk avgjøre forskjell på liv og død om uhellet skulle være ute...

Både maxi cosi cabriofix, rømer babysafe, hts besafe izi sleep er gode seter som gjør det bra i tester. Tror Brio sitt skal være bra også. Alle disse kan en få til en ok pris på salg om man leter litt og kjøper fjorårsmodell e.l.Så de trenger ikke være så mye dyrere enn andre babyseter.

Samme med vogner, er ofte kampanjer og salg når det kommer nye farger og modeller.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Tiina

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 9 måneder siden #88550

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Signerer alle over her jeg også! For min del vil jeg heller kjøpe en kvalitetsvogn som er pent brukt enn en billig håpløs vogn som antg blir ødelagt første året likevel :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 7 måneder siden #88952

Hei,

Vi er baby merc forhandler i Norge.

Baby Merc vogner har en meget god kvalitet og selges over hele Europa. Det er stadig flere som kjøper disse vognene og er veldig fornøyde. Det er absolutt ingen forskjell på kvaliteten av baby merc og f.ex. brio, eller emmaljunga. Kanskje bare det at baby merc er mye mer funksjonell. De som besøker oss på showroomet, og de som har en baby merc vogn kan bekrefte dette.

Bilstolen er godkjent og testet. Det å selge falske bilstoler, som ikke er godkjent er uetisk og kan straffes med fengsel. Vi er seriøse forhandlere. Dette er faktisk en alvorlig beskyldning. Bilstoler vi selger følger med attest, informasjon om produsentem, deres adresse, webside, tlf. Nr.

Vi gir 2 års skriftlig garanti på alle deler, t.o.m på dekkene. Kundene er trygge, vi tar oss av alt, slik at de ikke trenger å bruke mer penger enn de allerede har betalt for vognen. Vi får mye ros for god service.

Det er ingen risiko å handle hos oss, man kan returnere vognen i løpet av 14 dager og få full refusjon.

Baby merc salget stadig øker, og vi er stolt av å være deres forhandler. Vi leverer høykvalitets varer til en ÆRLIG pris. Hos oss betaler man kun for varen, ikke for navnet.

Mvh

Lullababy.no
Siste endring: 11 år 7 måneder siden av lullababy.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 7 måneder siden #88954

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er da virkelig ingen her som har beskyldt bilstolen for ikke å være godkjent???? Men hun spør her inne, og får som svar at det ikke er alle bilstoler som er godkjent som er gode stoler - og siden ingen her har kjennskap til den er det vel heller ingen som kan gå god for den. Og bilstolen dere selger kan godt være super kvalitet for alt det jeg vet, og de andre her inne vet - men personlig så kjøper jeg ikke en bilstol som ikke er godt testet over flere år - i uavhengige tester.

Om det etterhvert viser seg at stolen dere selger gjør det bra i slike tester så er jo det supert. Men det er jo dessverre sånn at det tar tid å innarbeide seg i et nytt marked.

Det ble jo også i hovedinnlegget opplyst at nettsiden var dansk. Da det er vanskelig med reklamasjoner o.l med vogner kjøpt i utlandet er det jo ikke så rart at det blir nevnt. Men om det er deres annonnse, og dere er norske forhandlere så blir jo dette selvsagt helt annerledes :)

Ellers er det jo flott at dere kommer inn på forum og gir de opplysninger som trengs :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 6 måneder siden #88965

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Ikke rart folk er skeptiske da, ingen har noensinne hørt om dere? Og nå går dere inn på ulike vogn fora og skriver inn innlegg. Regner med det er dere som driver å legger ut innlegg på barnimagen også?

Går vel med dere som det gikk med babybest, konkurs etter et år eller noe sånt. Og alle som kjøpte vogner og utstyr hos dem satt igjen med garanti som ikke gjaldt lenger. Så jeg innrømmer glatt at jeg er skeptisk!!

Og til å være totalt ukjente så er dere dyre, tror nok de fleste velger merker de har hørt om og som er testet fremfor noe helt nytt som dette.
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 6 måneder siden #88974

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Tone skrev:
Ikke rart folk er skeptiske da, ingen har noensinne hørt om dere? Og nå går dere inn på ulike vogn fora og skriver inn innlegg. Regner med det er dere som driver å legger ut innlegg på barnimagen også?

Går vel med dere som det gikk med babybest, konkurs etter et år eller noe sånt. Og alle som kjøpte vogner og utstyr hos dem satt igjen med garanti som ikke gjaldt lenger. Så jeg innrømmer glatt at jeg er skeptisk!!

Og til å være totalt ukjente så er dere dyre, tror nok de fleste velger merker de har hørt om og som er testet fremfor noe helt nytt som dette.




Signerer alt over..... Og det at dere legger inn svar på forum, gjør meg enda mer skeptisk.
Og ang bilstol, ta f.eks Emmaljunga sin, noe som jeg mener er et kjent merke, som også er godkjent og selges overalt, da dette setet ble testet fikk det veldig dårlig karakter.. Så jeg kjøper i hvertfall ikke en bilstol som ikke er testet gjentatte ganger og fått GODE karakterer gang etter gang..
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 6 måneder siden #88977

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
lullababy skrev:
Hei,

Vi er baby merc forhandler i Norge.

Baby Merc vogner har en meget god kvalitet og selges over hele Europa. Det er stadig flere som kjøper disse vognene og er veldig fornøyde. Det er absolutt ingen forskjell på kvaliteten av baby merc og f.ex. brio, eller emmaljunga. Kanskje bare det at baby merc er mye mer funksjonell. De som besøker oss på showroomet, og de som har en baby merc vogn kan bekrefte dette.

Bilstolen er godkjent og testet. Det å selge falske bilstoler, som ikke er godkjent er uetisk og kan straffes med fengsel. Vi er seriøse forhandlere. Dette er faktisk en alvorlig beskyldning. Bilstoler vi selger følger med attest, informasjon om produsentem, deres adresse, webside, tlf. Nr.

Vi gir 2 års skriftlig garanti på alle deler, t.o.m på dekkene. Kundene er trygge, vi tar oss av alt, slik at de ikke trenger å bruke mer penger enn de allerede har betalt for vognen. Vi får mye ros for god service.

Det er ingen risiko å handle hos oss, man kan returnere vognen i løpet av 14 dager og få full refusjon.

Baby merc salget stadig øker, og vi er stolt av å være deres forhandler. Vi leverer høykvalitets varer til en ÆRLIG pris. Hos oss betaler man kun for varen, ikke for navnet.

Mvh

Lullababy.no

Spesielt :sparke: :humre:
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 6 måneder siden #88999

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 6 måneder siden #89004

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 6 måneder siden #89008

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevogner fra Lullababy Shop 11 år 6 måneder siden #89012

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.068 sekunder